Liite 24735
Tämä paketti on sentään tulossa oikeaan suuntaan. Taitaapi silti poiketa Tampereen kautta ennen kuin tänne Poriin eksyy. Eipä silti, ei tällä mikään kiire ole.
Printable View
Liite 24735
Tämä paketti on sentään tulossa oikeaan suuntaan. Taitaapi silti poiketa Tampereen kautta ennen kuin tänne Poriin eksyy. Eipä silti, ei tällä mikään kiire ole.
Perhana, meillähän on taas samaan aikaan tulossa kuormaa
Ajattelin optimistina tilata kirjeenä tavaraa, ajattelin ettei se postilakko niin pääse vielä vaikuttamaan, kun maanantaina tilasin ja puljusta oli myös lähetetty. No virhehän se oli, eipä oo kirjettä näkynyt :facepalm:
Tulitusnappi lopetti toimintansa. Nyt pistetään tikku atomeiksi ja todetaan, että pakko ostaa toinen laite.
Hajosi viikonloppuna autosta vahvistin. :banghead: Ei ollut mikään halpa keikka nyt. Saatiin onneksi lainastolta pika-apua, niin saa auton kuntoon. Eihän sitä ilman musavehkeitä voi olla! :D Veronpalautuksista on sit hyvä maksaa takas.
Ärsyttää ja harmittaa kun postilakko loppu, taas tulee kamaa ovista ja ikkunoista, voi paska.
Oma Noutopiste - Posti henkilöasiakkaille -> Mun osoitteen saat privalla :lol:
Ärsyttää ku viime tiistaina vedin hirveet perseet, olin kirjotellu kaikkee paskaa facebookin täyteen, aamulla olin lähössä muukalais legioonaan, päädyin helsinkiin(budjetti ei laskenu pidemmälle) jossa ryyppäsin vajaan viikon. Tulin toissa yönä takas kotia ja nyt ollaan taas kännissä. Ei kait siinä sit muuta. ROK ROK!
Työpaikka julistautui savuttomaksi, jo jokin aika sitten. Tokihan tuohon on luettu myös höyrystimet mukaan ja en nyt ole sen enempää jaksanut asiaa stressata, sillä porttien ulkopuolelle on yhtä pitkä matka kuin tupakkapaikalle. Eilen selvisi, että koko yrityksen omistama tontti on savutonta aluetta, ei vain aidattu alue. Tontti on vielä aika iso, joten jos haluaa käydä tupakalla tai höyryillä, niin aikaa siihen palaa vähintään kolminkertainen aika. Hieman ihmetyttää voiko joku yritys päättää että sen työntekijät ei saa polttaa alueella, johon ulkopuolisilla on ihan vapaa pääsy. Tuossa on esim. kenttä jossa koirien omistajat käy treenaamasa agilityä. Savuttomuus koskee firman omia työntekijöitä ja täällä työskenteleviä alihankkijoita, jollainen siis itsekkin olen. Lisäksi tupakalle menijöiden pitää jatkossa leimata itsensä pihalle, joka ei toki koske meitä ali-ihmisiä sillä me ei olla työajan seurannassa. Hauskaa että joillain osastoilla on purukkaa mitkä viettää tunnin kahvitunteja ja maleksii käytävillä, mutta se on ihan ok.
No onneksi mulla on autopaikka ihan tossa portin vieressä ja omassa autossani teen mitä lystää. Seuraillaan tilannetta, sillä tämähän astuu voimaan vasta ensi vuoden maaliskuussa. Toki yksi vaihtoehto on että pyydän siirtoa täältä pois, tai etsin kokonaan uuden työpaikan.
Paketteja on ollut matkalla vaikka kuinka kauan ja seurannan mukaan ne lojuu tuossa parin kilometrin päässä lajittelukeskuksessa. Olisi nyt edes jossain oikeasti kaukana..
Voi rähmä! Kipustimulattorin akku päätti lopahtaa tietysti joulun alla, rapiat 10 vuotta moinen näköjään kestää. Täytyy soitella kipupolille, jos sais ajan heti vuodenvaihteen jälkeen ja pääsis parhaan tietämäni neurokirurgin (JP) käsittelyyn. Vanha on otettava kuitenkin leikkaamalla pois ja kenties tulee pieni tauko, ennen kuin uuden voi asentaa.
Tämä tietää sitä, että entistä enemmän joutuu varomaan selän ärsytystä, kun ei kipuaaltojen kulkua selästä nupin kipukeskukseen pysty rajoittamaan. PRKL!
Milläs sen selän TUOLLAISEEN kuntoon saa?
Haaveri?
Eiköhän tämän selän ongelmat juonnu ihan tuonne nuoruuteen, kun koulun penkiltä suoraan faijapuolen tukkirekkaan appariksi vääntämään keposia koivurunkoja. Siinä iässä taitaa olla vielä niin pehmoset luut ja nikamat.
Lopullinen "haaveri" oli eka selkäleikkaus -78, silloinen tekniikka ja välineet oli mitä oli ja leikkausta pidettiin ykkösvaihtoehtona toisin kuin tänä päivänä. Noilla eväillä se pohja luotiin tähän nykyhetkeen.
Verottaja maksoi velkansa. Puffila panttaa RX-200:sia maanataihin. Pikkujoulut painaa päälle. Eli arvatkaapa vaan onko sitä massia enää maanantaina :banghead:
Minkä takia kauppiailla on hyllyt niin usein ja pitkään tyhjinä? Onko asiakkaiden joukossa niin iso määrä hamstraajia ja muita mielisairaita, vai johtuuko tämä ilmiö toimitusvaikeuksista ja kiireestä johtuvista varaston ylläpidon vaikeuksista? Vai niistä hamstraajista? Mä veikkaan kovasti noita hamstraajia ainakin kuvaketjun perusteella.
Itse veikkaan Saon että kauppiailla ei ole resulssia / rahaa ottaa kerralla isoja määriä kun eletään tätä hektistä aikaa jolloin laitteita tulee kun sieniä sateella jolloin viikon vanha tuote on niin nähty jo
Ja toimittajilta kestää soutaa se paketti tänne pohjolaan vs isot maat
Minua ärsyttää ainainen sade ja pimeys onneksi Kokkolasta tuli siihen yksi apukeino [emoji106] [emoji69]
No oma vika... Oishan tuon vihree/valkoisen RX:än saanu, mutta musta on vaan mun juttu. Täällä valopilkkuna toimii TPA mansika pienellä absintti viivalla :eek: