ZAPeista tietoa?
ZAPeista tietoa?
kiitti akkujen nopeasta toimituksesta ja pikku ylläristä:thumbup:
Ylläreitä? Mäki haluun ylläreitä ;)
Laitetaan nyt tännekki...
Lakka todella positiivinen yllätys, en olis uskonu että näin hyvin voi makua imitoida. Tein about 1:4 suhteella noin 60/40 vg/pg pohjaan. Ei ehkä adv ainakaan vielä, mutta todella piristävää ainaisen french vanillan kaveriksi. Menee kyllä tänään myös tervalaku tilaukseen tästä rohkaistuneena.
Ainoa mistä pitää sanoa että sen on Hilla eikä Lakka.... Lakan höyrystely kuulostaa vähä huonolta :cool:
Kiitokset Puffille, taas.
PS smokin emdc shortyt olis mukava tilailla täältä muiden tuotteiden lomassa myös..
Löytyiskö Puffilta budjetti vv-modi aloituspakkausta?
MODit, e-piiput ja e-sikarit / PUFF
Sieltä menet kiinnostavan modin sivulle - rullaat alas ja valitset kittioption.
Ainakin Gripper VV, Vamo ja Tesla modeilla tuo lisäoptio löytyy tuotesivulta.
Olihan se osittain sitä mitä meillä maan asukkailla on tapana kutsua huumoriksi, rivien välissä vihjaisin myös siitä, että vanhan asiakkaan menettäminen tulee aina kallliimmaksi kuin uuden hankkiminen.
Jos tehdään lyhytnäköisesti ota-rahat-ja-juokse -tyylistä kauppaa niin 25e / lahja 6e on todella tyhmä veto. Mutta jos yritetään ylläpitää pitkää asiakassuhdetta niin esim. ostot vuoden aikana 250e / lahja 6e tai menetetty asiakas niin ollaanko sitten enää niin tyhmiä.
Mulla ei ole pahaa sanottavaa Puffin tai minkään muunkaan suomalaisen e-sauhukauppiaan toiminnasta, päinvastoin: toivoisin että kaikki maailman nettikauppiaat olisivat yhtä ripeitä. Tässä Dream-keississä valitettavasti viestintä tökkii pahasti: mitään tietoa myyjältä asiakkaalle ei ole tullut vaikka jokaisen ennakkoon tilanneen emaili lienee tiedossa. Jos ostokokemuksesta jää asiakkaalle paha maku suuhun niin kynnys vaihtaa vakiotoimittajaa madaltuu huomattavasti.
Mutta asiaan: tuo tankki&silika -pakettihan ajaa mun mielestä saman asian aivan yhtä hyvin. Loppumaku paranee, ehkä saadaan höyryäkin ...
Ilmeisesti en ole, koska ajelen vanhalla corollalla, mulla on vähän asiakkaita, en pääse niistä eroon kulumallakaan ja osa jopa soittaa ja pyytää kaljalle...
No voihan prkl, miten oon missannu tiedon Vivi Novan tankista :confused: Ehdin jo tilata aikoja sitten sellaisen juurikin Dreamia varten. Sitten jälkeenpäin alkoi vielä kaduttamaan sen hankkiminen, koska tajusin että Vivi Nova STV:n tankki sopis myös Dreamiin, mutta siinä ois ikkuna joka helpottais tuota täyttöpuuhaa huomattavasti. Nooh, onpahan sitten varatankki jos toinen menee hukkaan!
Seuraavassa Provape-tilauksessa taas muutama tulee. Kestänee tosin n. 2 viikkoa olla perillä.
Juu kaikille ennakkotilaajille luvattiin semmoinen setti, kun toimittaja souti ja huopas ja viivytteli. Tilattiin sitten hivakka tankkeja ihan varta vasten.
Täällä omassa ketjussa sekä FB:ssä on tiedotettu. Ennakkotilanneita on sen verran runsaasti ja kauppasoftan meilisysteemi sen verran jäykkä, että kaikille tiedottamiseen meilillä olisi yhdeltä mennyt 3 kokonaista päivää. Ja hommahan muuttui ainakin 2 kertaa tässä matkan varrella. Pahoittelut siitä, että kaikille ei info päätynyt perille.
Musta tuntuu että noi 'extrat' on vaan vaarallisia, koko ajan odotetaan jotain isompaa ja kohta valitetaan jos ei tule lahjusprovaria extrana aton mukana. :)
Yksi ratkaisu tuohon voisi olla lyhentää Naturalin miinus tolpan pituutta.
Tätä siis.
https://www.dropbox.com/s/s2ayt9irwp...2016.44.33.jpg
Omaani olen lyhentänyt jonku parisen milliä (miinusnapa+tolppa pituus 23.1mm) ja nyt siitä jousestakin on jotain hyötyä ja jos mulla sattuu olemaan erikokoisia akkuja niin nekin mahtuu näppärästi. Esim PCB suojatut ehkä mahtuu, en ole mitannut ja en PCB suojattuja omista niin..
