-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Karenssia sulle. :police:
Eipäs tulekkaan :P
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Hellraiser
Normaali keskiluokka verotetaan köyhäksi ja sitten ihmetellään kun talous ei kasva ja sisämarkkinat ei vedä..vittu kun ei perheellisellä ole enää varaa paljon mihinkään ylimääräseen..lamaan mennää että heilahtaa :D
No eipä sen kummemmin oo perheettömälläkään varaa mihinkään ylimääräseen. 2 vuotta pitäny säästää, et pääsee laserleikkaukseen ja lomamatkalle
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
No eipä sen kummemmin oo perheettömälläkään varaa mihinkään ylimääräseen. 2 vuotta pitäny säästää, et pääsee laserleikkaukseen ja lomamatkalle
Eikä opiskelijoillakaan sen ihmeemmin. Ehkä kaikista surkeimmin, kun ei saa edes asumistukea (johon kuuluu siis paljon enemmän kuin vain maksimissaan 200€ rahaa) ja työtäkään ei paljoa uskalla tehdä, kun jos tienaa yli 800€/kk palkkaa niin kelalta tulee helvetinmoinen lasku ja pahimmillaan menettää vielä opintolainan takauksen. 490€/kk, josta pitää maksaa kaikki.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Eikä opiskelijoillakaan sen ihmeemmin. Ehkä kaikista surkeimmin, kun ei saa edes asumistukea (johon kuuluu siis paljon enemmän kuin vain maksimissaan 200€ rahaa) ja työtäkään ei paljoa uskalla tehdä, kun jos tienaa yli 800€/kk palkkaa niin kelalta tulee helvetinmoinen lasku ja pahimmillaan menettää vielä opintolainan takauksen. 490€/kk, josta pitää maksaa kaikki.
Osa-aikatyö ja sopia työnantajan kans maksimi mitä maksetaan kuukaudessa, yli menevät tulot jaetaan muille kuukausille joissa ei kerry tarpeeksi tunteja. Tai vaihtoehtoisesti yli menevät pimeänä käteen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Osa-aikatyö ja sopia työnantajan kans maksimi mitä maksetaan kuukaudessa, yli menevät tulot jaetaan muille kuukausille joissa ei kerry tarpeeksi tunteja. Tai vaihtoehtoisesti yli menevät pimeänä käteen.
Pimeenä pieniä mediatekniikan alan projekteja (nettisivuja, videoita, taittoa, grafiikkaa, 3D-malleja jnejne.) ja sit tietysti ässä-arvat 8)
Mut vituttaa kyl toi Itellan toiminta. Tässä postia odotellessa jos sittenkin ovat vaihtaneet sen seurantakoodin, mutta jos ei ala kuulumaan, niin joko Inweraflavours laittanu väärään osoitteeseen tai sitten Itella kussu ja laittanu menemään väärään osoitteeseen. :(
edit. Eipäs enää vitutakkaan. Inweraflavours oli antanu väärän seurantakoodin. Asuuko täältä muuten joku Kontiolahdella? Jos asuu, niin kannattaa käydä postissa :D
-
Koodi:
Jos Jollakin on ollut liian mukavaa tänään niin lue tämä (jos oot yrittäjä älä lue)
Maahanmuuttaja saa alv-vapauden 3-5 vuotta ja korotetun starttirahan. Se on mukava kilpailuetu.
Alv-vapautus maksimissaan 10 vuotta tai siihen saakka kun saat Suomen kansalaisuuden.
Starttirahaa saa enintään 3 vuodeksi, 82,14€/työpäivä, starttiraha on veroton,
ensimmäiset kaksi vuotta.
"Suuri ero aloilla, jossa ostot ovat pienet eli palveluala. Onhan siinä eroa voitko myydä pizzan hintaan 8e vai 6,5e. Molemmille jää yhtä paljon voittoa.
Lisäksi henkilökuntana on aina saman maan kansalaisia. Suurin osa on työllisyystuella ja vetäjä starttirahalla eli henkilöstökulut nolla. Eli veronmaksajat rahoittaa yrityksen toiminnan.
Kun tukien maksu päättyy, firma kaatuu. Sitten sama peli jatkuu, osat vain vaihtuvat. Suvusta löytyy uusi yrittäjä ja starttiraha ja vanha voi jäädä ansiosidonnaiselle työttömyyspäivärahalle. Uudet työllistymistuet otetaan uusille kavereille.
Muistettakoon vielä että Suomalainen yrittäjä on edelleen riistäjä kapitalisti, jolla välttämättä ei ole mahdollisuutta pitää edes SAIRASLOMAPÄIVÄÄ!!
:( :( :( :( :(
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Työelämässä tullu oltua jo toistakymmentä vuotta, eikä päivääkään saikkua! Nyt meni kuparinen rikki, 2 päivää tuli saikkua kun yllätti kuume ja oksennustauti. :/
-
Kyrnii, kun alle satasen mekaanisissa 18xxx-putkimodeissa on tarjonta aika heikkoa. :( Siis mekaaninen putkimodi, niin perusvekotin kuin olla ja voi. Kaiken maailman vv-kiinahärpättimiä löytyy kyllä joka lähtöön. Suomikaupoista ei varsinkaan löydy. GUS taitaa irrota alle satkulla, mutta joku tuossa vähän askarruttaa dunno mikä. :(
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Työelämässä tullu oltua jo toistakymmentä vuotta, eikä päivääkään saikkua! Nyt meni kuparinen rikki, 2 päivää tuli saikkua kun yllätti kuume ja oksennustauti. :/
Hyi suatana. http://forum.ninercaphell.com/images/smilies/puke.gif
Mitä se jalippo tekeekään työkseen?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Ei kai se muuta tee kuin tihkuu seksiä:
http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U
-
Kyllä se kuulemma jotaki muutaki tekee... :esmoke:
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Nyt kun noita Z-attyja on muutama, niin niille pitäisi löytää arvonsa veroisia tippejä. Vituttaa imeskellä jollain Vivi novien mukana tulleilla kököillä. Kysymys kuuluu mistä noihin ulkonäöltään sopivia muun kun mingin muotoisia tippejä?
-
lumi, empiremods, kir fanis... :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nigulas
Nyt kun noita Z-attyja on muutama, niin niille pitäisi löytää arvonsa veroisia tippejä. Vituttaa imeskellä jollain Vivi novien mukana tulleilla kököillä. Kysymys kuuluu mistä noihin ulkonäöltään sopivia muun kun mingin muotoisia tippejä?
http://www.supertmanufacturing.com/id72.html
Super T -tipit on loistavia. Oma ykköslemppari on toi contoured widemouth joko pitkänä tai shortynä riippuen vähän missä modissa käyttää. Istuu jämäkästi kaikessa mihin olen sovittanut. Saa myös Cloud 9:ltä (joka on nyt kiinni häiden takia).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Se sönkkäs sitä että se on pelkkä mahdollisuus ja olisin omalla vastuulla voinu jatkaa vanhankin kortin käyttöä. Mutjoo hemmetin hämärä homma. Mistäköhän he on sitten päätellyt että se mahdollisuus tietojen vuotamiseen on, jossei kukaan muu kun minä itse ole korttia käyttäny. Pitänee selvitellä vielä asiaa.
Ettei vaan jonkun silmään olisi osunut paypalin ilmoitukset, nehän on joskus asiasta tietämättömälle aika hepreaa :)
eli joku pitää silmällä ostoksiasi!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
On kyllä hämärää toimintaa... Onhan se hyvä että ovat pankissa tarkkana mutta olis kiva tietää näitä perusteluja että mistä ne epäilyt on tulleet... Näitä en puhelimessa saanut siitä virkailijasta ulos.
Milläs hän todisti että oli todella pankista eikä joku kiusaa tekevä taho joka ei muuten päässyt tiliisi käsiksi? ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
lamaan mennää että heilahtaa :D
Lamahan on varakkaammalle kansanosalle mieleen kun tavallinen duunari löytää ns. paikkansa.
-
Ja op:sta soitettiin myös minulle. Tiedot väärissä käsissä, vanha kortti poikki ja uusi kortti tulemaan. Ei kertonut miten tiedot joutunut vääriin käsiin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
perry
Ja op:sta soitettiin myös minulle. Tiedot väärissä käsissä, vanha kortti poikki ja uusi kortti tulemaan. Ei kertonut miten tiedot joutunut vääriin käsiin.
