Ethän sieniä ollut nauttinut iltapalaksi?
Siksi kysyn, että saa hallut ja muun trippailun suljettua pois.
Printable View
Ethän sieniä ollut nauttinut iltapalaksi?
Siksi kysyn, että saa hallut ja muun trippailun suljettua pois.
Yllättäen postimaksut nousee, 15.2 alkaen. :eek:
Tosin toimitusnopeus/varmuus/luotettavuus Postilla on kyllä niin loistavia, että kyllähän sellaisesta ilosta maksaa esim. paketin lähettämisestä mielellään 8,10 euroa. Varsinkin kun tietää, että pakettia on käsitelty huolella ja se on seuraavana päivänä varmasti vastaanottajalla. Ja paketin matkaamisen näkee vieläpä reaaliaikaisesti päivittyvästä paketin seurantasivuilta... :rolleyes:
Seuraavia Postin YT-neuvotteluja ja hinnankorotuksia, sekä edelleen niitä kilpailijoita tälle alalle, odottaen. :thinking:
No senkös takia ne haluaakin etämyyntikieltoa höyrykkeille. Ei mene köyhien niksanarkkien kaikki sossurahat postimaksuihin? Oikein sydäntä lämmittää, kun kansalaisen parasta tällä tavalla ajatellaan!
Sain vihdoinkin tilattua ainekset snake oiliin. Kerrankin oli kaikki ainekset saldoilla. Aina olis muutama pullo jääny uupumaan.
Mikäs juttu tuo UKKhin paleltunut eräilijä on?
Jotenkin tuo "kokenut" herättää vähän ajatuksia.
Joo voin sanoa postissa/itellassa olessa töissä kun näki kuinka paketteja viskottiin niin itse en tammikuun jälkeen noita postin palveluja oikeen käytä.. painoluokkakin nousee ku saa melkeen plaanulla valaa paketin että säilyy ehjänä perille. Ohhoh täytyy kyllä sanoa että on tää media nykyää aika paskaa puhutaa lumikaaoksesta ja et hui kauheaa 2 päivää putkeen tuiskuttaa huolella.. 1 päivä tuli lunta ja kaikki oli kusikintussa..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3ff2f1d7f8.jpg
Ässä, nyt semmoista 1000mah per slotti laturia kaipais. Noita on viel kahdeksan noittenkin jälkeen. :)
Opukselle ISO peukku täältäkin, eritoten latausnopeudesta plussaa. Vähän toi tuuletin (V2.2) pitää ääntä, mutta mikäs pakko sitä on siinä vieressä kuunnella.
Jos tälläistä halajaa, eikä kotomaasta saldoilta löydy, niin eiköhän jossain muualla kuitenkin ole...
Ässä hei eiks sulla ollu joku piippu vehjekki?
Muutamakin empin piippaa
Mitä mielessä ? [emoji69]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ee9f41953f.jpg
Sitä mä ihmettelen ettet ässä vielä oo ite tehny moista telakkaa jonkun kunnon lipo laturin jatkoksi :)
Mulla siis on jo tuollainen vanhalla hiilarilaturilla saa tuupattua vaikka 20A kennoon jos haluaa
Harmi kun rajoittaa laturin 8 kennoon
No onneksi on noita 6 paikkasia pari ja pinollinen 4 paikkaisia [emoji69]
E : ps oon silti kade jalipolle sen laturista [emoji87]