Ei kai sen pitäisi "kärtsätä", jos ohmit nousee ylös. Ettei nyt olisi joku user error menossa. Subtankista muutenkin mielestäni ihan liikaa keskustelua. Ihan vitun turha RBA-vehkeenä loppupeleissä.
Printable View
Jos ohmit yhtäkkiä pomppaa ni modi tuuttaa voltteja enemmän coilille, joten helposti kärtsää.
Joo en mä tuosta RBA-päästä tykkää, jälkipolttoa ja paskaa makua vrt. tehdasato. Tämmöistä on olla amatööri :lol: Pistän ässälle takasi testipullojen yhteydessä.
Toki se tulitti 24 wattia, mutta 2.6 ohmille 24 wattia on ~8 volttia. Oikeasti niitä ohmeja oli 0.6, eli tosiasiassa se antoi 106 wattia hetkellisesti. Boksissa taitaa olla kyllä 10A rajoitin mutta on se silti 80 wattia.
Sovitaan vaikka niin, ettei jää kenellekkään paha mieli!
Termineitör miits metal
Olekkos väännellyt Atosta, kaikki ruuvit yms. Moni tehnyt samaa ennen pientä sisäänajoa.:)
Kyllä minä noita ruuveja vääntelin ja yritin kiristellä mutta ei auttanut. Olkoot :D
Sulattoon siis Ässälle.:) Tai Uusiokäyttöön. Pate kyllä kuljettaa...http://www.dvdnet.fi/catalog/images/...dvd_myynti.gif
Herkässä Paavolla luovarit.:thinking:Muuttoressiä varmaan. Atolla hiukan matkapahoinvointia.
Eihän se raketti tiedettä ole
Pomppiminen 99% varmuudella että postit löysällä tai pohja atopäästä / rungosta löysällä
Siggehän rikki ei mene [emoji1]
Jokuhan siellä löysällä tai kontakti huono. Ei se muuten pompi yhtään. Makukin kyllä pitäis olla parempi, ku tehdaspäällä.:thinking:
Tankiksi toi on ok kyllä
Oon nyt aikas pitkää ajellu juurikin pelkästään tuolla rba atopäällä ja mielestäni hyvä laite
Lussuttamiseen tämä tankki ei sovellu kyllä
Mä vaan lussuttelen, ku olen Nössö.:laugh: Jos täs vielä Hengittelis Ripperien kanssa, niin alkais nestettä menemään aika huimasti.:unsure:
Mulla kävi toisinpäin kuin kttd:llä. Ihmettelin että miten ei oikein irtoa mitään ja sitten kun alkaa tulemaan höyryä niin poksahduksen kera. DNA näytti 0.4 ohmia, vaikka vastus oli 0.9. En mitenkään ymmärrä, mistä se taikoi sen matalemman vastuksen, mutta dripperi irti boksista ja takasin kiinni ja alkoi taas pelittämään.
Toisilla ollut ongelmaa plussan kanssakin kuulemma
Eli pohjanasta liian syvällä tai löysällä siksi pomppii
Itsellä varmaan noi rikki kun toimii hyvin :)
Mulla oli Sigge rintaskussa. Rupesin käyttään ja ihmettelin, kun aikas Lämpimät tuli. 0,6 piti olla vastus ja näytti 2,1 :thinking:Pari nippausta Aton kylkeen ja uus yritys. Putos 0,6 ja sen jälkeen toiminut hyvin.
Itsellä jos laite alkaa vittuilemaan niin pääsee äkkiä 1400 astee laavakylpyyn [emoji13]
Toivotaan ettet itte kylve, ihan noin lämpimässä.;)
Kyllä lämmin kivaa on
Talvella jännä ilmiö kun naama palaa ja perse jäässä [emoji1]
Sit Kylpytynnyriin ulos välillä, niin tasoittuu sekin.:laugh:
Duunissa tuo kylpytynnyri on vaan vähän vaikeaa
Tai no onhan siellä paikkoja mihin voisi väkertää sellaisen
Mun tarvis kulkulupa uusia. Pistetäänkö työn alle? ;) Herra kertoo vaan koon.
En usko että tarvin menee duuni päivä ilman kylpyjäkin rattoisasti
Kohta alkaakin Jäkiskierros taas.:) Paavollakin jännitettävää, kun Kalpalla JYP vastassa.:)
Ei nyt jouda Kalpaa kattomaan ku Barcan peli alkaa just viideltä :(
Kyllähän jalkapallo nyt jääkiekon voittaa :teaching: Laatu-jalkapallo siis.
Jumankekka Polliisi. Joku raja sentään.:teaching: Jäkis sentään Peli.:laugh:
Joko Pave sais toimimaan sen rba pään vai luovutitko ?
Kyllä oikea futis (ei siis suomalainen potkupallo) voittaa laadullisuudellaan lätkän 6-0. Lätkässä taas on enemmän vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja sitä on helppo seurata vaikkei siitä juuri ymmärtäisikään :laugh:
Hyvää unilääkettä se Jalkapallo. ja Kalpa johtaa 1-0
Lol jätkät potkii jotain palloa? Aikuiset?
Ja filmaa että sattuu vielä
Neiti touhua sanon minä :)
Ootellaa koska ne bannit tulee [emoji8]