Olix siinä paljon homosexii???
Printable View
Olix siinä paljon homosexii???
Peli oli kyllä täyttä seksiä, mutta ei kai homosexiä...
Tässä ratkaisumaali, kuuntele tuota kiimaa: https://video.twimg.com/ext_tw_video...iQaikWKUq0.mp4
Rakas Curry. Sun on korkea aika tulla taas Ouluun, niin voin tervehdyttää sua kelkkaretkeilyllä ja majoneesikebabilla. Siinä jalakapallit unohtuu ja alat seurata snowcrossia.
Nyt olis lomaltapaluulomalle käyttöä,oli sen verran työlästä tuo herääminen.:lol:
Maistoin tänään tuota tuitun niin kehumaa srirachaa ja olihan se hyvvee[emoji2]
Terve koira = paras koira, rotuun katsomatta.
Puhutteko te nyt siittä kukkosoossista, vai jostain oikeasti tulisesta?
Ei kai srirachan ole tarkoituskaan olla mikään hirveän tulinen? :D Se on yleismauste ketsupin tapaan. :D
Luulin et puhuitte jostain tulisemmasta versiosta. Miekin rakastan tulisia ruokia.. rupee hikoiluttaan, silmät kostuu ja nokka vuotaa, kun se tulinen ruoka on niin hyvää..
Ei oo pahemmin toleranssia noihin tulisiin ruokiin, mut tuntuu et noita ei jaksa syödä samalla tavalla, kuin jotain perusruokaa. Kun tuota toleranssia tulee lisää, niin jaksaako sitä sitten syödä enemmän?
Tuota en muista, mutta ainakin tabascoo haukku joku (JOKU PRINSESSAPALLOCURRY) eikä tajunnu että joku voi tykätä etikankin mausta. Kuten etikkasipseistä :drool: Niistä tulee kyllä kieli kipeeks :confused:
Nuo on amatöörin vaivoja, kun toleranssi nousee niin pystyy syömään ihan samoja määriä kun perusruokaa. Eikä enää hikoiluta tai silmät kostu. Oikeesti tulisen kanssa joutuu vähän niiskuttaan. :D Ja alat maistaa muut maut sen tulisen läpi, ja huomaat myös että sillä tulisuudella voidaan yrittää peittää paskaa makua. Esim. jalapeno itsessään maistuu yleensä pahalta mun mielestä. Peltitölkille, siinä ei ole mitään erityistä. Jalapenopopperssit on kyl siitä huolimatta hyviä. :rolleyes:
Wasabia aloin tuon laivakokeilun myötä vihata välittömästi, se on sivistymättömän tulista. Se potkaisee väärin päin chileihin verrattuna, eli se polte yltyy varoittamatta melkein välittömästi, mutta menee sitten kuitenkin äkkiä ohi eikä siitä jää mitään mukavaa jälkilämpöä. Ja pahinta on että se on yksinkertaisen pahaa, ei mitään ideaa tai hedelmäisyyttä tai mitään kivaa vivahdetta.
Edit. En osaa sanoa edes että voiko wasabia edes tuliseks sanoa niinku tulisuuden ainaki minä yleensä ymmärrän, se on jotenkin friikkiä tavaraa. Siinä oli vaan joku niin väärin. :D Melkein ku olis joku synteettinen kuumotuspilleri jonka vaikutus kestää 5 sekuntia ja sit ei mitään.
Etikkasipsit on kyl parhaita sipsejä mitä on olemassa.
Wasabimonologi jatkuu! Wasabista:
"polttavan maun aiheuttavat isotiosyanaatit, jotka muistuttavat sinapin ja piparjuuren sisältämiä limakalvoja ärsyttäviä öljyjä."
Eli ei ihme että mä sain kamalat sinappivibat siitä ensimmäisestä (ja viimeisestä) kokeilukerrasta :D HYYI
TAPPAJASINAPPII
JAPANIALAISTEN JAPONEESIEN KOSTO MAAILMALLE
No katos kun poika oli tehnyt uunikanaa, chilinuudeleita ja kasviksia niin heitin siihen sitä kukkoketsuppia[emoji13]
Oon joskus syönyt vuosia sitten piparjuurivoita lehtipihvin päällä ja on suurta herkkua.Ehkä mulla on pervo makunystyrä[emoji6]
Chilinuudelit <3
No ehkä (EHKÄ) joku tommonen vois jonain voina sopia piffin päälle. Mutta kun sitä on jonain kastikkeena/tahnana mitä sitten onkaan ja pahaa aavistamatta kaapasee sitä lautaselta yksinään suuhun että maistetaas miltä tää vihree mönjä maistuu niin... :D
Kävisiköhän kaljakaupassa? :thinking:
Vähän suu napsaa siihen malliin, että voisi vaikka maistua...
Mä juon vaan vihreetä teetä nyt[emoji2]
No, mitäs tänne kuuluu?
Kävin rikospoliisilla, syynä 2kpl adultian lähettämää uhkailu ja kiristyskirjettä. Saapuivat eilen. Päiväykset 6.3. ja 7.3.
Mulle kuuluu hyvää, jasso on tulossa ja kiva viikonloppu tiedossa.Poikakin on kotilomalla sairaalasta, sunnuntaina taas takaisin.Mietin kuumeisesti mitä hyvää ruokaa tekisi ja olis pieni himo leipoa jotain[emoji173]
Korkeinoikeus tutkii markkinaoikeuden toimintaa.
Markkinaoikeus on määrännyt operaattorien antamaan tekijänoikeushörhöjen "edustajille" tiedot mahdollisista piratisminharrastajista.
Suomen laki taas vaatii operaattoreiden luovuttamaan samat tiedot viranomaisille vaadittaessa.
Adultia Oy ja Hedman Partners Oy eivät ole viranomaisia.
(Nämä tiedot Afterdown.com uutiskirjeestä.)
No jestas sentään[emoji38] Pitääkö mun alkaa laittaa tilauksia menee[emoji41]
Hep, Smörgåstårta tulemaan. Kiitos.
Katkarapuvoileipä vois olla kova sana🤔
Iltaa vaan. Saa nähä kauanko sitä tänään jaksaa
Huomen pitäs korkata fribakausi joten maltilla tää ilta.
Siit kiekonheitosta ei tuu yhtään mitään veikkaan. :laugh:
Jaa täällä poijjaat koittaa tilata Mirulta pikkusuolaista :laugh: :lol: :thumbsup:
Mä näytän varmaan koiralta joka haikeana kuolaa ruokaa pöydästä kun Pörri unboxaa uusinta iPhonea :drool: :eek: Sano että jos se on perseestä niin antaa sen mulle. RUKOILKAA ETTÄ SE ON PERSEESTÄ