Älä Pave ota kieppiä, GISM on jo niillä vähillä viesteillään mitä olen lukenut aina yltänyt foorumin ikävimpien tyyppien listalle, Naamis taas on nykyään lähinnä söötti kun se tuiterissa vänkää ja koittaa luoda draamaa ja pyllykipua. :D
Printable View
Älä Pave ota kieppiä, GISM on jo niillä vähillä viesteillään mitä olen lukenut aina yltänyt foorumin ikävimpien tyyppien listalle, Naamis taas on nykyään lähinnä söötti kun se tuiterissa vänkää ja koittaa luoda draamaa ja pyllykipua. :D
Eikö sulla nyt oikeasti muuta ole? Pidin sinua varsin intellektuellina keskustelutoverina, mutta pisteet ropisi sinne. ''
ET VOI KAUPPIAANA VITTUILLA MUIDEN KAUPPOJEN KETJUISSA. VITUN PISTE. Olet kytköksissä kauppaan, pidä se turpa kiinni muissa ketjuissa. Onko tämä jotenkin liian vaikea to comprehend? Kiehuu kun ollaan olevinaan niin helvetin nokkelaa runkkaria.
Voin kertoa myös itse täysin suoraan, että ktdd ei mitään taloudellista hyötyä saa siitä että se arvostelee muita kauppoja. Kritiikin esittämistä se kyllä tosin on harrastanut aina, melkein kaikkien kauppojen ketjuissa (myös VapeTalon ketjussa, mene, tarkasta jos haluat).
Naamapeikolla on vaan tämä kännin vaihe menossa, että riitaa pitää haastaa aiheesta kuin aiheesta. Äiti ei vissiin käytöstapoja opettanut.
En myöskään ole kytköksissä Vapetaloon sen enempää kuin sinä Happyjuiceen, eli jatkan kritiikkiäni joka vitun ketjussa.
Miksi kirjoitat nimeni isolla? Eikö äiti ole opettanut oikeinkirjoitustapoja?
Käyttäjä KTDD vittuilee. Seeking assistance.
Kyllä mä voisin periaatteessa omat tiliotteeni sulle näyttää jotta saataisiin tälle asialle stoppi, mutta kun en saatana jaksa. Ei ne hirveästi sulle kuulu, ja saattaisit vaikka vittuilla lisää kun saan työmarkkinatukea.
Siinähän luulet aivan vapaasti.
Ehkä sun kannattais ehdottaa sääntöihin, että ylläpidolle pitää jokaisen kauppiaan ilmoittaa kaikki foorumilta tuntemansa henkilöt. Niistä sitten voitaisiin tehdä sellainen kartta kätevästi, kuka tuntee ja kenet. Ehkä myös joku päivystyspuhelin ois hyvä hommata, jos vaikka joskus lähtee kaljalle ja baarissa selviää että joku onkin myös foorumilla niin voi vaikka keskellä yötä soittaa ja heti ilmoittaa.