Miten voi olla viel sama pullo
Printable View
Helppo korjaus purtuun omenaan :D
Liite 30660
No mulla se kontrasti lähti nimenomaan toimivasta luurista, omat koneet vaihdettu niinku kuvasta näkyy omppu vehkeisiin jo jonnin aikaa sitten. Ei jumalauta yksikään android luuri ole toiminu toivotulla tavalla, emännällä oli honor7 joka meni nyt tytölle. Niin siihen ei ollu tullu tähän päivään mennessä android6 päivitystä ja laitoin pahankatkuisen meilin honorille et vittu mikä maksaa saatana yritetty on miljoona kertaa mut ei. Antoivat sieltä päivitysohjeet jolla vedettiin ja luuri samaan tilaan gmailista no vitut sinne hävis saatana kaikki emännän yhteystiedot sun muut paskat. Likan luurilla ihan sama kohtalo, hänellä oli aikaisemmin joku halppis android ja yritetiin palaiuttaan gmailista hänen yhteystiedot tohon honoriin minkä hän äidiltään peri niin vitut eipä tietenkään kaikki tullu luuriin vaikka kuin yritettiin. Eipä tarvi sen enempää selvitellä miksi apple nykyään käytössä. Tulen vaihtmaan klaikkien perheenjäsenten jutut appleen xxx aikana.
No koko pohjonen on masentavaa paikkaa :D Paitsi kelkkailun kannalta, etelässä ei paljoo pärrätä nykysillä talvilla
Onhan ne omppuluurit hyviä mut hinta-laatusuhde ei mun mielestä ole yhtä hyvä ku vaikka Samsungeissa. Mut esim. läppäreissä taas hinta on ymmärrettävä kun ottaa huomioon miten hyviä ne on.
Mä olen nyt juonut 4 kpl isoa lonkeroa ja enempää en tarvii[emoji4] Oon humalassa sopivasti ja kohta nukkumaan....
JUMALAUTA TAJUSIN JUST ETTÄ OISKO KÄTEVÄMPÄÄ KU TOLLANEN IMURI, TOMMONEN!!! EI TARVII IKINÄ IMUROIDA JA SILTI ON SIISTIMPÄÄ KU IKINÄ KU SE IMUROI MONTA KERTAA VIIKOSSA
no semmonen pieni imuroiva neekeriorja joka vaan imuroi
Mites tälläinen sininen? :)
Liite 30661
Jaahas. Kotona ollaan ja melkein vuorokausi nukuttu putkeen. Eilen avasin silmäkulmaa senverran että näin lunta tulevan, voi perseen suti -> takas unten maille.
Pientä ahtojäätä😊https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...abe0a84486.jpg
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
.
Jos sitä tänään jois pikkasen absinttia
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Hengissä, vaikkei kukaan sitä varmaan oo kyselly. Pitää silti ilmoittaa, että höyry nousee edelleen. On vain tämä mennyt sellaiseksi murojen syönniksi, eli toptank picon nokassa ja ry4 double tai Nutzilla tankissa. Että ei paljon uutisoitavaa.
Elämä mennyt pääosin töissä, kotona muksujen kaa ja siinä samalla kellojen ostoa ja myyntiä harrastellessa. Pitääpä muutama kellokuva postata kyseiseen ketjuun..