Koskeeko nämä tapaukset nyt siis luotokortin tietoja kun kortteja leikellään?
-
Sorry, käytin ehkä väärää sanaa, kortti siis kiinni. Ja visa electronista kyse.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Vanha työtoveri soitteli päivällä ja sille oli myös tullut soitto pankista. Ei ole kuulemma tehnyt vähään aikaan ostoksia muualta kuin House of Liquidista...
Onko muut soiton saaneet asioineet kyseisessä kaupassa lähiaikoina?
-
perketti kun taas tuli suolistettua läppärin akku niin kouraan jäi kasa 18650-akkuja
joutuu kohta vissiin laavatuubin taas ostamaan että jotain käyttöä tulis niille :D
-
Montakos 18650 akkua tuommoisessa läppärin akussa asustaa??
-
Mun MacBook Airissa ei varmaan yhtäkään. Eihän tommonen jööti minkään järjellisen kokoisen läppärin sisään voi mennä :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Mun MacBook Airissa ei varmaan yhtäkään. Eihän tommonen jööti minkään järjellisen kokoisen läppärin sisään voi mennä :o
Tommoset Pienistä osista kootut akkukennot löytynee vähän vanhemmista läppäreistä. Mitä lie noissa uusissa on, mutta ei ainakaan sylinterin muotoisia akkuja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
miniläppärissä (asus eepc 701) oli neljä, normikokoisessa toshibassa 6
ja medionin akussa näköjään myöskin neljä panasoniccia (jotka tosin paskana näköjään kaikki)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...2014.34.01.jpg
Siin o kaks akkua...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Onko ne uusissakin läppäreissä tommosia? Nimim. Mistään ei mitään tiedetä
-
Tuli hirveä hinku purkaa tästä läppäristä akku ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Onko ne uusissakin läppäreissä tommosia? Nimim. Mistään ei mitään tiedetä
Toinen noista oisko 2-3v vanhasta koneesta.
-
Tuon ikäiset läppärin akut vaan tuppaa olemaan loppuunajettuja.
Vaikkakin tuommoinen ois kunnon kierrätystä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Tuon ikäiset läppärin akut vaan tuppaa olemaan loppuunajettuja.
Vaikkakin tuommoinen ois kunnon kierrätystä :D
Ei ole jos muori ei ole koskaan pitänyt akkua kiinni vaan johdon päässä ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
No eihän siinä oo CD/DVD -asemaakaan :P
-
Onko iLibressessä akkukin?
-
USB on. Siihen saa tökittyä kaikkea mikä siihen mahtuu. :smoke: :esmoke:
-
tänään vituttaa muun muassa kaikki.. ja niitten lisäksi vielä työnantaja, singapore post, china post, china customs, shenzenissä majaavat kauppiaat ja ja..no vittu..tulihan tossa noita jo...
-
Terveyskeskus. Kävin viime viikolla lekurissa, koska jalkaan ilmaantui jalkapöydän päälle violetti patti, jonka päällä oli rupi. Käskivät seurailla. Eivät tienneet, mikä se oli. Maanantaina kävin taas terveyskeskuksessa, koska patti alkoi viikonloppuna mätiä. Ei mätinyt maanantaina, vaan päällä oli kova rupi. Käskivät seurailla. Kävin tänään taas terveyskeskuksessa, koska patti mäti taas eilen ja oli todella hurjan näkönen. Repivät ruven pois, putsasivat mädät pois ja ylläri pylläri, käskivät seurailla. Ei antaneet edes antibioottirasvaa, vaikka selvästi mätii eivätkä edelleenkään osaa sanoa muuta, kuin että se on mätäpatti. No, sen nyt nään itsekin. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meikkupeikko
Mokkula. Toimii, kun sattuu huvittamaan eli harvoin kunnolla.
Hankin omaani tällaisen: http://www.tekniikkakauppa.fi/produc...huawei-4g--zte
http://www.tekniikkakauppa.fi/tuotek...enni_copy1.jpg
Nyt toimii 4G myös päivällä, ei enää vain ainoastaan yöllä. Nopeus tosin edelleen 1/10 teoreettisesta maksimista, mutta toimii kummikin suht luotettavasti.
-
Täältä sim-korttipaikalla varustettu modeemi ja antenni, tai edes se antenni.
http://www.3g-antennit.fi/