Minä harvemmin ryyppää, nyt on taas nämä harvat hetket käsillä ja pitää vetää kaksin käsin(kun ei tuolta vitun kaupasta saa mitään alkoholi pitoista per-maa välillä, saatana)
niin siis La-ma välillä, runkkarit!
Printable View
Minä harvemmin ryyppää, nyt on taas nämä harvat hetket käsillä ja pitää vetää kaksin käsin(kun ei tuolta vitun kaupasta saa mitään alkoholi pitoista per-maa välillä, saatana)
niin siis La-ma välillä, runkkarit!
Näistä helvetin mellaneista ei kyllä tule känniin! Vaikka työntäisi tölkit perseeseen!
Kasta mieluummin tampax sinne tölkkiin ja työnnä se minne päivä ei paista, toimii varmaan paremmin ku tölkki perseessä :cheers: :rolleyes:
Saatana ku tarvis taas nukkua jo että aamulla jaksais lähteä töihin vaikka ei väsytäkään viel yhtään
Ei nyt taas tajua. Viime yönä foorumin kello siirtyi kesäaikaan liian aikaisin, ja nyt oli kello kuitenkin tunnin pielessä, eli säätynyt takaisin talviaikaan. :blink:
Onhan toi legenda vanha kun taivas. :D Jos se on legendaa. Vois kyllä kuvitella että kirvelee kiitettävästi jos tota menee kokeileen joten aika karski saa olla. :D
Manasit sitten ne, ja muutaman ylimääräisen kaverin, takaisin tänne. X-(
Parin päivän tauon jälkeen saanut taas keittiössä imuroida murkkuja urakalla, kun en vieläkään viitti myrkkyjä käytellä. Ei kai ne muuten tuolta imurin pölypussin sisuksista pois pääse, vai imuroinko mä samoja murkkuja pitkin päivää... :D
Mulle saa laittaa tulemaan sellasia tietynlaisia murkkuja
Mun kellonajat on, kun herään tai nukahdan, kesät talvet
Taas on yks murkku lisää tulossa nyt sit
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
kiitokset taas raporteista!
spämmeri hyökkäs, ViHi oli nopein. :eek:
Mitä mulla nyt mennyt ohi?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Mitä täällä tapahtuu, kello on melkein yhdeksän ja ulkona näkee vieläkin :blink: Ihan äskenhän vasta riemuitsin kun ulkona näki jotain vielä neljältä :blink:
Tarttis kellot jättää tähän kesäaikaan. On se ny mukavampaa, et valoo piisaa illalle
Samaa mieltä, talviajassa ei oo mitään järkee
Kellon siirtelyn kansalaisaloitteessa jo yli 63000 nimeä. :eek:
Sehän pomppas aikalailla viimekerrasta kun katoin. Tais silloin olla siinä 24000 tai jotain.
Kumpaan aikaan siinä haluttas pysyvästi siirtyä?
Kait se kesä. Kunhan nyt olisi yks ja sama niin se käy mulle.
Eikös normaaliaika ole sama kuin talviaika joten :thumbdn:
Ei taida kansalaisaloite auttaa mitään, koska direktiivi :(
Kesäajasta luopumista vaaditaan kansalaisaloitteella ? muutoksen tiellä on EU-direktiivi 2000/84/EY - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Pitäis olla vielä kevät- ja syksyaika. Syksyllä (paitsi karkausvuonna) 47 minuuttia taksepäin, talvella lisää 28,5 minuuttia, paitsi parillisina vuosina 24. Keväällä sitten ensin 23 minuuttia ja sitten 52,5 paitsi parillisina vuosina 48. Jos pääsiäinen sattuu ennen huhtikuun kuudetta päivää, vähennetään edellämainituista 12,5%.
Ja joo, allekirjoitin kuitenkin tuon aloitteen. Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka joku maa olisi EU:n tasolla oikeasti tuota ehdottamassa, saattaisi mennä edes harkintaan.
Eikun kansalaisaloitetta kehiin tuosta esu:n ideasta, kuulostaa nerokkaalta ja selkeän yksinkertaiselta. :D Ei tarttisi aina miettiä, että mihin suuntaan niitä kelloja käännetään.
Ja allekirjoitettu myös tuo edempänä mainittu aloite, turhempiakin aloitteita kannatettu...
Miks kaikki on hiljaa?
Kellään ei ole asiaa?
Höh
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Onko facebookin puolella mitään höyryryhmää jota kannattaisi vilkaista?
Millasta ryhmää hakee
Riippuu mitä on vailla.
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Suomalaisesta näkökulmasta harrastuksessa jo pidemmälle ehtineelle. Any?