Hieno homma:lol:
Printable View
Hieno homma:lol:
Tiettekö mitä eroa on Pingispallolla ja kenialaisella, muuta kuin väri?
Spoileri!
Pistinkin sen tuonne ylös piiloon.:laugh:
Tapoin Foorun jännityksestä.:crying:
Nyt rupeaa oleen taas niin hiljaista, et väsy iskee.:yawn:
Jonne-termin käyttö liittyy puhtaasti ikään. Olit 15 vuotias, kun Lost sarja alkoi pyörimään. Ei ole minkäänlaista mahdollisuutta, että olisit sitä ymmärtänyt tai siitä nauttinut. Ja koska ikäsi takia et aseta sarjalle nostalgia-arvoa niin mielipiteesi on edelleen aika yhden tekevä.
Lost oli ihan hirveetä paskaa :D Alko loistavasti ja sitten loppu vissiin käsikirjoittajilta ideat kesken kun pistivät kisan pystyyn että kuka saa keksittyä paskimmat juonenkäänteet? :D
Aika pitkälti perstuntumalla se sarja taidettiin kirjottaa. Ekassa kaudessa oli joku jääkarhu, joka sitten mystisesti unohtui johonkin? Kukaan vissiin uskonut, että sarja kestää yli ensimmäisen kauden.
Mulla on ihan semmonen kutina että Naamapeikko on vuoden zkysiä vanhempi kun noin pahasti iästä kuittailee.
No oliko siellä saarella sitten jotain yliluonnollisia voimia vai ei? :thinking:
Osallistutaan keskusteluun: Spartacus, kausi 1 aivan ehdoton, mutta eikö itse pääjehu mennyt kuolleentuun. Loput kaudet katsottavia, muttei sinnepäinkään
Toi Spartacus on mulla katsottavien listalla! Rooma oli tajuttoman hyvä sarja, ja tykkään muutenkin kaikista historiallisista sarjoista niin varmaan toi Spartacus vois upota hyvin.
Tapoinksmä ny foorumin?
Oisko tasamaa hyörähtänyt unen ihmeellisen maailmaan:D
Niin ihania kuin marsuset onkin
https://38.media.tumblr.com/tumblr_m...do6_r1_250.gif
niin oon varma että oon ollut kani edellisessä elämässä. :D
Tudors on ehkä kaikkien aikojen paras sarja minkä oon katsonut. <3
Nykyisessä elämässä voisit olla muuta:D
Mitä helvettiä? Lost oli hyvä sarja joka pisti aivotkin liikkeelle. Piti aina vähän miettiä mitä tapahtui, vai tapahtuiko. Loppu oli vähän ennalarvattava, mutta silti omaan makuun erittäin toimiva sarja. Kai nyt joku kohta väittää että Walking Dead on paska sarja? Katsokaa muumeja. Se vasta jännä onkin.