P.S. Materiaali tuossa on jotain messinkiseosta (joka kromattu) täten siis 1200gritin paperillakin saa aika äkkiä sen lyhennettyä, 240gritillä "muutama" pyyhkäisy riittää että lähtee vähän materiaalia pois :D
E: Kurkistan mun dropboxiin.. Siellä pitäs olla kuva ton tolpan alkuperäis pituudesta joka MUISTAAKSENI oli 26mm..
E2: No voi naamapalmu, ei ollu alkuperäsestä pituudesta :D Jotain 25-26mm se kuitenkin oli, äkkiähän sen joku toinen Naturalin omistaja tarkistaa joka ei ole muokkaillut omaansa.
Onko tuo 18500 efest palioki pitempi kuin 18490 aw?
Nimellispituus Efestillä on 50.0mm ja AW:lla 49.0mm (siitä mallinumerokin) mutta heittoja eri akkujen välillä aina on, kuulemma Efestin akuilla enemmänkin.
Mutta vaikka jos se sun Efestin akku olis 51mm pitkä niin kyllä sen silti pitäisi mahtua kickin kanssa.. Koska kick on 15mm paksu niin 51+15=66mm. Ja kun kerta omaani menee 18650 akut ihan hienosti.. Ja jos sulla kerta on 4mm rakoa niin nyt kyllä on jossain muussa ongelma kuin akun pituudessa tai kikkihiiren paksuudessa. En ole ikinä kuullut että efestin 18500 akku olisikin 18540 kokoinen.
Ihan hyvä kysymys. Tuossa plussa postissahan on kierteitä jonku 5mm edestä. Ootas ja mittaan paljonko siinä säätövaraa ... noin 4.1mm mittasin eroa plussa posti yläasennossa vs. ala-asennossa mutta tuota vähän kans epäilen koska pakkohan se on tuota ruuvailla ees taas eri atojen kanssa, varsinki jonku phoenix domen kanssa. Joustaako antzin miinus napa?
E: Asiasta potkukelkkaan, onkos nuita smokin 40mm single coileja tulossa millon lisää?
Jokos Dreamin upgrade kitti on loppuunmyyty? Saldot näyttää olevan nollilla.
mikäs olisi ihan suht suositeltava klearo egolle?
Eikös se EVOD olisi.
Evod joo, mutta normi-eGolla (ei VV) Evodin 2,5 ohmin atopää antaa aika hennot höyryt. 1,6 ohmia toimii normi-eGolla jo ihan hyvin, Puffilta saatavilla oleva 1,8 ohm luultavasti kans ihan ok.
Kiitoksia teille, tilaukseen lähti evodi ja muutama 1.8 atopää.
Teräs-Dreamit BT804 DREAM korjattava/rebuildable tankkiatomisaattori SS
V2 Upgrade kitit BT804 DREAM UPGRADE V2 tankkiatomisaattoriin ss +2ml
Nitecoret Laturit ja tarvikkeet
varastossa...
nyt ei kyllä voi muutakun kehua teidän toimitusaikaa!!! perjantaina tilasin ja vklopun odottelin pakettia ja tänään töistä tullessa olikin jo paketti postilaatikossa. todella iso kiitos!!
Tää alkaa käymään jo vähä tylsäksi, kun aina paketit tulee seuraavaksi arkipäiväks.. Ei voi jännittää että tuleeko vaiko eikö, koska ne aina tulee :thumbup:
On kyllä mahtava kauppa kun paketit tulee heti seuraavana arkipäivänä ja postimaksut on kohdillaan!
Tästä tuli minun suosikki kauppa! KIITOS!
Paketti haettu kiskalta, mutta jäi testailut väliin. Green fairy kyllä tuoksui todella hyvältä :)
http://www.ts.fi/kulttuuri/452640/4/452642.jpg
Pitääpä laittaa läjä tulemaan sitten jahka saldoille asti eksyvät. Tuli tuossa todettua että niitä käytän mieluummin (smokkeja siis vs boge).
Asiasta tankkeihin, tässä ihmettelen miksi oon noita XXL kartoja ja "6ml" tankkeja käyttäny. Sahailin keittiöveittellä ( :D ) yhen noista Puff tankeista lyhyemmäksi että olis jotain käyttöä noille mun LR/SR STD bogeille. Huomasin sitten että kylläpäs näyttää typerältä toi pidempi tankki :D
Pitänee tilata pari boge mittasta tankkiakin sitten samalla, näyttää varsin tuuhealta tuo lyhennetty tankki kun hiekkapaperilla vähän siistiin reunoja niin sisäpuolikin vahingossa tuli tollanen frost lookki :esmoke:
Jumazzzzucca! Kanger on vihdoin eksynyt Suomen tulliin! Meinasi jo hermo mennä, kun ei alkanut näkymään ja kuulumaan. Maaliskuun alussa tilattuja.