Tää on taas tilanne ku toivois kivijalka liikettä missä käyvvä kattoo!
Printable View
Kyllä taidan nyt itse perjantain tilistä tilata sen opuksen piti ropellit meteliä tai ei ;) Ässä vissiin kokenut ton korjauksestakin ? =D Mietin vaan että mistä sais nopealla ja luotettavalla toimituksella.. fashtechiltäkin tuli 38e juur tilille takas ku 17 viikkoon ei oo näkyny roipetta :D Ainoa ressi tässä on kans et mistä uusi työnantaja ku nykynen on vuokralafka..
Opuksen korjaukseen menee varmaan 2min kun vaihtaa tuulettimen
4 ruuvia pois pohjasta -> irti tuuletin + piuha irti + poikki -> tinaa vanha liitin uuteen potkurii (käytä kutistesukkaa tai sähkörinteippiä ettei mee oikkarii) -> uusi potkuri paikoilleen + 4 ruuvia kiinni avot
Ei oo rakettitiedettä ja onnistuu vaikka 200w kattokolvilla [emoji69] [emoji87]
Okei ässä ;) totahan mä meinasin oot ekspertti tossa korjauksessa :D Hmmh kandeekohan toi nyt tilaa tuolta hollannista ilman et menee kuukautta :D joku suositteli mulle myös jtn luc laturia :D
https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuot...etooth-laturi/
Paaavooo. Koskas FA:lle seuraava kimppa?
Huomenna ois tilipäivä niin senhän vois vaikka huomenna lähettää eteenpäin? Ei muuta kun heppiä huutamaan halukkaat.
HEP kyl tiesit sen jo
Hep. Mä otan neljä bp:tä.
Edit: katon himassa jos keksin viel pari pottua lisää.
itsekkin ekis mieli fa:lta ostella? onko suositus makuja. Lähinnä kyllästynyt näihin capellaan jne :) jos paavo ottaa mukaampi ku itselläkin tilipäivä huomenna ;)
Heppivä. Josko sitä nyt ehtis mukaan :D
Pistelen yv:tä myöhemmin.
Tänään oli eka koulupvä ja oli tosi mukavaa, luokalla myös 2 muijaa mun lisäksi ja tultiin tosi hyvin juttuun[emoji2] Aamulla huomasin kouluun mennessä, että nestepullo oli jäänyt kotiin ja tankissa tippa nestettä[emoji51] Hyvin meni päivä kuitenkin eikä oikeastaan höyryttely käynyt edes mielessä..tosin nyt on kovaa höyryttelyä kotisohvalla[emoji36] Mietin vaan jotta ilman tätäkin pärjäisin jo, mutta kun on kivaa höyrytellä niin ei ihan vielä....
Hep ja yksäriä.
Mitäs nyt keksis FA tilaukseen
Isot tykit tiedossa mitä otetaan
Yks tai kaks uutta pikkusta vois ottaa taas testiin
[emoji69]
E : joko pave on paketin hakenut ?
Heep! Jos viä kerkiää 😂 ässä heitäs jotai herkku tipsei? Nutzillaa ainaski vois putelin ottaa.