En minä ainakaan ole enää tupakoitsija, eikä omien höyryttelytapojen kanssa oo enää mitään tekemistä tupakoinnin kanssa. Hyvä vaan kun eroaa koko hommasta jo siinäkin miten höyryä vetää nykyään.
Printable View
Joo sama kait se vaikka vetäis perseellä ne höyryt. Sitäkin on varmaan joku testannut. Lung hiteistä vaan tulee jotenkin epämiellyttävä olo.
Nenän kautta testasin joskus (kännissä), se se vasta olikin perseestä :D
Naisten logiikka on ihan hyvä logiikka, ei mitään vikaa! :teaching:
Mullakin mennyt jo aikoja sitten niin kauas tupakoinnin ajatuksesta tää harrastus etten hae mitään samaa sen kanssa tai tavoittele vastaavaa kokemusta. Tää on ihan oma juttunsa jolla ei mun kohdalla ole mitään tekemistä röökaamisen kanssa. Näyttääkin ihan vieraalta touhulta nykyään tupakointi, ei tuu enää mitään fiiliksiä siitä miltä se tuntui/maistui kuten alkuun tuli. Tuntuu etten olis koskaan röökiä vetänytkään, varmaan aika hyvin että päässyt siihen tilaan vuodessa. :D
Joskus harmi kun ei voi tarjota höyryjä jollekin kiinnostuneelle, jos on joku dripperi ajossa matalilla ohmeilla. Ei uskalla vetää keuhkoon, ja poskareilla ei saa mitään irti kun on väljä imu.
Se on kyllä totta että kynnys suurenee varmasti alottelijoilla, kun aika monellakin on jo niin tehokkaita kamppeita löysällä imulla. Onhan tää varmaan aika oudon näköistä touhua jos ei tiedä mistä on kyse.
Nyt kun RBA laitteet on niin yleisiä niin ei tämä touhu ainakaan lopu vaikka laki muuttuis miten. Hankala kuitenkaan kieltää pohjanesteitä ja elintarvikemakuja. Nikotiinitkin varmaan melko äkkiä opitaan kasvattamaan vaikka kessuna ja uuttamaan itse, jos tulli alkaa pysäyttää kaikki rajalle.
Ihan kiva vaan kun voi sanoa että sori ei käy, liian kiree setuppi tervatuille keuhkoille. :D Ei tarvitse vaihtaa pöpöjä tuntemattomien kanssa ja samalla luo mystiikkaa harrastusta kohtaan mikä kenties lisää kiinnostusta. Ohjeistaa sitten mistä saa sopivia aloituspillejä. :D
No hyi, en todellakaan antais omaa driptippiä jonku muun imettäväksi. Kuulostipa pervolta :D
Mikään ei oo hauskempaa ku joku tupakoitsija tulee kertomaan baarissa että tuosta ei saa mitään savuja. Sitten annat pikkumisteristä 50w setupilla höyryt viisastelijalle niin se yskii paskat housuunsa siinä tiskillä. :D
Riippuu kysyjästä, ja ainahan dripperistä voi imaista ilman driptippiä :)
Siinä menee sopivasti se valoissa seisomisen vittumainen osuus huomaamatta, eli valojen vaihtumisen odottaminen. :)
Tupakoijien keuhkot varmaan niin karstoittuneet ja sen takia niin arat. Irrottaakohan tuo höyry jotenkin sitä karstaa, ei ihme että yskittää kun keuhkot saa höyrypesua. Villi veikkaus että tupakoimaton yskii vähemmän koehöyryistä kuin tupakoija. :thinking: Eikä se pelkkä villi veikkaus ole, on mulla yksi tupakoimaton kaveri joka joskus halusi ottaa höyryt ja ei muuten yskinyt ollenkaan siihen malliin kuin tupakoivat kaverit. En sitten tiedä oliko sattumaa ja sillä vaan jotenkin vahvat keuhkot.
Ajaessa käytän misteriä, mutta ei kyllä muuten mitään ongelmaa, kyllä sitä muhkeampien höyryjen takia jaksaa nähdä vähän "vaivaa". :D Ainoa vaan mikä vähän ehkä häiritsee on ne katseet jotka vaan pitenee kun kaivaa pullon taskusta. En voi mitään sille että vähän häiritsee että mitä jotkut kenties luulee mun vetelevän. :lol:
Tuokin riippuu ihan ihmisestä kuinka yskittää. Viikonloppuna oli kämpillä vähän väkeä ja kaverin akka (polttaanut vihreää tupakkia sen 10V) halus maistaa ja mulla kun oli kaikki laitteet pöydällä niin nappas siggelin jossa oli coolmithiä dripperissä säädettynä 85W. Ensimmäinen pulli vähän yskitti kun yritti tupakki imuja otta mutta jo toinen suora lungpulli niin ei mitään. Vaimo taas höyryttelee välillä evodilla ja polttaa muuten niin sama setuppi ja 25W pystyy vähän maistamaan muttei yhtään enempää tehoa:)