Onx täällä oltu yhtään legendaarisia viime aikoina?
Printable View
Onx täällä oltu yhtään legendaarisia viime aikoina?
Kaikkein legendaarisimmista on aikaa jo paljon.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Nykysin meno vaihtelee vähän laidasta laitaan
Hiljenikö kaikki taas ku mä tulin paikalle?
Tai sitten ollan facessa. Veikkaisin.
Harmiksi kohta hankkiminen hankaloituu
Välillä tulee tunne että ois pitäny vaan pysyä kaiken mailman tiedon ulottumattomissa ja ihan parissa perus vehkeessä.
E. On sitä sentään saanu tutustua hyviin ihmisiin. Ja onhan toisaalta tää kokoelman kerääminen mahtavaa. Ja ois ne rahat paskemminki voinu käyttää. Säästöön ne ei ois kuitenkaan jääny
On muuten facessakin mun mielestä noi aiheeseen liittyvät ryhmät hiljentyneet huomattavasti siitä mitä ne oli joskus pari vuotta sitten. :thinking: Silloin epäiltiin kun täällä alkoi hiljetä että porukka valuu sinne, mutta mihin ne sitten sieltä on menneet?
Tieto lisää tuskaa ja keventää lompakkoa.
Tosiasia on että varmaan nautiluksella ja atlantiksella olisin pärjännyt hyvin.
Atlantis oli ittelle sellainen eka WTF tankki.
Sit kun sain ekan dripperin ja rakensin omat coilit niin AVOT. Se makumaailma aukesi kertaheitolla. Magma rda kyseessä.
Nyt ollaan sit suossa ja syvällä :lol:
Kaveri taas porskuttaa vieläkin picolla (toinen modi vasta) ja toptankilla (kolmas tankki). 3-4 vuotta höyryä sillä takana ja ei facessa eikä täällä.
Sellainen "normaali" ihminen. :laugh:
Annan aina vinkkejä hyville tankeille tai vastaavaa mutta ei nappaa ku pärjää niillä. :thumbup:
Jaa 5000 viestiäki tullu täyteen täyttä asiaa. Yllättävän vähän ku miettii että pariin otteeseen tullu hölmöiltyä. Tiedä sitten onkp siistitty vai mitä
Oot varmaan oikeessa, muutenkin kun laitteet kehittyneet niin paljon ettei tää ole enää salarakettitiedettä niin tähän pystyy kuka vaan lähtemään mukaan ilman hirveetä vihkiytymistä aiheeseen. Melkein yhtä helppoo ku röökinpoltto. Ja niinhän sen pitää ollakkin. :thumbup:
Jos vaan palataan kaikki niihin kivikautisiin laitteisiin mitkä kusi jatkuvasti joko käsille tai suuhun
Sama täällä. Kokeile, opi ja löydä uutta. :thumbup:
Aamen, niinhän sen pitäis olla että ei tule vaistonkäyimisiä. Heti kun laitteet toimii niinkuin pitää niin ne tekee myös sen tehtävän mihin suunniteltu. Eli irti röökistä.
Koska tuittu vapetalolle tulee lisää ce4 lieroja
Nyt on taas otettu sit tapan allwkirjotus pois. Se on sit toinen kauanko pyauu ennenku taoa taas päättää laittaa takasin päälle
No legendaarista jo vuosia on höyrypään itsetunnon kolaus aina kun joku ei heti vastaa hänen viestiin. :D
Ollut itsekin poissa pari kk mutta mitään lauantai-iltaisia peniksien kuvakollaaseja ei vissiin ole ollut ?
Vapefesteiltä ostin subtank setin ja sillä mennään käytännössä vieläkin. Välillä noita vanhempia vehkeitä tulee käytettyä ja onhan mulla tuo pelsepuupin keksintö, eli cubis. Just sitä pitkästä aikaa testasin ja taisi käydä vähän rikkaalla, jonka seurauksesta kurkku ihan helvetin kipeä ja kuume siihen päälle. Parempi pysyä näissä mitkä toimii.
Otetaan lasillinen sille
.
.