Alle 2 vrk. sisään paketti englannista helsinkiin, vaan kauankohan menee helsingistä ouluun..
Printable View
Alle 2 vrk. sisään paketti englannista helsinkiin, vaan kauankohan menee helsingistä ouluun..
Tuli tässä mieleen, että tietääkö joku mistä voisi saada 2000-6000 vesihiontapapereita yksittäisinä arkkeina, vai meneekö eBay hommiksi?
Sitä en tiiä, mut on sulla ihmeellisiä myynti-ilmoja. Just ku kerkee kattomaan, ni ne on suljettu?
Ei kyllä kannata sitä varten alkaa tilailemaan mitään hiomapapereita. Ostat vaikka kolmea kokoa mitä myydään jokaisessa rautakaupassa ja hiomatahnalla loput. Siis sellaisella millä myllytetään autoja jos pitää niin viimeisen päälle olla. Jostain automaalaamosta varmaan saa pienen määrän kerjättyä kun käy kysymässä.
Hugh. Pubi korkattu. Ensiviikonloppuna viisaampi. 4 min liian myöhää kolmanelle. X-(
Jeezus näitä jonneja muuten. :lol:
Kaikki jo torkkumassa?
Mä oon just menossa. Pitää mennä AIKASIN nukkuun että jaksaa sit laivalla. :lol: Hitto, pitää kattoo viel Titanic päivällä ja Estonian hätäkutsut youtubesta niin laivatunnelma on parhaimmillaan :lol:
Monologi. Siitä se lähtee. :laugh:
Mites menee?
Ihan hyvin kuhan ei kukaan häiristse. :lol:
Pitäs sunki mennä jo nukkuun ettei höyrypää joudu oottaan viiteen että se pääsee kyseleen että missä kaikki on :lol:
Peräkkäin
Joko kaikki meni nukkuun?
Herjas että pitää olla 30 sekkaa viestien välissä
Sanoisin jotain jos ja kun jotain...
Enjoy the flight :thumbup:
vitut
Mää melki nukun
Melki
Joo, en osaa. Mut syytän sua. :eek:
Eiku sori.
Elki
Elki melki
Höyryttelemisiin -JJ
Joko kaikki meni nukkuun
Ahteris heräs!
Lähtihän se toimiin [emoji23]
Kyl Vee Geellä nousee!!!
Mihin kaikki taas meni
Vittu miten idioottimaista läppää. Olis voinu ehkä ärsyttää ketjuunkin mainita...
Meinasin viel jatkaa tyhmäilyä; "joko nyt kaikki meni nukkuun", "eikö vieläkään", "keksikää nyt joku puheenaihe", "taas saa yksin täällä höpötellä", "huomenna saa taas naureskella näille", "huomenna saa lukea banaanivaroituksia", "eihän seitsemän viestiä putkeen ole paljon mitään"......
Taistä? Onko se muuten sana?
Jos ei nin korjatktaa jos uskatelletkaa. :D
Zori. Olin jo meossa taistoon..
Ymmärsin väärin ja poistun takavasemmalle.