Kaupassa myytiin possunsuikaleita ja kinkunsuikaleita, sama pakastin mut 2 eri nimellä. Mitäs eroa niissä ku possu on sikaa ja kinkku on sikaa?
Printable View
Kaupassa myytiin possunsuikaleita ja kinkunsuikaleita, sama pakastin mut 2 eri nimellä. Mitäs eroa niissä ku possu on sikaa ja kinkku on sikaa?
taas sama on kyllä niin herrasmies. (Ei ole senssi-ilmoitus.)
Jos toinen Kesäpossua ja toinen Talvista Kinkkua.:thinking:
No mäkin oon kattonu sitä telkasta ja ikää se 20. Tai no saatto olla kyllä vhs:kin, eipä paljoo muista tonne asti [emoji14] Mutta kyllä ennen ne lastenohjelmat oli parempia, oikeasti piirretty/tehty nukeilla eikä mitään sateenkaari-santeri 3d tietokonepaskaa.. XD
Eikös se kinkku ole sian joku tietty osa. "Possu" on sian mikä tahansa osa.
Täällähän oli jotkut wikipedia-bileet taannoin, siellä varmaan kerrotaan :)
Meikä ei noihin porukoitten hevosiin uskalla edes koskea, ponia vaan lähinnä rapsuttelen ku se on nii lepposa kaveri :) Jotenki tamma ja varsa on liian sekopäisiä :D
Edit. Pitääkin käydä moikkaa jonain päivänä taas heppoja, jotenki se maatilan tuoksu rauhoittaa mielen, vielä ku menee vanhaan puusaunaan nii on varsin raukea olo.
Totta, ennen lastenohjelmat oli parempia! Toki oikein vanhat lastenohjelmat on jo turhan flegmaattisia kuten jo sanottua. :D Mutta piirretyt on parasta ja inhosin silloin kun alkoi tulla näitä tietokoneanimaatioita ja muita "riehumisohjelmia"... Nykyään jos erehtyy lastenohjelmia katsomaan ne on sontaa suurimmaks osaks.
No en nyt tiedä siitä järkevyydestä. Muistatteko sellaisen happosarjan kuin Dr Snuggles eli Tohtori Sykerö?
Hetkinen [emoji33]
Tuittu [emoji173] kyssi
Svk [emoji173] koottari [emoji106]
Millos jompikumpi tiineenä ja ensimmäinen höyrybabe [emoji11]
Kun minä olin lapsi, katsottiin Pikku Kakkosesta, kun Kylli-täti maalasi tauluja ja joku tyyppi leikkeli varjohahmoja paperista. Siinä ei ollut liikaa vauhtia. Pikku Kakkosen lopussa (klo 18) katsottiin DDR:läinen nukkeanimaatio Nukkumatista, kuunneltiin Pöystin lukema iltasatu ja mentiin nukkumaan.
Tohtori Sykeröhän oli helmi! Ei ehkä ihan tervehenkisin, mutta kyllä se vähän muistiin on jäänyt. Sellasia epämääräisiä muistikuvia lähinnä tosin. Oiskohan siellä pilvessä asunut kirahvi.
Se ois taas työviikko pulkassa. Tai huomenna kyllä firman henkilöstöpalaveri+saunailta. Saa nähä mitä taas seuraa kun tarjolla vissiin ilmaista menojuomaa.
Kyllä nyt on huhut suhteestamme vahvasti liioiteltuja. Kuopiossakin ON enemmän kuin kaksi asukasta (9 kk kuluttua).
Kyssistä muokattu Pörri.:) Tohtori Sykerö oli joskus kova sana.:laugh:
Pienenä tykkäsin Tohtori Sykeröstä, mutta aikuisena kun tuli katsottua mietin että mitä sieniä ne tekijät on mahtaneet vetää. :D Alfred J Kwak taas sai aikuisena uudelleen katsottunakin ihan liekkeihin. Pitäis taas joskus katsoa ainakin Hitler-korppi ja pyramidijaksot.
Mä muistan että sä joskus känniketjussa tai jossain puhuit mulle että aiot opetella ratsastaan tms. :lol: Varsat on kyllä melko riehakkaita kavereita kun ne kasvaa nopeammin kokoa kuin oppivat käytöstapoja. ;) Maalla kyllä mieli lepää. Mä oon maatilalla kasvanut ja kummasti sinne aina ikävöi.
Tiätteks, ny on perjantai, ja mulla on varmaan kuukautiset! Sen verran kovin kiukuttaa :mad:
Mulle tuli juuri nyt miellyttävä flashback mökkireissuista, kun tien varressa oli aikanaan heppoja. Kohokohta oli kun pääsi niille syöttämään leivänkannikoita.
Oishan se siistiä kokeilla muttei uskalla, kuumottavan isoja eläimiä :DD
Ette kai te nyt vielä mua ja SVK:ta oo naittamassa, muistaakseni sillä on mies :thinking:
Plääh, pakko lähteä isojen asioille toistaiseksi. Hyvää perjantaita tasapuolisesti!
Meillä on Paavon kanssa vähän tämmöinen on/off-suhde. Lähden kuitenkin sen meillä asuvan miehen kanssa kauppaan.
Jasson Tinaus ja Kolvaus tauolla vai?
Äi se sinällään paha ole. Morsio sen kysymättä purki, niin saa sitten kasatakkin :D Mut kuulemma pitää sanoa mielipide laatoista ym kalusteista.
Kyllähän se loppuviimein minä olen joka sen kasaa, mut antaa sen ny vielä uskoa että itte saa alottamansa hoitaa (uskonu jo viikon verran) :sarcasm:
Mäkin Rakennan Susia. Ollanko Jasson kans samiksia.:thinking:
Jassolla kyllä rauhoittava vaikutus. Aina välillä.:unsure: