Kannattaa laittaa se kahva kiinni siihen toiselle puolelle, eri puolelle mistä se on paketissa tullessaan. Helpottaa sen narun pujottamista paljonkin eikä tipahda reunan yli niin nopeasti jos vähän keinuttaa.
Printable View
Kannattaa laittaa se kahva kiinni siihen toiselle puolelle, eri puolelle mistä se on paketissa tullessaan. Helpottaa sen narun pujottamista paljonkin eikä tipahda reunan yli niin nopeasti jos vähän keinuttaa.
Kannattaa hakata kummaltaki puolelta sitä nii pölyt lähtee, jos hakkaa vaan toiselta puolelta nii ne pölyt jää sinne sisään, pyydä vaikka naapuria avuks jos et jaksa nostaa
Aina vaan menee oudommaksi, pitäis vissiin laittaa kone kiinni ja mennä nukkumaan :)
Viisaus on todellinen voima, jos ei se riitä, niin turvaudutaan realiteetiiin. Ja se, ystäväni on, se asia mihin ihmiset uskoo!
Joo kyl mä sinuna ostaisin sen, on se niin kätevä
POLLIIIIIISI TAPAUS
Älä nyt hajota sitä
Rahalla saa ostettavia, ei rehellisyyttä! Itse otan päivittäin kunnianosoituksia vastaan, kunhan ei kukaan yritä lainvastaisesti toimia !
Jos se on Binford 5000 niin sit vois harkita.
Joo voin ottaa sen hoitoon sun loman ajaks :)
Mulle oli kans tulossa mutta posti hukkas sen. Kyllä vitutti kiivetä ilman, ei paljon naurattanu.
Voi helvetti mitä pillurallia kissat vetää täällä kämpillä[emoji51] pitäis mennä nukkumaan, mutta tiedän niitten loikkivan taas mun päältä, kun ne riehuu tossa[emoji23]
Mitään en oo ottanu enkä ostanu
Ok, pistän pakettiin niin nähää tossa toripolliisilla niin annan sen.
Muistathan ottaa kuminauhoja mukaan!
Ämpäri päähän
Oli siellä mun mielestä ihan hienoo, mut ne siniset valot oli outoja :blink:
Ehhehheheh[emoji41]
Voi sen viellä korjata
Mitä helvettiä jengi on vetänyt tänään?
42
Kuka soitti
Joo mullakin sama homma, mitä ihmisen synkkään mieleen mahtuukaan.
Toisaalta kiva, sato vähä lunta tänään😊
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
HK:n sininen?
Lumi tuli lumi suli jostain kuului puli puli
Ihmeelistä sontaa taas linjoilla, itse kuitenkin mittaisin tuumaisella mittakellolla erotusta eli protruusiota :blink:
Kello kohta viis ja mä hereillä. Onnex pokemonit tulos jeesaan ja pelastaa maailman ilkeiltä jeesuksilta jotka soittaa mandoliinia👍
Maistuuko teidänkin mielestä nää sienet jotenkin omituiselta?
Pääsiäisen jälkeen kävelin kylillä ja minut piiritti etninen ööö joukko, juteltiin siinä sitten tovi ja sain tarjouksen. Jos unohdan, niin saan sata euroa! Tein vastatarjouksen, jos saan tuhat euroa, niin ummistan silmäni ja aivoni 40sek ajaksi!
noup, rupes turpaan otto lähestyyn oikeasti! Mutta väistin tilanteen, olemalla joviaali!
Soitin tutulle ja kerroin miten vitussa nämä asiat oikeasti menee, niinkuin jokainen joviaali tekee tutuilleen! Eikö? Itseasiassa kävin autoni pesettämässä tänään siellä, kaljaakin tarjottiin.
opetus! Älä koskaan alista "ystäviäsi", ainakaan äärimmäisyyksiin!
Ei ku ne maistuu oikeilta.
Jos meinaat noita pieniä sieniä jotka on aika vekkulin näkösiä.
Kuitenkin kaarle on ruåttin kunkku ja hyviä silakkafileitä sai k-marketista eilen.
Puol seiska sopii mullekkin
Joo golf kentillä niitä on tullu naposteltua. :)
Se sininen on paremman näköinen, osta se mieluummin.
Montas söit?
Kannattaa laittaa kaikki sekasin tehosekottimeen