Just. :blushing:
Paha olo ja panettaa
Sohvalta herätty.
Pidän vähän aikaan jäähyä interwebistä.
Ei ollut tarkoitus loukata ketään vaikka näköjään on koitettu.
Printable View
Just. :blushing:
Paha olo ja panettaa
Sohvalta herätty.
Pidän vähän aikaan jäähyä interwebistä.
Ei ollut tarkoitus loukata ketään vaikka näköjään on koitettu.
Onko musta tulossa vanha ku ei jaksa enää ees valvoa
Käy taas viikonloppu vähiin. Huomenna tosin vasta kymmeneks töihin joten voi vielä valvoa jonkin aikaa
Meneepä aika taas nopasti. Kyllä se vaan on mentävä nukkumaan. Kaikki potenut krapulaa koko sunnuntain ku ei oo viestejä tullu
Ei mulla ollut..olin muuten vaan väsynyt[emoji42]
Hyi maistoin laivalla viimeinki sushia ku oli kasvisversioo, sehän on mautonta puisevaa paskaa :crying: Ja wasabi vasta oksettavaa olikin, muka olevinaan tulista mut oikeesti siinä ei oo mitään ideaa, maistuu suunnilleen siltä kun vuoden kissan persereiässä kypsytetyn Turun sinapin vois kuvitella maistuvan
Wasabihan on piparjuurta ja hyvää[emoji13] tosin haluisin maistaa japanilaista.Ai mä tykkään sushista[emoji2] Muutenkin alkanut kiinnostamaan enemmän aasialainen keittiö, viikonloppuisin on kiva kokeilla kaikkea uutta, kun on aikaa.Nyt voit tuittu kuitenkin sanoa maistaneesi vaikket tykännytkään[emoji6]
Poimintoja tuolta Fasttechin ketjusta:
Lainaus:
3fvape myi klooneja aitoina
Viittiikö joku tarkemmin selventää, mistä kyse?Lainaus:
Tää keissi se taiskin olla kun vapottajista luin
Itse mitä 3fvapelta tilannut tavaraa, niin aidoilta ovat vaikuttaneet.
^Väitetty myyneen aitona klooni Goonia. En tiedä sen paremmin. :confused:
Juuri tostahan siinä oli kyse. Ite tosiaan kans tilannu yhtä sun toista sieltä ja kaikki on ollu aitoja tarkastuskoodin mukaan. Grimmgreen mainitsi tosta goonista videossaan et ne ei oo aitoja siel sivuilla vaik niin lukee. Eiköhän ainaki noi kiinassa tuotetut aidot tuotteet oo ihan aitoja sielläkin.
Ai hitto, mitä aarteita löyty vintiltä
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...457fe61a04.jpg
Eipäs omppuvehkeet ookkaa enää cooleja
http://www.talouselama.fi/uutiset/wi...42928192403159
Alla oleva lainaus löytyi asian tiimoilta Reddit.com forumilta, siellä näköjään asiasta jauhettu enemmänkin. Kun ei Lontoo taivu kovin hyvin, niin lopputulos jää vähän mysteeriksi, eli oliko kohu aiheellinen vai ei.
E. Linkki sivulle, josta lainaus otettu:Lainaus:
Ginaguo411
www.3fvape.com
•
14d
Hello everyone,
We are sorry for the confusion. But we promise the Authentic 528 Custom GOON RDA Rebuildable Dripping Atomizer is AUTHENTIC. 3Fvape never ever sells clone products as authentic.
We have launched sales promotion for this item, and that’s why the price is so low on our site. We are under pressure, since we offer Authentic Goon RDA at such a low price. So we have to finish the sales promotion earlier,now the price of the Authentic 528 Custom GOON RDA has gone back to normal.
Please check the videohttps://youtu.be/B5NATtUzQJ4to find the difference between authentic and clone ones.
https://www.reddit.com/r/electronic_...rda_on_3fvape/
Eli jotakuinki näin:
Morjensta kaikille!
Olemma pahoillamma sekaannuksesta ja hämmennyksestä. Mutta, met lupaamma ja vannomma että Authentic 528 Custom GOON RDA Rebuildable Dripping Atomizer on aito peli. Me poijat 3fvapetsulla emmä iki kuuna päivänä menis tekemähän semmosta virhettä jotta möisimmä klooneja aitoina, ei ikinä.
