Bully ato ?
Printable View
Bully ato ?
Liite 20983
Kyllä nää mulle riittää..:unsure:
Pitkästä aikaa lämpösäädeltyä höyryä :)
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...0ae3e91e73.jpg
Praxis:in Derringeriltä tuo kovasti näyttäisi. Aitona taitaa olla hieman hankalampi löytää tällä hetkellä, mutta varmaksi ei osaa sanoa
ups kävi kääntymässä. Liite 20991
Derringer RDA by Praxis Vapors. Kloonia saa vaikka Arizonalta jos haluaa päästä heti kokeilemaan, ja aidon joudut ennakkotilaamaan mistä satut löytämään. Tän hetkiset ennakkotilaukset tulee olemaan rosterisella plussapostilla, mikä on mun mielestä hyvä asia. Muutamat kupariset oon jo onnistunu särkemään muista atoista paksummilla langoilla. Suosittelen kyllä kaikille lämpimästi Derringeriä, ei tuu paljon muuta enää käytettyäkään. Tobh Modsilta tulossa ulos samantyylinen Bambino atty ja Cartel kans tekemässä pienikammioista single coil dripperiä joka vaikutti ainakin kuvien perusteella aika pätevältä.
Tällä pariskunnalla mennään, nyt saa ostohousut heittää kaappiin hetkeksi. Vielä kun saapuisi pohjat niin vois lemoakin käyttää kunnolla, hieman tujut nuo 10mg litkut tuohon :esmoke:
Liite 20994
En jaksa kirjoitella etikettejä niin onneks on vapebandeja! [emoji1]
PostiOstospäivä:
Liite 20999
Uskokaa tai älkää, ihan vapaaehtoisesti lähdin Ikeaan, ja jopa ihan ilman armasta vaimoani.
Mainostettu tilavuus 15cl, todellisuudessa 20cl. Kunhan Kyproksen paketti saapuu, niin purkitustalkoot alkaa. 100ml PVG + 10ml 100mg/ml ja kas sopivassa annoskoossa 9mg/ml pohjaa pakkasessa useampi litra.
Cigreenin boxi?