Eikös kunnon unet, ole hieno asia.:)
Printable View
Eikös kunnon unet, ole hieno asia.:)
Halein koko yön mun uutta höylää ja mäyräsutia [emoji87]
Varmaaa siksi nukuin nii hyvin
Otitko Mäyränkarvasta tehdyn Sudin?
Tottakai
Ja tyttöjen värisen vielä [emoji106]
http://www.razormaster.com/media/cat...p-652.Y-30.jpg
Tosimies voi käyttää mitä väriä haluaa. Muut vain niitä, mitä uskaltaa.:thumbup:
Mikä höylä? Muhlella tulee naamaa vedeltyä, pään kanssa tahtoo tapahtua vahinkoja.
Itte en ole sileäksi ajellut, muutamaan Vuoteen. 0,5 Sänki koneella niin ei kutise ollenkaan. Veitsellä taitaisi tulla lopullinen vahinko.:unsure:
Karran kaks viikkoon kallo sileeksi, naamassa ny joku laikku annettava olla, kun tykkää muuten niin paskaa jatkuvasti höyläämisestä.
Jösses mikä määrä spämmiä tullu ehtoon/ yön aikana [emoji33] Aamugagga + puolitoista kuppia kahvia ehti menee lukemisessa [emoji123]
Eli aivan liian vähän kuitenkin. Kyllä Yön tuotoksissa, kuuluisi mennä pitkälle iltapäivään asti.:thinking:
Ässähän intoa täynnä. Pommiin nukkuu ja Hempeitä juttelee, heti aamusella.:rolleyes:
Aattelin jo et Jamo herännyt, kun Jasso tuijottaa vieressä.:laugh: Pakenee Sängyn alle Viikoksi.
Gauhia ku on ollu yöllä palio hommia tissi-topicissa..Aivan hengästyttää.
Rakkautta ilmassa.:love:
Kai sitä pitää mennä pian kuuntelee miten kaikki on mennyt firmassa päin helvettiä. Jonka jälkeen voidaanki siirtyä saunomaan ja vetämään kunnon perseet. Jos vaikka tällä kertaa selviäis omin avuin kotiin [emoji23]
Jos ens hätään söis paketin metukkaa. :drool:
Jamokin Heppamiehiä.:thinking:
Jomppelille ja tasamaalle [emoji173]
http://m.iltalehti.fi/iltvluontojael...20509_v6.shtml
Tuosta saa koko Perheelle Sopan.:)
Okei mitä vittua. Koneessa laukes jotain. Aikani kikkailtua sain käynnistymään, mutta reso ei mene tämän 90-luvun 1280xjotain yli ? Halp. Natiivi kuitenkin on se 1980x eli tässä ei ole järkeäkään.
E: Lasinen drip tip hukassa. Maksan löytöpalkkion.
E2: Alrite eli näyttökortti on ihan justiinsa laukeemassa. Tuli joku errori windowsin käynnistyessä ja rebootin jälkeen lähti toimimaan omalla resollaan. No ei tämä ehtinytkään kuin kolmisen vuotta olla käytössä takuuvaihdon jälkeen.
Ranskanluppa! :love: Sehän kuuluu jättirotuihin, mä oon vähän haaveillut jättikanista seuraavaks kun mulla on ollut aina erilaisia kääpiörotuisia puppeja. Mun tietääkseni luppakorvaiset kanit on leppoisampia luonteeltaan kuin pystykorvaiset, mulla on ollut vain pystykorvia. :D
Inttternetissä voi olla sopivasti sosiaalinen http://image.blingee.com.s3.amazonaw..._1093897.gif?4
Eilen tuli pehmeä paketti, enkelin karva koeajossa!
Tyttökarva maistuu fisulta.
A. Le Coq on muuten pirun makeaa olueksi.
Valokuvassa vasen silmä painoi 6kg :unsure:
Mihin tämä maailma menee vasta 4 subutankkia imetty ?
Onko nyt Vatsa täynnä Tankkeja? :thinking:
Rautainen Sulatus. Selvästi alan Miehiä.:thumbup:
Jaahas, paremman puolen mummon monttubileet takana. Seuraavaksi vuorossa Oikosulku.com ja illalla TSUP sekä mahdollisesti runoilua. Eiköhän siinä ole päiväksi ohjelmaa riittävästi :thinking:
Miks tuolla ässän lähettämällä RBA-päällä pomppii ohmit :( Pumpulit kärtsäs just ku taulussa olikin yhtäkkiä 2.6ohm vaikka pitäis olla 0.6 :lol: