SPÄM SPÄM SPÄM :D
Printable View
SPÄM SPÄM SPÄM :D
Heräsit hiukan jo. Olikos Pako katsomisen arvoista?
Jesuksen moista pika chättiä täällä on ainakin vietetty, TSUP! :)
Ei Vanhat Ukot pysty pikaisiin enää.:laugh:
En taida siltikään paikata aukkoa sivistyksessä.:thinking:Siis katsomalla kyseistä sarjaa.
ööö..Mistäs sä puhut.:crying: Joskus saatan katsoa Housen tai pätkän jotain. en juurikaan katso elokuvia. Ne nukahtamista varten.:laugh:
No tämähän on katsotuimpia. ---> Emmanuelle ? Wikipedia
Eipä ole 20 Vuoteen Emmanuellea kateltu enää. Oli kyllä aikoinaan kova juttu.:laugh:
Holmes kohtuu hyvä pätkä. Siinä pikkuisen samaa ideaa mitä Housessa.
Ookko bonesia kattonu? Yksi omista lemppari sarjoista.
Netflixistä ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi niin löytyy 8 ensimmäistä kautta :) Saat tekemistä jos vielä joutuu letkujuottolaan.
Ei huono varmaan sekään. Kaipa senkin ohjelman ääreen nukahtaa.;)
No nää pyörivät sarjat nyt yleensäkin vaan ketuttaa. Osa jää kesken ja ne mitkä jatkuu niin niiden kohdalla saa odotella vuosia loppuratkaisua. Katon vain ne mitkä on jo kirjoitettu loppuun ja löytyvät helposti eli netflixistä. Better Call Saul periaatteessa mielenkiintoinen, mutta katotaan sitten 10v päästä uudestaan tilanne.
Uudestaankaan ei toisaalta jaksa kovin helposti kattoa vaikka hieman tekis mieli sellaset legendat kuten OZ, Shield, Sopranos.
Mä en oo ees nähny Emmanuellea. :crying: Housea tuli katsottua kaikki kaudet, se oli kyllä hyvä.
House vähän kuten minä. Aina oikeassa. Jos ei ole oikeassa, niin lopulta kuitenkin on.:angel:
Olin tänään House Sairaalassa ja todennäköisesti oikeassa.:laugh:
Kai sitä pitää mennä nukkumaan että jaksaa aamulla nousta [emoji20]
Pitkät sarjat ei ole ainakaan minua varten. Yksi jakso ok alusta loppuun ja sit seuraava. Ei jaksa odotella seuraavaa, kun kumminkin unohtuu.:)
Lost oli kyllä hanurista, ekan kauden katsoin kun sitä hehkutettiin ja vähän innostuinkin, mutta se meni sellaiseks junnaamiseks aika äkkiä. Ja sitten kun vuosien varrella sitä vilkaisi niin jumalauta mikään ollut selvinnyt ja jutut menneet aina vaan kimurantimmiksi niin ettei sille edes ollut mahdollista enää fiksua loppua kirjoittaa. Olis vituttanut katsoa kaikki kaudet saamatta selitystä niille alun hirviösavuille ja jääkarhulle. :D
Lost oli tosiaan täyttä paskaa:blink:
Onneksi ei ole tullut kyseistä Lostia katsottua. ei tarvi arvostella sitäkään.:lol:
Ei jumalauta! Nyt ollaan siinä tilanteessa että mää ja naamapeikko ollaan samaa mieltä, en het olis uskonu tähän tilanteeseen. Mut imetkää te kaikki muut leppää, tahi puutarhaletkua! :eek:
Vahinkoja sattuu. Mut kyllä te kerkiitte jompi kumpi, muuttamaan mielipiteen vielä.;)