Ajalta jolloin koneita osattiin vielä tehdä. Huomannu nyt töissä miten kivoja sähköt voi autossa olla...
Printable View
Iveco? auto ??? :eek: :lol:
Kuulemma Mega mersun ohella niitä ainoita joita ei tarvii korjata ... niitä ainoastaan huolletaan.
Muistan vielä ajan kun palasin tallille aamuyön tunteina, Iveco montulla ja milloin mikäkin paikka auki, kuskit laitteli itte, ja aamulla taas piti päästä keskeneräisellä kapineella mettään ja satavarmasti tiesi jo lähtiessään että seuraavakin yö menee hallissa.
Pari vuotta ne katteli sitä touhua ja sitten tuli volvot, mutta murheet ei loppunu niissäkään.
Luoja varjelkoon että pysyn erossa "marginaalimerkeistä".
Jos tota italian ihmettä pitäis itte korjata sitä mukaan kun vikoja tulee, olis tän pojan ajot vähissä. Oon heti auton nähtyäni sano etten korjaa mitään. 2 vuotta ne uhoo ton olevan ajossa. Eikä se riitä et kyseessä on iveco, kyseessä on 630 tuhatta ajettu iveco...
Johan siinä on sitten sisäänajo tehty :thumbup: kohta on pikkuviat korjailtu ja toiset 630tkm huoletonta ajoa edessä.
Kyllä ne ihan oikeestikkin kivoja nuo sähköt autoissa 👍 niitä täytyy vaan ymmärtää. Töissä noitten kanssa joka päivä painitaan. Sitten vielä softavirheet yms päälle vielä niin avot.
Hyvää iltaa kaikille mitä tänne kuuluu?
Mitäs täs.. kattoin elokuvaa, vaimo vaihtoi sitte kanavaa..
No kun kerta kysyit...
Istun posliinilla ja kaksi kissaa vahtaa ovensuussa, herra yksin tietää miksi.
Sanonko mitä mä vaihdan kohta... ei sentään. Menee neljäntoista vuoden koulutus hukkaan. En edes tiedä kumpi on kouluttanu ja ketä. Meen tästä yläkertaan kattomaan.
Kuka on menny juomaan mun kaljat. Kai se on sit tyydyttävä väkevämpiin.
Meillä katti istuskelee välillä itekseenkin pimeässä vessassa. Varma tapa saada wc seuraa on jättää ovi hinpun raolleen.
Pistimpä paypalin vinkumaan pitkästä aikaa, viimex käyttäny joskus viime keväänä [emoji13]
Turpajouhet saa taas kyytiä [emoji106]
Mun vessakamut[emoji38] http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...da88552ecd.jpg ja nää on aina seurana..usein änkeevät suihkuunkin mukaan jos päästäisin.Ja ovat muuten hivenen mustiksia jassosta.Mies vie niitten nukkumis paikan käydessään[emoji13]