Mä tykkään kovasti käydä risteilyillä, viime kerrasta on kyllä jo aikaa.Vantaan hotelli on kyllä ihan kuin laivalla olis[emoji2]
Printable View
Mä tykkään kovasti käydä risteilyillä, viime kerrasta on kyllä jo aikaa.Vantaan hotelli on kyllä ihan kuin laivalla olis[emoji2]
Ens viikolla tai seuraavalla häätyy käydä Eestissä. Lonkerovarastot on ihan kuivat.
Mä en oo oikein ikinä ymmärtäny tota Viron matkailua. :D Jos meen laivalle niin tykkään käydä sillä risteilyllä jossa ei poistuta laivasta, jos haluan pyörimään johonki nii otan siivet alle. :D
Pitääki kattoo että mikä tää Vantaan laivahotelli on :blink:
Kolmensadan tuhannen kohdalla aletaan vasta puhumaan autosta. Joka ei kestä sitä ,niin on joku muu ku Toyota.Lainaus:
[QUOTEa sellanen päälle tonnin käyttörassi kyseessä. ajettu 200tkm. TQUOTE]
Joskus 80-luvun alussa ollut porukoiden mukana Wasa-Uumaja risteilyllä ja sieltä ei roudattu kaljaa vaan haettiin halpaa voita. Mistähän jäänyt tuollainenkin kauhuskenaario muistiin.
Steve Webb :thumbup:
Hyvä trubaduuri viking linella.
https://www.youtube.com/watch?v=K8KOOly15qk
2000-luvulla Toyotalla on ollu vähä pallo hukassa moottoriensa kannssa. Mainittakoon ZZ moottorien öljynsyönti, AD moottorien kansiviat ja ND moottorien ongelmat DPF:n myötä (öljyn lisääntyminen -> ryntää -> kanki ulos). Nykyään Toyotan dieselmottorit on BMW tuontoa henkilöautoissa. En tiedä onko hyvä vai huono asia.
Kyllä se polkupyörä on paras ajoneuvo.
Liite 30283
Siitä kelkan mallia.
Voi helvetti mikä maailmanlopunvehje :blink: :D
Jälki laskenta ohi. Saldo 12 hirveä + pari tusinaa peuroja ja kauriita yhteensä. :thumbup:
Nehän sitten kestää potut laittaa pian tulille.
https://www.youtube.com/watch?v=lCp2UFy285Y
Noin vain tuli käytyä pyöräilemässä 200km.
Tarkkaan on svk paikat katsellut:lol:
Ai hitto, meinasin viedä kirppikselle tollasen lasikipon ja aattelin jos parikymppiä sais...
Liite 30292
Piruuttani sit googletin ens ja noitahan on huutokaupoissa menny n.300€ hinnalla. Pitää miettiä hinta uusiks :)
Mikä helvetin muki tuo on? Näyttää homolta...
Asevelimalja talvisodan päättymisen kunniaksi :)
Lottia ei riittänyt kaikille :D
^Älä myy jos ei oo akuuttia rahantarvetta, ei se niin paljoa vie tilaa...
Vanhempien naapurit muuttamassa. Eläkeläispariskunta. Ukko sano että hän roudaa nyt viinipulloja uuteen kämppään. JUMALAUTA, 400 kpl löytyy häneltä viinikellarista. :blink:
Oisko vähän lähtenyt lapasesta pullojen keräily. :laugh:
^Totta turiset, ite oon vaan vähä keräilijäluonne ja yritän säilyttää (ja hankkia lisää halvalla) kaikkia vanhoja tavaroita :D
:cheers:
Liite 30294
56 työpäivää kesälomaan. Näyttäs alkavan ~20.5. ja työt jatkuu 1.8. Joutuu mökillä rapakuntoon.
Ihan itse laskin.
Kyllä :D
Liite 30298
:lol:
Pitäskö hakeutua ehdokkaaksi. :thinking:
Noi lomat sopisi just mun rytmiin. :)
Lomalta paluulomat, mit vit.. :eek:
Iltaa tännekin
On se vitsi :lol:
Muttei kovin kaukana todellisuudesta kuitenkaan :D
... tajuan mitä luen ...
Perskules. Pottulalle aikasemmin sanoin että shelli aina kylillä ollut. Väärin muistin, oli se joskus Esso.