AnttiE yhelle jkl:ssä olevalta rekkakuskilta kerran piippua kinunnu ku se rakentelee noita ja on helvetin hieno ja hyvä laatunen mut ei ikinä suostu tinkimaan :D kävi tässä kaffeella mökillä ku toi polttopuita :D
Printable View
AnttiE yhelle jkl:ssä olevalta rekkakuskilta kerran piippua kinunnu ku se rakentelee noita ja on helvetin hieno ja hyvä laatunen mut ei ikinä suostu tinkimaan :D kävi tässä kaffeella mökillä ku toi polttopuita :D
Puhelin soi äsken "tuutko huomenna avaamaan tien rantaan, että pääsee uimaan" :blink: Pakkasta -28, suosittelin hoitoon hakeutumista.
Mikset Ana vaan suoraan tilaa puffilasta?
AnttiE kiitolinjaahan tuo ajaa sen tarkempaa en tiedä.. polttopuita ostanut aina siltä. Piipusta en tiedä tarkkoja speksejä mut itse tehnyt koko härvelin maalannu ja lakannut jne. helvetin hieno pääkallopiippu kysyn jos ottaa seuraavaksi mukaan ni otan kuvaa :D no 100e se pyysi. mut itse on kuullemma puusta väsännyt mitä tarvii ja muuta en osaa sanoa ku en oo ikin rakentanut
Antti se kovasti tahtoo piipan. Mää aattelin olla avuks ja etin sulle verkkokaupan josta saa edullisesti piippoja! :yeah: Larontakaa - Piippalakki
AnttiE mä laitan kuvaa ku saan. tosiaan polttopuita ku aikoinaan toi ni tuli vapottelu puheeks ku höyryttelin. Taitava on tekemään ku itse sorvaa puuta vissiin joku insinööri mut ajaa silti rekkaa :D Hyvä tyyppi. meinasin jos saa säästettyä ni ostan sen poies.
Nythän se on party time:cheers: Jos silleen iloisen kevyesti päättäisi tämän vkon.
Samalla olen selvittänyt, miksi maassa menee huonosti ja syntyvyys laskee :teaching:
Opettaja työnsi kouluampujan ulos luokasta ? Mikä saa ihmisen asettumaan vaaraan muiden puolesta? - Hengenpelastaja - Elämä - Helsingin Sanomat
Kiva juttu, jolla piti pönkittää maahamuuttopaskaa. Vittu että tää maa on retuperällä.
E: Lisää: Soitimme Islantiin Odinin ylipapille: ?Suomen katupartiot, älkää tahriko kulttuuria, jota ette ymmärrä? - Ulkomaat - Nyt
Seksuaalisen väkivallan synkässä historiassa raiskauksen uhri oli aina syyllinen - Tiede - Tiede - Helsingin Sanomat
Tuittu nai rahaa, mitäs muuta uutta?
http://gonetworth.com/wp-content/upl...net-worth3.jpg
Paxu. Hiilarit pois, rasvaa tilalle!
Zakk Wylde
Siinä on mies josta on pakko vaan tykätä! :punk:
On kyllä julmetun komia mies jos tarkemmin kattelee. Harvalla riittää [balls] moiseen.
http://assets.noisey.com/content-ima...kk_Wylde_1.jpg
Homoerotic.
Mä kyl tykkään mun TOF - pussilakanoista enemmän [emoji201]
Mikäs helvetin lainaus toi edellinen oli [emoji15] En tunnusta [emoji13]