Juu, näinhän se on.
Joku sanoi joskus että eilinen tuntuu kuin kolkytävuotta sitten. Aika rientää pirun nopeasti.
Mut hei, aina löytyy tiukempia aikoja kun selailee vuosia takasippäin.
Printable View
Alkoks sillon vasta tulla öisinki ohjelmia telkasta ja radiosta? :blink:
Mutta sitä ei tiedä kärtyt karvahatut että maxi pepsi jonnet tulee tällä menolla todennäköisesti näkemään vielä alkeellisemmat olot tulevaisuudessa. :unsure: Tai sitten kaikki menee hyvin eikä kolmatta maailmansotaa tuukkaan. Mä haluun uskoo enemmän jälkimmäiseen. :D
On noi eläimet kyllä ihmeellisiä. Tossa ne kököttää molemmat sulassa sovussa sohvalla. Yleensä ne riehuu ja koira ajaa kissaa takaa ja taas välissä kissa antaa koiralle kyytiä. Kissa on niin emännän perään ku emäntä hälle useasti ruuan laittaan ja koira taas mun perään. Ihan sama mihin mä meen niin koira seuraa perässä.
Niin kauan kuin on ydinaseita ei tule kolmatta eikä neljättä maailman sotaa se on varmaa. Ei ole PohjoisKorean johtaja eikä myöskään Trumppi niin laskelmoiva et ydin sota alkais. Mieti ite, ydinisu ja koko oma maa pilalla seuraavaksi sadaksi vuodeksi, kuka sellasta haluaa joka ei edes elä sadan vuoden päästä. Sitä ei tosiaan voi tietää et korean nimeimaalla alkaa paukkua mut en edes usko et Pohjoiskoreralla on millä mällätä, pahaa tuhoa ne saa naapurivaltioihion jos ne haluaa.
Vaikee uskoa et mikään maa ikinä koskaan laukauisee ydinpommia? Jokainen johtaja tietää et peli loppuu siihen napin painamiseen, maailmassa on niin paljon ohjuksia ja taas vastaohjuksia et en usko et niitä edes pystytään täysin valvomaan mihin mikäkin pommi edes osuisi. Mä näkisin et maapall oon turvassa niin kauan kunnes keksitään sellainen torjuntaohjus joka on sata prosenttinen jo osuu 100% jokaiseen ohjukseen. Onko johtajilla muita vaihtoehtoja? jokainen välttää ydiniskua koska se on viimeinen asia mitä voidaan tehdä, ihan sama sata ydinohjusta tai sata samanlaista
En mä muista Ekeistä tiiä kuin legendaarisen pullo-ekin.
Liite 30701
.
Jos se on kypsynyt?
Tulee rakeita. Eilen ukkosti ja sato vettä ihan olan takaa, sit taas aurinko paistoi.
Jos nyt katsoisin puhelimesta IS supersäätä niin se todennäköisesti kertoisi että sää on nyt rikki.
Mä haluun kans ukkosen :crying: Viime kesäki oli nii surkee ukkoskesä :(
Eilen tuli täällä rakeita puoli kympin aikaan aamulla, sitten tuli ukkosta ja salamoi sekä vettä kuin saavista.Sitä kesti hetken ja sitten paistoi aurinko..niinku wtf?
Ei tässä pysy enää ite mukana[emoji41]
On kyllä kelit. Nyt just tulee räntää, välillä sit vettä tai aurinko paistaa???
Aina on hyvä sää juoda olutta
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Vituttaa kun ei oo oikein kevättä tullukkaa :( Aina on vaan kylmä ja räntää sataa. Ja kohta on jo vappu ja lumet ei varmana ehi sulaa vaikka tulis kuinka plussaa :mad:
Lena on onniteltu. Mustien tulppaanien puutteesta johtuen käytin punaisia ruusuja.
Lena reagoi onnitteluuni välittömästi. Jos olisin myyntimies Jethro sanoisin: voi että
Nyt harkitsen eläkepäivieni viettämistä East Hollywoodissa
R.I.P Pekka 1959-2017😔
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Rupee yläkerran kuoro oleen kovaa tasoa viimeisen vuoden vahvistusten jälkeen.😟
Pekka kyllä yritti kovasti, vuosikymmenet, mutta vain kongin kumahtaessa sallitaan poistuminen kehästä.
IIIIILLLLLTAAAAAAAA
¡ällǝuää uɐɾoʌlɐʌ uǝsᴉllɐɹᴉʌ 'ɐɐʇlᴉ ääʌʎH
Mitä vitun iltaa? Sun iltaa, vai muiden iltaa? Pitää olla esilletulossa vähän nöyrempi! <-esimerkki huumorista
Ja hymiöt päälle!:laugh:
Oliko se yli 15kg ?
Meniskö nukkumaan vai jatkaisko juomista siinä pulma. Oteraa yks olut ja pohditaan kumpaa tekee
Oli joo. Sitähän sää kysyit.
Kuka kysyi mitä kysyi? Kuka vastasi mitä vastasi?
Kirjottaako porukka ihan sekavia vai oonko ite niin sekasin että ymmärrys pätkii?
Meit on sit vissiin kaks, jotka on sekaisin :)
Onko totuus vaan selvinpäin olemisen harha