he,,, eikös ton höyryn vois ottaa talteen ja nesteyttää uudelleen...
Printable View
he,,, eikös ton höyryn vois ottaa talteen ja nesteyttää uudelleen...
Jos nyt vaan päästää sen luontoon [emoji1]
Saattaa mennä pidemmän päälle hankalaksi.:laugh: Autoillessakin Höyryt talteen.
Onpas jytkyä tää 6mg boba [emoji33]
Tottunu jo 4mg imuttelemaan...
Kattellut auton etulasia, että höyry ei taida yhtä pahasti saastuttaa, kun savukkeen "höyry".
Jaha tuo suominestetestausketju eskaloitui aika vikkelään. Tuli vihakirjoitus pakastintani kohtaan. Pieni pahoitti kovasti mielensä ja tässä olen vartin paijaillut.
Älä liikaa paijaile ettei kitkasta syty tuleen :lol:
Noni lasitippi meni rikki :(
Vkl vois istuttaa happosen tuubin lasin tilalle [emoji106]
Tästä muuten tuli jotenkin etäisesti mieleen Etelä-Korean verkkopelipalvelintilanne(liekö enää sanakaan?). Sotulla loggaat sisään ja päivässä on tietty määrä tunteja, jotka voit pelata tms. Illalla myöskin loppuu koko homma kaikilta.
Itseasiassa tuo saattaa kyllä ihan oikeastikin syttyä joku päivä tuleen. Ties mitä pölyä sinne taakse on vuosien varrella kertynyt, kun en koskaan ole kurkkinut tänne muutettuani.
R.I.P. Mr Spock [emoji17]
http://mobile.nytimes.com/2015/02/27...html?referrer=
Saatana tää Boba on hyvää! Joutuuko tässä nyt palaamaan alkuaikoihin, ja testaamaan kaikki vanhat inhokit uudelleen? Taitaa kailia vähän värittää makuaistia. :laugh:
Pitääkö ihan varmasti, mennä takaisin Egotikkuihin ja Kiinan nesteisiin.:facepalm:
Kaasmarkun ST1 testattu puolilta päivin, olikos siinä kylällä muutakin? Ketään ei näkynyt, kaikki vain ajoi lujaa ohi :blink:
WUHUU!!
Meitsikin on nyt saalistanut sen ensimmäisen En tykkään!
Oonksmää ny uskottavampi? :laugh:
Montako viestiä putkeen, tarvittiin Banneihin.:confused:
Kirppisbanneja ei kyllä lasketa.:laugh:
Mä oon kyl saanu varotuksen kirppiksellä perseilystä ;)
Kyllä minä voin bannata vaikka teidät kaikki :thinking:
Vituttaa taas niin paljon tuon seinänaapurin popitus, vittu keski-ikänen ämmä eikä osaa käyttäytyä. Eikä puhettakaan että ovi avattais vaikka kuinka ovikelloa hakkaan. X-(
112 ja loppuu poppi alle 20 min.:police:
[QUOTE=jasso;536315]Mä oon kyl saanu varotuksen kirppiksellä perseilystä ;)[/QUO
Oletko myynyt liian halvalla:confused: