laitat nyt syntymähumalaisena aerotankkiin pumpulisetupin ja lähdet sitten baanalle? ;)
Printable View
laitat nyt syntymähumalaisena aerotankkiin pumpulisetupin ja lähdet sitten baanalle? ;)
Ilmeisesti se on kaljaa lipitettävä, kun kaks lootaa Rakkia tossa odottelee jääkaappiin menoa...
Voi. Just kaverille parit atopäät väänsin, ku se ei mihinkään kauppoihin ehdi töiltään ja jaksa sille mitään käydä ostamassa.
Sen atopää saa aika helposti auki, ku nappaa sen muovilärpättimen imuputkesta irti ja sit varovaisesti voimaa käyttäen vetää sen imuputken siitä pohjasta irti ja sitten vaan plussa napa ja sen eriste pois ja sulla on varmaan yksi yksinkertaisimmista clearoatopäistä rakenenttavana.
:thinking: :sneaky:
Clearojen kanssa välillä käyny niin että jotain muuta puuhaillessa kun ottaa henkosen silloin tällöin niin välillä menee muutama kerta niin että "hyh, pitää lisätä nestettä" ... "Ai niin saatana!" ... "Hyiss..." :laugh: Kultakalan muisti, unohdan kolmessa sekunnissa jos en välittömästi lisää nestettä. :lol:
No jaa, ehkä en lähde askarteleen paskarteleen, tuleepa käytettyä noita atopäitä kun niitä aika varasto on. Eikä se humalassa niin tarkkaa ole millä sitä höyryttelee. :D
Joko muut samamhti vai? :crying:
Kerätään voimia että jaksetaan huomenna ottaa Juhan nussimaa!!!! :laugh:
ootte vanhoja.
T: pian neljännes vuosisata takana :laugh:
Itsehän join vappuna niin karsean kännin että vieläkin mietityttää huomisen juomingit :thinking: Kun ei sitä ikinä osaa ottaa nätisti T: pian kolmannesvuosisata takana
Pian? Mitä, ootko sä mua nuorempi! :laugh:
Noh, kertoo ehkä jotain mun henkisestä tasosta kun oletan että kaikki mua fiksummat on mua vanhempia. :laugh: Mä oon varmaan foorumin nuorin henkisessä iässä. :thumbup:
Juhannussimaa settiä! Ryypätkääpä, naitatti ja mitänoita sieniä nyt onkaan! Itsehän huomenna kuski aka selvistäpäin sikäli ei siskon tykö tunge yökylään. Ajatuksen tasolla jo käy katteeksi! Mutta ei tarvii aamulla miettiä sitten sitä että jos kana asuu kanalassa niin missä se rapu sitten asuu? :|
Mä oon ollu valopää vaan sen sanan negatiivisessa merkityksessä. :laugh:
Käännä ny puukkoa haavassa, ei oikeesti oo kivaa olla "v!tun VALOPÄÄ!" :crying: :laugh:
Kateellisia ne vaan on ollu. ;) Vitutti muakin nuorempana esim. tallilla jos joku oli luonnonlahjakkuus kun ite joutu hampaat irvessä kyyneliä nieleskellen ja verta syljeskellen tekeen kaikkensa että kehittyis. :D
Aika varmasti. Myöhemmin musta on tullu vaan se josta jopa ryhmätyökurssin opettaja kirjoitti "hiljainen, joka puhuessaan puhuu vain järkeä" :rolleyes:
Tossa on kyllä perää, nyt kun aloin miettiä niin tajusin ettei taida kukaan niistä mun tuntemista luonnonlahjakkaista tulevaisuuden lupauksista enää ratsastaa, tuntuu että kantapään kautta oppivat sisupussit on ne jotka jää iäkseen lajin pariin. Ja saadaan välillä tuloksiakin. :thumbsup:
Ei siinä mitään pahaa ole jos on hiljainen, tyhjät tynnyrithän sitä kolisee eniten. t. Tyhjä tynnyri :laugh:
noh noh, eiköhän lopeteta itsensä ruoskiminen. :laugh:
Tuitun kyl nyt kannattais alkaa opettelemaan niitä setuppeja, kun kerran dripperikin jo on.
Eeei kyllä mä käytän näitä ktdd:n ja Tontzan tekemiä niin kauan kun mahdollista, eli ilmeisesti joskus vuoden päästä sitten ajankohtaista alkaa kanthalia taivuttaa tahtoonsa kun nää hajoo ja pitää ite väkertää joku hirvitys tilalle... Millanenkohan häkkyrä siitäkin tulee. :lol:
ostat jsotain biltemasta 3mm poranterän ja tohon. Sit et tarvii muuta ku kanthalia ja kärsivällisyyttä :D
No jos nyt ihan eka opettelen vaihtaan pumpulin. ;)
Omasta mielestäni se on vaikeampaa ku coilin tekeminen ;)
Enköhän minäkin vielä joku päivä voi muodostaa mielipiteen siitä että kumpi on vaikeampaa, se päivä vaan ei ole ihan vielä... :lol: Jaaha, pitäisköhän sitä mennä tutimaan että jaksaa sitten
http://24.media.tumblr.com/a6b729ada...581wo5_500.gif
Suomen suviyössä :laugh:
Kyllä sitä ilman uniakin jaksaa. Vaimokekin lähtee isoveljensä luo ja mä lähden kaverin luo ryyppäämään mitä käteen osuu :D
https://www.youtube.com/watch?v=PkSWslN090M
Mä en jaksa, mä oon unikeko. :D Jos kerran juot mitä käteen sattuu niin toivotaan ettei kaveri säilytä näkysällä Mr Muscle joka kodin putkimiestä. ;) :lol:
Ei nyt sentään semmosiin mennä, pysytään ihan juotavissa aineissa :D
vappuja ihmisille.. taitaa joutua laittaa vaunusaunan tulille tänäänkin...
Little Richard - Good Golly Miss Molly - YouTube
hukkuminen on KIELLETTY!