Jep, mun idea alunperin. Mut oon kyl koittanu sanoo jätkille, että nyt loppuu tää pelleily. Voidaan kyl pitää kellot samassa ajassa
Printable View
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...7208ccdf2a.jpg
Nykypäivää...
Paikat romuna käsityöskentelyn takia😂
Toihan jaksaa varmaan nostaa siististi puut tossa korissa liiteriin, kätevää :D
Pöljää touhua oikeasti tuo kellojen siirtäminen. :crazy:
Onhan tosin tuon pelleilyn lopettamiseksi vireillä alla oleva kansalaisaloite. Ei vaan ole saanut, ainakaan vielä, tarvittavaa 50 000 ääntä, jotta menisi eduskunnan käsittelyyn.
Mun puolesta kellojen siirtelyn vois lopettaa, mut haluisin pysyvän kesäajan :thinking:
Mielenkiintoista, foorumin kello jo kesäajassa. Eikös kesäaikaan pitäisi siirtyä vasta klo 3?
Pikaviesti?
okei, tuittu, ihanin ja turhin, no ei ehkä turhin ? Turhuuden rovio, ihan niinkuin jotakuta kiinnostaisi joku helvetin kelkka ? Ei todellakaan kiinnosta! Olen ajanut sisälle, tuon ikäinen ole ajanut mitään sisälle, noh ehkä jotain, minä siihen en puutu!
Kai se tarvii mennä kohta nukkumaan ku alkaa silmät painumaan väkisin kiinni
Ihana runo :love: Valitettavasti (tai muiden onneksi) ajokausi loppuu joten ei ole enää puhuttavaa :D Ehkä alotan jonkun ällön tyttöjen harrastuksen. Ostankin ompelukoneen, sitten puhun siitä täällä 24/7 ja sit hommaan tehokkaamman joka kiihtyy nopeemmin ja ompelukone sitä ja ompelukone tätä ja ompelukoneita kaikkialla!
Tuittu on ihana, en minä sitä ! Meni varmaankin ohi nämä ns ajatukset, minulla on rajat omille ja rajat muille, kukaan ei ole yli 10v sanonut, että olisin väärässä ! Statistiikkaan en puutu mitenkäänz. Muistaakseni 94% käsiteltiin "demokraattisesti', voi olla enemmänkin? Sun on vaan pakko olla osa, sitä mitä haluat olla!
En edes itse ymmärtänyt, mitä helvettiä:laugh:
Seison kuitenki kaiken takana, mitä vittua se nyt tarkoittaneekaan ��
jos pysyn tolpillani!
Pitää valita, kumpi?
... vai kampi? Siinäpä kysymys. :thinking:
Tulee mieleen, kun tyttö toi "poikaystävänsä" tai jotain, oli vähän muita juttuja ja selvitettävää Se ei mennyt ihan putkee
, joku saatanan marokkolainen, piti painia koko vitun suvun kanssa! Lyön euron vetoa, etteivät halua kokeilla
uudestaan, varmaan häviän, noilla ei ole itsesuojeluvaisto!
Euro löytyy aina! Sitäpaitsi mua vituttaa kitisiät,, minullakin on kavereita, en kyllä ole ihan varma? Ovat kuitenkin samaamieltä asioista, yleensä ?
Jep! Mä oon pienestä pitäen tykännyt tehdä " miesten " juttuja paitsi pissata seisaalteen, tosin kerran kokeilin sitäkin[emoji23]
Ei kait nykyään enää erotella miesten ja naisten hommia, tosin fysiikka estää mua tekemästä tiettyjä juttuja.
Ymmärrän tosi hyvin sun kelkkailu innostuksen[emoji106] Mulla on vähän sama homma ton auraamisen kanssa, mä rakastan sitä hommaa..harmi vaan ettei lunta tullut tänä talvena enempää[emoji2]
Ei se silti estä meitä puhumasta meikkaamisesta tai MK.n mageista käsiveskoista[emoji8]
Nyt siihenkin on mahdollisuus
https://youtu.be/3iupKbVEEk8
Ookkei hyvä tietää[emoji23]
Oke, tajusin! Ainakin melkein :D
Miehillä on niin helppoo ku ne voi kusta niin helposti! Kerran jos toisenki kadehtinu tän nimeltämainitsemattoman lajin parissa. :D Mä oon kerran ajanu lumilinkoa ja se oli mielenkiintoista... lopputuloskin oli sen näkönen :lol: Se on kiva että on kiinnostuksenkohteita laidasta laitaan, on ihana vertailla vaikka jossain Sokoksella kymmeniä kynsilakkasävyjä että mikä olis just se oikee, ja laukkujen katselu on harrasta hommaa :laugh:
Tuittu näköjään taas ryypännyt, ainakin jutut on semmosia, menee koko offtopic ihan ketuilleen (aina kun se ryyppää)
Kellojen siirto on kyl perseestä
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Mitä täällä tapahtuu?
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Aika erikoista et Eleaffin, Wismecin ja Joyetechin sivut on nurin... Database erroria pukkaa.. Samaa firmaahan nuo ja ilmeisesti kaikkien sivustot on samalla palvelimella?
Polliisilta tuli joku lappu, jotta pitää käydä tai tulee putkaalinnaavankeutta, noh, minähän kävin! Olisitte nähneet tämän kostaapelin ilmeen, kun sanoin, että kirjaas nyt tämä käynti ja ne laput voit pitää itselläsi :lol:
Jotain se perään huuteli, niin jaksa näitä, mutta velvollisuudet täytän!
Tapoiks sää sen marokkolaisen :blink:
En tietenkään, liikennerikkomus, luulisin? Varmaan rikesakko tai jotain? Heitän nuo roskiin aina, niin en ole ihan varma:thinking:
Mitä täällä tapahtuu?
Esa vuke heitti marokkolaisten ruumiit roskiin ja mää ryyppään.
Vois muuten ensviikonloppuna ryypätä taas. Viime kerrasta onki jo hetki aikaa
Nii on. Oon juonut alkoholipitoista viimeks tammikuun alussa :o Mut jonkun piti ottaa viime yön jutuista syyt niskoilleen :laugh: 600km raahattu "säästin 3e" Baileys pullo odottaa edelleen oikeeta hetkee. :D
Mun on tullu otettua lasillinen tai pari kohtuu useinki lähiaikoina mut taas pariviikkoa menny ilman kännejä