Mulla olis myös pari ylimäärästä 18350 av imr akkua. Ne saa ihan hyväntekeväisyytenä, kun tulivat jassosedän kaupan kyljessä
Printable View
Mulla olis myös pari ylimäärästä 18350 av imr akkua. Ne saa ihan hyväntekeväisyytenä, kun tulivat jassosedän kaupan kyljessä
Nyt töissä niin lyön vasaralla tuon öttiäisen lyttyyn.[emoji375] sit annan tohoa perään [emoji91]
onpa tammukat syönnillää nni!
Varohan liian isoja. .[emoji229]
Terve porukoille. Mistäs täällä höpisty ? Banaanikärpäsistä vaan vai ?
Ollu hiljaa kun vähä huonona. Kyllä tää tästä. Loppus tää talvi.
Jaahas olisko tänään parin plörön sekoituspäivä ?
Keskiviikko eikä vieläkään olla tiputuksessa.:yeah:olokin mitä parhain.:wheee:
Mahdollisesti..ensi viikolla selviää, kumpi oli oikeassa minä ja Emo vai lääkäri. Olo ainakin nyt melkoisen hyvä. Energiaa nyt pikkuisen liikaa Ukossa.:wheee: Päänsärky loppui ekalla Viruslääkkeellä Perjantaina. Lupasin etten poistu Sairaalasta, ennen kuin olen Reseptin saanut.:laugh:
Tiesin että Ahessa asuu pieni natsi [emoji8]
Jaxuhalit kaikille [emoji173]
Pikkuisen tuo tuhti Lääkekuuri oksettaa koko ajan, mut sehän ei tahtia haittaa mitenkään.:laugh:
Hyvä homma kuulla että ukko alkaa menee parempaan suuntaan [emoji106]
Meinas jo Rauhallinenkin Ukko alkaa hermostumaan. :laugh: Toivotaan ettei saa Banaania, jos virta vielä lisääntyy. Saatan kyllä ajatuksissani pikkuisen kirjoitella muutaman peräkkäin.:crying:
Hienoa että parempaan päin taas samalla. :thumbsup:
Älä sit kiipeile millään telineillä huuruissa, pistä nuoret apumiehet putoamaan niiltä ensin.:smoke:
Ei saatana taas postin touhua. Koitin jättää vähän paksumpaa kirjettä niin sanovat että liian paksu kirjeeksi vaikka eivät edes mitanneet paksuutta.
Ja olin siis mitoittanut niin että menee just kirjeenä.
Joka lihakseen koskee, mutta ilm. positiivinen asia.
Aloittanut rankan D-kuurin, ja alusta saakka on saanut kiskoa Magnesiumia niin paljon kun perse kestää että pystyy yhtään oleen. D imee Magnesiumia aktivoituessaan, ja koska se aktivoituu hurjasti....:o
SAARNA ALKAA:>>>Muistakaapa D-nappinne, ja lapsille varsinkin. Nyt maaliskuussa pahin aika suomalaiselle.>>>SAARNA LOPPUU
Jospa Postin kassassa oli vajetta.:unsure: Kattoi et Isowattinen kaveri saa nyt täyttää sitä vajetta.:)
Paljoko sit on paljon d-vitskua?
Mä ainakin otan D Vitamiinia125 napin joka päivä.:)
Nyt tuli todella paha huti nesteessä
Suomalainen "Premium" neste ja inan euron tiiviste parempaa ?
No happamia sanoi kettu kun persettään nuoli :)
Joka aamu menee 150ug vuodenajasta riippumatta ja en oo kyl tuolla määrällä mitään ihmeellistä huomannu. Niin aloin sit miettimään et kuinka paljon Twisted oikeen sitä popsii?
Jaaha sitä pitäis kuulemman esittää kesäloma toive viikon sisällä.
Makuja joka lähtöön, Onneksi niin. Ilkeetä olis vedellä 1 ainoota nestettä päivästä toiseen.:)
D vitamiinista puhe... Saiskohan vitamiineja jotenkin uutettua höyryliemiin?
Muistelisin jotain vitaminoituja tiivareita/nesteitä olevan tai ainakin olleen joskus olemassa. Oliskohan Decadent Vapoursin? Hyödystä saati turvallisuudesta en sitten tiedäkään. Eikä kyllä pikagoogletuksella osu enää silmään.
Aika hurjia määriä deetä väki imee. Ite viimeset ehkä 5 vuotta kiskonut jotain 20-25 mikron pillereitä päivittäin, ei muistikuvaa sitä aiemmasta.
Kuralitkujen jälkeen, kunnon nesteet maistuu entistä paremmilta.:popcorn: