Emmätajuu. Täällä taas joku ottanu lonkeroa kaksin käsin?
Printable View
E o.
Selvänä olet symppis sano Nykäsen Masakin aikoinaan [emoji8]
Otat kunnon rännit niin kiertää kaukaa pelkän tuoksun perusteella [emoji16] Ei auta ees prätpittimäinen ulkoinen habitus siinä vaiheessa kun housujen etumus kastuu ja vienot tuoksut valtaavat ympäristön.
Oi että mä ootan kesää ja kärpäsiä... Nilkkasukka-sandaali yhdistelmä paritettuna flip-up aurinkolaseihin & i [emoji173] love Rodos lipalakkiin. Siinä on kuule suomi polvillaan sen jälkeen [emoji106]
Sormet kurkussa, arvaten?:D
Heitä vaan ne napilliset raitaverkkarit päälle, ei nyt niin kylmä oo etteikö niin tarkenis.
Ja muista slaavikyykky.
Kaveri pyysi baariin, sanoin ettei ole oikein varaa. Lupasi tarjota, mennäkö vai ei?
Rillit päässä -> tsek, näkö jäljellä -> tsek, housuissa ei ulostetta -> tsek. Jatkukoon.
Pitäiskö semmonen stäkki boxi nyt sitten pistää tehden. modmakersin sivuilla ollut ihan liian ahkeraan. En mä semmosta kyllä mihinkään tartte mutta ois semmonen kiva (ja eka kahdell akulla oleva modi ensinnäkin).
Nekin rahat vois aina ryypätä tai nussia.
Tommottinen stäkkiboksi ois kiva, jos olisi meksu entuudestaan, mutta muuten nykypäivänä niillä ei oikein tee mitään.
Viddu. Kun pistän hakuun paikan sään,niin melko lempeitä kelejä on aina luvassa. Mittauspiste on tosin merellä 50km päässä tästä paikasta eli nyt on heittoa rapiat kymmen astetta. Arse eli perse. Lisää puita takaan...
vituttaa... tuo noisy criket oistäydellinen mutta miksi niiden piti laittaa tommonen muovi nappi >:33
Niin se vaan kehitys kulkee. Äsköttäin tänne liittyessä mekaaniset oli se kova juttu ja Vamon kalkkarosirinöitä arvosteltiin. Mulla on jokunen boxi ja silti olen tipahtanut pulkasta jo näinkin lyhyessä ajassa.Pitäisi olla lämpösäätöä ja nikkeliä tai teräslankaa. Wickkausmateriaalitkin on kehittyneet. Tänään tilattu on humenna jo vanhaa tekniikkaa.
27 celsius astetta nollan alapuolella ulkona. Sisällä about 24. Juomalasissa suu tuntumalla jotain 15%, Käsivaralta tuli paukku tehtyä. Höyryttely vehkeessä 30w ja nesteet noin 12mg. Piparia en ole saanut moneen viikkoon. Päivä numeroina.