Osanotot täältäkin. Nuo vaatii aina aikaa että pääsee yli.
Oma isä meni kun olin jotain 10 vuotias.
Printable View
Osanotot täältäkin. Nuo vaatii aina aikaa että pääsee yli.
Oma isä meni kun olin jotain 10 vuotias.
Yleensä vaan käy niin ettei ymmärrä kunnoittaa henkilöä kun vielä elää... Onneks ymmärsin itse arvostaa isäni oppeja vähän myöhemmällä iällä. Rip. Hieno mies...
The Highwaymen Live in Las Vegas - YouTube
Kevyet mullat.
Oi, Eki iski hermoon... Toi biisi on lähellä sydäntä [emoji8]
Iho kananlihalla... Ei paskempi suomi-versionakaan... Mä elän vieläkin :) Joni Käteinen oli legenda jo eläessään ja niin on Patekin!
Joko kaikki meni nukkuun :confused:
No ei
Mitäs keksittäis että saatais vähän eloa tänne taas? :D
Tissit ?
Mä oon niin mielikuvitukseton etten tiiä. Tai jos jotain tulee mieleen ni se on taas jotain ihan outoa tai siitä ei seuraa hyvää
Mistä tulikin mieleeni että mihin täältä on loputkin niistä vähistä naisista mitä täällä oli kadonneet. Kesällä varmaan itse kullakin kiristyi hermo menoon täällä mutta voisitte tulla takasin. Naisten ketjussakin pari uutta/uusvanhaa jotka nekin hävis kun pieru saharaan heti kun mää kävin vähän leveilemässä. :D
Itse asiassa toi kuulostaa hyvältä :thumbsup:
Ihmisiä tulee ja menee
Mikään ei ole ikuista
Tämäkin on lopetuskeino jos ei lipsahda harrastukseksi
No kohta se olet sinäkin nyrkin ja hellan välissä, niin loppu se internet.:D
Tissit mainittuhttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14...c514453c63.jpg
Ja jokainen joka saanut palohälyttimen huutamaan, on tosiaankin lipsahtanut harrastuksen puolelle. Tuitullakin siis. :)
Mie olen saanut ennakkohälytyksen tulipalosta aikaan 50.000 neliön kauppakeskuksessa Misterillä höyrytellessä (ei julkisissa tiloissa). Ei menny pillit päälle ja evakuointi, taivaan kiitos. Vähän pamahti palosulkuja ilmanvaihdoissa kiinni. :facepalm:
Kiittäisin patrick voisin :)
Hei terokum katos mailiisi laitoin eroottisia kuvia sinne itsestäni :)