Vapers tonguen hoitoon hyvä lääke: TPA menthol vähintään 5% pohjaan, voimakas ravistus, nesteet tankkiin ja tippiä ääntä kohden. Lähtee tuo vaiva vajaalla tankillisella... ;D Noihin muihin juttuhin....no olen hiljaa ;-D
Printable View
Vapers tonguen hoitoon hyvä lääke: TPA menthol vähintään 5% pohjaan, voimakas ravistus, nesteet tankkiin ja tippiä ääntä kohden. Lähtee tuo vaiva vajaalla tankillisella... ;D Noihin muihin juttuhin....no olen hiljaa ;-D
D-kokoiset patterit. Nyt on 2015 ei 1985.
On taas se aika kuusta, kun mesh-strupöi ei meinaa taipua mun tahtooni :banghead:
Taannoin tekemäni päätös lopettaa deittailu tyystin osoittautuu nyt lähemmin tarkasteltuna huonoksi. Tässä meinaa kuolla tylsyyteen kotona yksikseen istuskellessa. Päässä soi "ei ketään ei mitään". Tulisi ovelle edes helluntailaisia vai mitä ne kummat on joita vuosia sitten pyöri ovilla? Pieni väittelykin piristäisi iltaa kummasti. Raha polttaa lompsassa ja taksin tilaaminen on lähellä. Ainoastaan luontainen nuukuuteni estää tällä hetkellä operaatioon ryhtymisen. Samalla rahalla millä täältä pääsee ihmisten ilmoille, nuukemmat menee lentämällä europpaan ja takaisin. stana.
Tuli sit tehtyä lattialle näköjään pieni VG pesu. Millä helvetillä ton saa nyt lattialta järkevästi putsattua
VG on vesiliukoista eli kyllä se ihan vedellä ja kuivaamalla lähtee.
Saatanan saatanan saatana. Takana 4 viikon loma ja sitä ennen 10 viikkoa iltavuoroa, nyt heti loman jälkeen aamuvuoroviikko. Ei perkele onnistu.
Harvemmin kiroan ääneen mutta että nyt on taas vittu. Lauantaina antoi kihtikohtaus merkkejä, isovarpaan ulompi nivel. Nyt on vittu tyvinivelkin paksuna. Synnytyssängyn vieressä päätin että koskaan en kipujani ääneen valita. Tähän vaivaan asti se piti. Nyt on mielessä että haen kirveksen ja harvennan raajaa nilkan kohdalta. Vittu.
Tuon arcoxian kanssa kannattaa olla oikeasti varovainen. Varsinkaan kuurina ei paljon kannata syödä, saattaa nimittäin tuhota munuaiset.
Vittumainen lääke muutenkin, itselläni ainakin tuon jälkeen maistuu vesikin niin kamalalle ettei tahdo pystyä juomaan.
Hyh saatana, ei mieluummin ikinä enää.
Vittu, Fatdaddyltä suoraan tilaaminen menee näköjään ihan munien koitteluks. Kirje lähetetty viikko sitten muttei liiku minnekkään :facepalm:
Nooo eipähän tartte tehä tota boksia loppuun...
Mistä joku Grey Haze e-cig tietää lähettää mulle mainospostia? :rolleyes:
"#¤%%##" :banghead:Kun ei löydä mistään netistä lähempää kuin usasta new york yankees low crown lippiksiä kun ne on nykyään kaikki näitä new era alieneille tehtyjä pottia. Onko nykyihmisillä sellainen 3 metriä korkea pää vai mikäköhän tossa on oikein juju.
Yksi teoria tähän ylisuurien vaatteiden käyttämiseen "rap ja hiphop-piireissä" on ollut se, että esim. New Yorkin lähiöissä, jossa perheet ovat olleet köyhiä, on vanhempien sisarusten vanhoja vaatteita annettu nuoremmille sisaruksille, koska ei ole ollut varaa ostaa uusia tai sopivan kokoisia vaatteita. Siksi räppikattilatkin ovat normaaliin pään kokoon nähden auttamattomasti liian suuria :laugh:
Mitäs jos ette vaan käyttäisi lippiksiä kun on niin hankalaa [emoji51] tai no...ymmärränhän minä.