Just näin, on jo niin iso, että haluaa itse taivaltaa. Tämä meikäläisen tuskailu on vaan sellaista josta vanhemmat/isovanhemmat saavat "kärsiä" koko ikänsä. Siitä ei pääse eroon.
Printable View
Ahaa, eli se on tuo "Olen jo ISO poika"-juttu.:)
Ällös huoli, kyllä ne vielä kaipaa aikuisen tukee ja turvaa PITKÄÄN.
Muistan kun kaksoset aloittivat koulun ja saatoin heidät bussipysäkille.Seuraavana aamuna oltiin menossa taas niin sanoivat, että ei tartte tulla, kyllä me osataan jo[emoji15] ja niinhän nuo osasi.Toinen järkytyksen paikka oli kuudennella, kun ilmoittivat" sovitaanko äiti niin, että et halaa meitä enää kavereiden nähden" [emoji51] Sellaista se on [emoji8]
Kuudennella vasta :D Minä en saa edes kakkosluokkalaistani halata kavereiden nähden.
Niin no...kaikki on omanlaisiansa[emoji4] Meillä on kyllä pirun läheiset välit vieläkin vaikka pojat jo isoja, eli jotain olen varmaan tehnyt oikein ja paljon väärinkin myönnän[emoji51] Edelleen passaan niitä välillä liikaa ja ärsyttää, kun eivät tee sovittuja juttuja.Ihan peruskauraa [emoji53]
Nykyään kannattaa pitää etäisyyttä jälkikasvuunsa Koulukyytikuski erotettiin ? nähtiin halaamassa ja suukottamassa omia tyttäriään - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
Olen kyllä kummallisen herkillä ja aivan selvinpäin. Luuposen videolinkkikin liikutti.
Ai Stana... Sauna & klassinen parranajo de-höylällä samettisen vaahdon kera [emoji106]
Päälle viel hyvä aftershave ja partaöljy. .. Piti avata viimeinen turskanmaksa-säilyke [emoji16]
On muuten kalanystäville nannaa. Viime reissulla en Virosta löytäny mut toissa vuonna toin läjän. Koostumus vähän hämää mut maku on mieto ja hyvä [emoji106]
On sit läjä vielä savumuikkuja purkissa ja purnukoissa odottamassa Syöjäänsä.
Jos ei muuta niin Virossa osataan säilykkeitä tehdä ja hinnat murto-osa suomeen verrattuna...
Siinä ja tässä että oliko kylmä vai ei...
http://i68.tinypic.com/2vxgj0x.jpg
Urduhan se siinä! Tai Urdun veli?
Saunasta tulin minäkin, ihan mahtavaa taas kun tuli ulkohommia tehtyä taas monta tuntia niin saunassa käynti tuntuu parhaimmalta pakkasen jälkeen[emoji173]
Kai se on taas perjantain perinteinen Rocky katsottava [emoji106]
Taas kiitokset Pavelle [emoji8]
Tuut kärsimään... Rukoilet vielä polvillaan lisää [emoji4]
Oho [emoji33] enpä oo törmännyt aiemmin. Pitääpä kattoo kun seuraavan kerran asioin [emoji106]
Itsekin olin yllättynyt, kun tuon huomasin. Silloin kun Suomenlahdelta sai turskaa repiä kaksin käsin, niin savustustynnyrit oli kovalla käytöllä. Savustettu turskanmaksa on melkoista herkkua, siinä on möllerit syötävässä muodossa:laugh: