Halapahan tuo on kun vertaa wanhaan aikaan. Ei saanu ees rahalla [emoji35]
Printable View
Halapahan tuo on kun vertaa wanhaan aikaan. Ei saanu ees rahalla [emoji35]
Jaha, ja nyt antaa läppärin akku periksi.
Hyvää yötä ystävät. :)
Näemme ehkä huomenna, ehkä vasta maanantaina.
Jus laskeskelin,että mulla on nikotiini basea pakkasessa 700 eurolla ja miedoin pullo oli 36mg:tä ja lisää on tulossa.
Olet ajatellut varautua pikkuisen.:) Niksaa pitää tilata loppuvuodesta melkoisen ahkerasti.
18mg:nä riittää yli kymmenen vuotta ja jos lasken tasoja,niin siitä saa sitten joku muu laskea kui kauan riittää
Hatusta (arvosta) vedettynä ainakin 3-4x enemmän kun mulla. Eli oot OK vuoteen...2030-2035 ?
No hätä. Veikkaan korkeintaan 5 vuoden oikeusprosessia täyskiellon päälle. Ja senkin aikana saa etelästä niksaa kun uhraa ryppyreikänsä sille...:)
Sillähän sit pärjäilee hetkosen.:) Sit joku Kreikan matka siihen kerran vuodessa, niin pärjäilee hyvin.
Mä ajattelin ostella ämpärillisen 100 niksaa varastoon. Olen ihan varma siitä täyskiellosta. Vääntävät pässit ihan varmaan sellaisen.X-(
Jos eivät väännä, niin veroa tulee aivan ruokottomasti joka tapauksessa.
Mää oon sellainen hampsteri..vai mikä hipsteri. On mulla tupakkaakin monta kartsaa vaikka en enää polta ja viinaa muutama kymmenen litraa. Pärjäilen yli kriisiaikojen. Ei täs kyl mitään järkee oo,mutta jos on raha kiinni tavarassa, nii tuskin ne pankkitilillä sen paremmin tuottaa.
Mulla pari putkea varalle ja Atojakin muutama.:)
Ja Päivi pistää Tullille tehtäväksi aloittaa ohjelman jossa 100 rajakoiraa opetetaan haistamaan nikotiini....
... mutta v... kun KAIKKI jotka tulee etelän koneesta haisee niksalle, ja vaatteet, ja matkatavarat.
Kymmenen miljoonaa saadaan helposti tuohon upotettua.
vara naisia en ole onnistunut hommaamaan enää aikoihin ja itse asiassa nyt on varasto ihan tyhjä kokonaisuudessaan. Eli pulaa on.
Ehei..Tilaan ne Ruotsiin kaverille ja käyn sieltä hakemassa.:)
livechatistä kissan kun sellaista haluat..
Naisetko? Nikotiini meni siellä uudestaan lääkelistalle.
Saitko osoitteen jo talteen..poistin ettei toiset pahoita mieltä..
siellä vähän suorapuheisempaa porukkaa..:laugh:
Vonkaamisessa pitää olla vonkaamisen maku. Nettideiteissäkin ja ihan ilman työvoittoa ei nalli pala.
Alkaa väsyttään ku 3 nousin ylös.:yawn:
Öitä..
Nukus ny pitkään kun vapaata - eli kello seitsemään ny ainakin. :)
Hyvää yötä.
Huomenta Höyrypäät.:)
No huomenta.
Vähän taas erikoisempi tilanne menossa. Vuorokaudessa on kaksi yötä. Päivällä nukuin viitisen tuntia ja nyt kolme. Kai tämä unirytmi taas kohta asettuu.
Huomenet :yawn:
Huomenta! Alkaa olla jo aamulla niin valoisaa, että ei saa nukuttua. No, tähänhän tottuu JO parissa kuukaudessa.
Muuten kyllä ihanaa, että on lauantaiaamu. Tänään vois ehkä kokeili muutakin elämää kuin foorumilla roikkumista?
Mitähän keksis. Pitäiskö purkaa muutama Ato muttereiksi ja kokeilla kasatakin vielä.:angel: Shakkikone on kyllä aika hiljaisella päällä nyt.
Tota operaatio purkua miettinyt kanssa. Käyttäis hilut uä-pesurissa ja kasais setupois ja toivoisi, että kaikki menis ko Strömössä.
Jonkun näköinen Vapomasennus päällä varmaan, kun ei kiinnosta edes uudet vehkeet. uudet mautkaan ei oikein sytytä.:thinking:
Pitäis keksiä jotain mukavaa nyt. Mieli kyllä tekisi nukkua, mut kun ei onnistu millään.
Eki ? saako netin kautta tilata Nuuskaa Ruotsin puolelta ihan laillisesti. Vai pitääkö käydä hakemassa?
Rasittavia ne Laivamatkat. Tullut aikoinaan paljon niillä seilattua, ettei juurikaan kiinnosta. Mut kaipa sitten on joku Vkl käytävä Ruotsin puolella.
Sen myyminenhän on kiellettyä Suomessa. Samoin on Nikotiinillisen nesteen. Eikös EU maista kuitenkin pitäisi saada tilata, samoin kuin Nesteitä.:thinking:Perkele kun koittavat rajoittaa kaikkea mukavaa, mitä mä harrastan.