Met olemma käynnistänheet myynnin edistämiseksi kampanjan jonka takkii tämä laitos on niin halapa. Met olemma kovin kuumissamma kun myymmä aitoa Goonia näin pikkusella hinnalla, jotenka meijän täytyy lopettaa tämä kampanja aikaisemmin kun olimma suunnitellehet. Nyt saatta siis ostaa Goonia normihintaan.
Suurinpiirtein siis noin.
Kiitokset oivasta suomennoksesta, vaikka vähän murrepitoista olikin. :D
Vähän jäi kuitenkin vaivaamaan, olisiko ne sittenkin kaupanneet klooneja aitojen sijasta. Tosin kovasti näemmä vakuuttelivat, että ei...
Jaahans, viime perjantaina olen viimeksi täyttänyt tankin eikä vieläkään ole tyhjä.Koko vkonlopun olin höyryttelemättä ja tässä vkolla ottanut vaan muutamat makustelut.Alkaa olee kohta ohi minun osalta tämä touhu.
Niksatontahan tässä on höyrytelty viime kesästä saakka ja luulin ettei olotila vois enää olla parempi...vaan kyllä se on[emoji2]
Hengittäminen tuntuu nyt vieläkin paremmalta.Aion kyllä siltikin lurkkia täällä edelleen, vaikka muutoin höyryttely loppuisi[emoji41]
Nii että vaikuttaako joku tyyliin 1mg nesteen imuttelukin vielä hapenottoon :o Siis muutenki ku ihan just höyrytelyn jälkeen. Tai nikotiinittoman nesteen vetäminen :thinking: Hmm. Pitäisköhän pitää joku viikko höyryttä, samalla näkis senki että onko se oikeesti niin helppoo olla kokonaan ilman. Luulisin että on koska ei alkuaikojen jälkeen ikinä oo ollu mitään paniikkia päästä höyryille siihen tapaan ku röökiaikoina. Mut sit välillä tulee hiisattua tyyliin koko päivän kun se vaan on kivaa. Mutta toisaalta, sitä tulee hiisattua sillonki kun se ei oikeestaan ees oo erityisen kivaa, on pinttyny hyvin vahvaks tavaks :thinking:
Niin no en tiedä vaikuttaako niksan määrä, mutta huomaan eron kun en höyryttele ollenkaan.Mulla on jo 2-3 kk mennyt tälleen, että on päiviä, kun en höyryttele.
En oo tarkoituksella vähentänyt, ei vaan tee mieli..oli pitkään vaan tapa josta näköjään alan päästä eroon[emoji5]
Tänään tapasin Vippe-koiran kolmannen kerran.
Ensimmäinen kohtaaminen tapahtui kesällä 2-vuotta sitten, Vippe oli silloin keskenkasvuinen pentu.
Nämä viimetapaamiset alkoivat samalla tavalla, etutassut rintaani vasten ja hillitön halaaminen.
Vippe on Tervueren-neiti
Siis Belgialainen paimenkoira, pöljät
No ei ihme sit ettei niitä tuu tyyliin ikinä vastaan :thinking: Tuli pienenä opiskeltua kaikki kauan olleet koirarodut kun luin vaarin vintiltä löytyneen koirakirjan hiirenkorville, siinä oli eri rotujen edustajat piirretyissä kuvissa ja se oli tainnut olla itse asiassa jo vaarin isän koirakirja. Sillä oli ainakin ollut saksanpaimenkoira, pitkäkarvainen collie ja setteri (tarina ei kertonut että mikä setteri) josta mun isomummo ei hirveesti tykännyt kun se oli "semmoinen honkkeli" luonteeltaan, mitä sitten meinaakaan. :D
Näin joskus muuten mustavalkoisen kuvan siitä sakusta. Oli aika erinäköinen piski mitä ne nykyään. :thumbup:
Ahaa... :thinking: Saatan ehkä kuvitella että miks se koira sit vissiin vaikutti vähän luupäältä :D
Força Barça
Tuon pelin kun olisi tuittu katsonut niin ei ikinä enää väittäisi että jalkapallo on tylsää :D