Entinen duunikaveri virkkoi aikanaan että "lippalakki on luonnon oma keino merkitä idiootit".. :rolleyes:
:eek:
Printable View
Onko kenelläkään käryä vuotaako foorumi vai jokin vapokauppa asiakkaidensa sähköpostiosoitteet toisillensa? Jonkin verran on alkanut tulemaan vapo mainoksia s-postiin. Pyytämättä ja niin kuin aina. En koskaan tule tilaamaan mitään sellaisesta kaupasta joka lähettää mainoksia s.postiin. En edes sellaisesta josta olen aiemmin tilannut. Viddu.
Mailinator on hyvä suoja jos epäilyttää että osoite saattaa vuotaa.
Palvelu on salasanaton kertakäyttösähköposti: nettisivulle kirjoitteleepi halutun osoitteen kuten vaikka hilajoenantti (at) mailinator.com ja tarkistaa onko laatikkoon tullut mittään postia. Sitten kun vaikuttaa siltä että kauppias on luotettava niin vaihtaa omiin tietoihin vain oikean sähköpostin.
Tuo mailinator roskalaatikko on vain sitten kenen tahansa luettavissa, joka arvaa osoitteen joten mitään tärkeätä ei kyseisen osoittteen kanssa kannata pelata.
Ja tuossa siis tuo mainittu postilaatikko: Mailinator - Free. Disposable. Email
Joo. Käytän esim. minutemailia niissä tarkoituksissa joissa se on järkevää ja mulla on käytössä kymmenkunta aktiivista postiosoitetta,mutta kun laiskuuttani käyttänyt liikaa samaa ja en millään muista mitä sivustoja ja jne olen juuri tuohon osoitteeseen kytkenyt. Pitäisi deletoida ja rykäistä uusi tilalle,mutta kun se on ollut vähän sellainen liitutaulu ja muistilappu.... Henkilökohtaiseen viestintään käyttämäni osoitteet on tietty suojassa.
Jenkeistä meni sitten tilaukseen ettei tarvitse alkaa föönäilemään tai soveltamaan muita hakseja noihin muutamaan new era high crown cäppiin mitkä olen erehdyksissä jo ehtinyt ostamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=oukDXzcfbB4
Ei helvetin helvetti. Koira otti ja tempaisi pöydällä latauksessa olleen Smokin M80.sen katuun latauspiuhoineen päivineen. Lopputuloksena puhelimen laturin liitin 45° kulmassa normaaliin nähden ja nähtävästi tuon boksin latauspiiri paskana. Ei ainakaan ala enää latailemaan millään laturilla. Ja tietenkään ei ole ehtinyt mitään varalaitettakaan hankkia eikä nyt ole varaa uutta korvaavaakaan mistään ostaa. Vanha egotikkukin sanoi alkukesästä yhteistyösopimuksensa iri niin ei siitäkään mitään iloa ole.
Että voi olla vaikeaa löytää Royal hunteria jostain Euroopan kaupasta. Jenkeissä on miljoonassa paikassa kyllä. Aargh.
Onhan noilla nettipalvelun tarjoajillakin esim 5 postilaatikkoa tarjota, minullakin, yksi taitaa olla sellanen roskis mutta sitä en ole käynyt vuosiin tutkimassa, nyt muistin kun nää jutut tuli esiin, mutta vahinko on jo ehtinyt tapahtua ja toinen varsinaisista sposteista alkaa olla saastunut :( eikä tuo spostiohjelmakaan oikein osaa (no jonkin verran kumminkin) lajitella niitä roskapostiinkaan, vaikka olin muka "opetusvälineet"
Taidan activoida sen "roskiksen" uudelleen käyttöön ja kun se on täynnä niin paan poistaen ja teen uuden :)
Arcoxista huonoja kokemuksia, muitten vaivojen hoidossa. Grammanen Panadol ja 800mg ibua sekä numeron isot Reinot auttoi pahimman yli. Mutta nyt on jo viimeistään pakko ruveta elintapoja reeraamaan. On tää vaan niin vittumainen vaiva. En halua sitä nilkkaan tai polveen seuraavaksi, sehän rampauttaa täysin.
Ärsyttää noi sähkötupakkakirppikset kun vanhasta kamasta pyydetään samaa tai enemmän kuin uudesta :(
Ei koske tän forkan kirppistä :)
-No pakkoko niitä on sit selailla. Vastasin itelle ennenkuin muut ehtii :P
Menipäs hemmetin helpoks Win 7n päivitys kymppiin läppärillä. Vittu, Win7 asentumassa uusiks. Ei vaan suostunu päivittään, alkoi päivityksen ja melkein heti perään päivitys kaatui.
Rajasin vikaa explorer.exeen enkä osanu korjata. Eikä oo palautuspisteitä mihin palata. Näin helpoimmaks vaihtoehdoks asentaa kaikki uusiks, kun ei tuossa kakkoskoneena toimivassa läppärissä oo mitään tärkeetä. Tai on, vcds. Saas nähdä saako kympillä viel toimiin.
Aloitteleva vapottaja huutaa toisella forkalla, kun joku on pielessä eikä osaa itse mitään.Joka toinen sana on vittu, tää on vittu paskaa, heitän vit...seinään...vit....sitä ja tätä.Kyseessä siis muija[emoji57] Kun alottaa tämän niin pitäisi ottaa asioista edes vähän selvää ja etsiä itse tietoa.Ko henkilö ei edes tiennyt höyrytteleekö pelkkää tiivaria? Toki kyselen itsekin jos tarvis, mutta enpä ole moiseen raivoamiseen törmännyt...ihan kuin 4 vuotias kaupassa karkkihyllyn luona.
Mutta kun kaikki ei ota sitä tarjottuakaan tietoa vastaan. Keväällä suosittelin yhdelle höyrystä kiinnostuneelle työkaverille eGo ONEa, meni sitten ostamaan eSmartin ja valitteli että kun akku on tyhjänä lähes jatkuvasti, ei tule höyryä, ei makua yms... Kyseli uudelleen suosituslaitteita ja meni ostamaan SkySmokesta jonkin perus aerotank-kopion samperin kalliilla :facepalm:.