Mä en jaksanu tuol facen puolella tätä vapoulostetta ja lopetin ryhmien seuraamisen kokonaan. Suurin osa jutuista täyttä paskaa...
Printable View
Mä en jaksanu tuol facen puolella tätä vapoulostetta ja lopetin ryhmien seuraamisen kokonaan. Suurin osa jutuista täyttä paskaa...
Sä oot vaan liikkunut jasso väärissä piireissä, ei kaikki ryhmät moisesta kärsi.
Nooh aika helvetin monessa ryhmässä olin mutmut...
Juu en mäkään todellakaan mitään aktiivisesti seuraa, mutta välillä sieltä bongaa noita "helmiä". ;)
Tarvis taas ostaa joku laturi testiin
Mennäänkö taas hyväksi todetulla uudella Opuksella ? [emoji69]
Heittäkääs nyt jotain kuvakaappausta Venemiehen viisauksista?
Syyttelee vapetaloa veropetoksista, uhkailee julkaista yv:viestejä joita ei kuitenkaan julkaise vaikka toinen antaa luvan. Soittelee tullille ja verottajalle vuoron perään.
Muidenkin veroja kyselee ja vaatii selvityksiä paperilla kaikilta kaikesta. Kertoo ettei hän myy klooneja kun ei niitä voi millään suojata. Perus 69-vuotiaan vapokauppa harrastajan toimia, ilmeisesti ottaa kupoliin kun muut kaupat voivat myydä mukamas sen perusteella halvemmalla huijaamalla veroissa vaikka venemiehellä itsellään on vaan niin kovat alv0% hinnat :D
Jaa tää on se "kuuluisa" arizonavenemiäs?
Eih, ei olis taas pitänyt olla utelias. Luoja armahtakoon tota veneimbesillimiestä.
Keitäs ne oli nämä nestekauppiaat, jotka tässä taannoin nostattelivat paskamyrskyä...
Ei, ei Vapetalo tässä(kään) keississä.
ClubVapea? Happyjuice? Nuo kait ne eniten draamaa aiheuttaa. Siis Jussin lisäksi :lol:
Valitettavasti Arizonallekin on tilauksensa siihen asti, että joku muukin nappaa Atmos Labsin tiivisteitä valikoimiin.
Minäkin perkele tilasin sieltä Inaweran tiivareita torstaina kun en muuta suomikauppaa löytänyt. Irkissä sain sitten kuulla että Elektrosavulta saa myös, eli taitaa lähteä palautuksena Arizonan kirje takaisin...
On muuten jännä kuinka Inaweran tiivarit on saanut taas arvostusta. Omalla kohdalla kävi kyllä niin että ekat omat tiivarit ikinä oli Inalta, ja ne oli kamalia. Joku ryynänen, joku marjamix ja Donald gum. Aivan kamalia. Hyi. Nyt kuitenkin meinaan tilata Inan päärynää ja vadelmaa. Ehkä myös Vanilla for Pipeä. Aikanaan tais tulla kyllä ihan liikaa laitettua tiivaria... Mut hei, virheitä tekemällä oppii paremmin.
Eikö sähkösavukkeilla ole muutenkin jo hankalaa ihan ilman tätä joutavaa kiukutteluakin, saati sitten että tämä kiukuttelija on vieläpä kauppias jonka oma bisnes luultavasti kärsii jo muutenkin uuden lainsäädännön astuessa voimaan.
Minen vaan ymmärrä. Koittas nyt puhaltaa yhteen hiileen ja tulla toimeen kaikkien kanssa vaikkei se aina ookkaan helppoa.
Tai sitten sen takia että käyny niinku mulle että on ottanu muuta kun hedelmiä ja todennu paskaksi kaikki niiden perusteella :D
E:
Lainaus venemaisterilta: "Kyllä mä ymmärrän että ootte niin tyhmiä että luulette että noilla hinnoilla saa aitoja" Tämä siis vastaus kun häntä kehotetaan edes mainitsemaan sivuillaan tuotetiedoissa että myytävä tuote on klooni.