Etkös sää ollu silloin tällöin vieraileva frisbeeoululainen? :D
Meidän pitää koittaa ens kesänä uudestaan. :D Saas nähä pidetäänkö festit, niidenhän on pitäny olla vikat varmaan jo kahtena viime vuonna :laugh:
Printable View
Rupes jo jännittään "toinen mielenkiintoinen shotti" :eek: :lol:
Tuossa oikeasti hyvä shotti, nam. :p
Galliano Hot Shot | Drinkit | Nettibaari
Kansankielellä se on "Sukellusvene" kun upotetaan viskilasi oluttuoppiin. On juotu ja paljon, menee päähän ku rasvattu salama. Ei noita montaa tarvi vetää illan hämärtyessä niin kyllä kolisee nupissa, on kokeiltu monet kerrat kun ilta alkaa loppumaan eikä kunnon humalaa päällä:laugh:
Viski on järkyttävän pahaa[emoji44] samoin kaikki punkut...meinaa oksennus tulla pelkästä hajusta!
Tässä taas nähdään niin monia eri makumieltymyksiä[emoji4]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a72c806b0c.jpg
Aa että😊
Hirvee homma väsätä😣
No mä en nuuta tehny ku vatkasin vaan munaa... Eiku munakermat tohon päälle😂
POTTULA AVAA SE
Älä sulje Naamiksen änkytyksen takia tuota ketjua, ei kai sitä 1000 vuotiaita ketjuja tarvi nostella jossa dinosaurukset muistelee fossiileita... :D
Naamikselle tuli vaan paha mieli ku kukaan ei ikävöiny sitä :crying:
Oikeassahan Naamis oli, turhaan on kaksi samanlaista ketjua foorumilla.
Mun moka, kun en ettinyt haulla onko tuollaista ketjua jo olemassa.
Btw luuponen on monta kertaa sanonu että älkää vastatko ja nostako jotain 5v vanhoja ketjuja :rolleyes:
Baileys pullo tyhjennetty illan aikana. Avataan siis jaloviina tammi pullo
Pullo Baileysia illassa :eek: Mulla kestää pullo monta viikonloppua :laugh:
Mä annan mun Baileysin ehkä venata johonki vappuun :wheee: Ku pääsee ehkä grillikauden avaan :eek:
Kylmä balle menee huikalla, hyvää krapulaan, saa verensokerin ylös ja poistaa janon. Ja jos ei pysy sisällä, niin maistuu siedettävälle myös poistuessaan.
Ei tää ny kuulosta kauheen sivistyneeltä hommalta. Baileys kuuluu nauttia maidolla ja jäillä kliseisesti sohvalla vilttiin kietoutuneena villasukat jalassa ja kivaa musiikkia kuunnellen. Tai sitten paljussa istuen ja siemaillen. Ei oksentelua, ei krapulaa. :D
Kaakaolikööri nautitaan maidon ja jäiden kera, on ihan hyvääkin noin.
On sitä välillä Helmi kaakaolikööristäkin tullu tehtyä "valkovenäläisiä" :cool:
Naiset:rolleyes::laugh: valkovenäläiset tehdään kahvilikööristä(vodkasta ja kermasta/maidosta)
piti muokata perustelut.....
kaakaolikööri+ maito/kerma(vodka)= nunnan nännit nimeltään:laugh:
Oikee kahvilikööri valkovenäläinen on hyvää, mutta sanon valkovenäläisiks kaikkia oli se sit Baileys+maito tai kaakaolikööri+maito :D
Ja baarissa ku ottaa valkovenäläisen niin tuntuu että neki on usein huijausvalkovenäläisiä, ihan ku johonki kaakaolikööriin tehtyjä :blink:
Mutta nunnan nännit on makee nimi, alan jatkossa siis käyttää nunnan nännejä :lol:
Mitä viinaa kaakaoliköörien viina on, onks se vai vodkaa :thinking: Baileysissahan on järkyttävää kyllä VISKIÄ :eek: :eek: :eek: Viskissä on kyllä hieno aromi, se on varmaan se mikä maistuu Baileysissa ja viskijuustossa molemmissa. Sillai voin viskistä nauttia, kun en sitä ittenänsä suostu enää ees vapaaehtosesti maistaan :D
Voi hitsi, rupes tekeen mieli gambinaa, mut kaupat kiinni. :(
No ompa hilljasta.
Joo
Buildi, buildata... Jotenkin ei nuo sanat kuulosta luontevilta suomenkielen sekaan. :D
Vaikka ei kai sen väliä, kunhan asia tulee selväksi.
KÄYTTEKS TE USEIN TÄÄLLÄ?
Höh