Kyl noilla just ja just pääsee läskirengaspyöristäkin ohi, ne muuten viihtyy jostain syystä reiteillä.
Vielä painoasiasta että en tiiä sit tosta kylkeen merkitystä painosta, mun kelkan rekisteriotteessa muistaakseni luki jotain 196kg :confused:
Printable View
Kyl noilla just ja just pääsee läskirengaspyöristäkin ohi, ne muuten viihtyy jostain syystä reiteillä.
Vielä painoasiasta että en tiiä sit tosta kylkeen merkitystä painosta, mun kelkan rekisteriotteessa muistaakseni luki jotain 196kg :confused:
Aarinko paistaa ja linnut laulaa taitaa tulla kesä
Pakkohan se on kun alkaa autokuume eiks je ?
Mä sain myytyä paskaakin paskemman pösön pois, mutta nou hätä..nyt on pojan pösö käytössä[emoji23]
Kävin korjauttaa ja meni satanen siihen.Tänä aamuna katsastuksesta läpi.Nyt on millä rällätä toistaiseksi.Tässä nyt mennyt kaikki suunnitelmat uusiksi pojan sairauden takia niin pitää pärjätä tolla autolla, kerkiin mä sen hiluxin ostaa myöhemminkin[emoji33]
Pienet unoset ja sitten kaljan juontiin, tuskin maltan odottaa:thumbsup:
Oisko kyljessä kuivapaino,eli ilman öljyä/bensaa?Lainaus:
Huomenna seuran kokoukseen ja samal reissulla kaverin 5-kymppisille lähiseuran majalle😆
Miru anto vinkkiä et hommatkaa strippari sille lahjax🤔
😆
Tulipa luettua väärin.
PERJANTAI
http://i.imgur.com/GkFeXUj.jpg
Francesca
http://img.pandawhale.com/112765-sim...-shau-xuLA.gif
Gihvelissä on muutes hyvä aivot narikkaan -leffa, The World's end.
Edit: Ei ollut worlds end, vaan tässä tapauksessa Shaun of the dead. Otan takkini ja poistun :blushing:
Ei auta kun liittyä joukkoon. :cheers:
https://www.youtube.com/watch?v=DxKWJy88GLY
Jumalauta että lidlin ciabatta on hyvää..
Tuli myös ostettua 24 pack saku olutta kun halvalla sain. KALJANTAI KÄYNTIIN!
Lidlin shaiba eiku ciabatta on kyl tosi hyvää. Ja paistopisteen kinkkujuustocroissantit.
Nyt just ootan tulisesti että karvaiset kädet saapuvat tuomaan perjantai-illan kliimaksin.
Itse tehty ciabatta on parasta, mutta siinä on niin iso homma, että harvoin tulee tehtyä.Taikinan kohotusaika on yhteensä 15-16 tuntia[emoji51]
Kai sen sais nopeemminkin tehtyä, mutta tää italialainen ohje on vaan niin hyvä[emoji39] Hitto en oo taas aikoihin leiponut...koskahan taas joutais[emoji53]
Aika hyvän kliimaksin karvaisilta käsiltä sai, ei tässä pysty enää muutaku maata puolitajuttomana soffalla viltin alla loppuilta. :D
Ei jääny jäljelle muutaku reunat pizzasta niin ei oo hirveesti kuvattavaa. :p
Kaalimato on jo wanha juttu, jellyjortikkahan se uudempi villitys on :D
Heillä ei ole vaaraa. :lol:
Onneks ne 30 muuta uimaria selvisi vammoitta alastoman ihmisen näkemisestä :laugh:
Uuenenud saku originaal on värskem kui kunagi varem. see tähendab senisest mahedamat maitset, humalasemat aroomi ja eriliselt rikkalikku järeltooni. Aga ka täiesti uutmoodi mötteviisi. See on lubadus. Alati värske, original.
Kuulin yhen jutun kun oli yks virolainen duunari joka oli aina myöhässä töistä. Sit kun sille sanottiin että sun pitää olla 15 min aikasemmin paikalla niin se sano että "asia selvä." Seur päivänä myöhässä. Sama toistu siihen pisteeseen kun sille sanottiin että mene tuonne pomon juttusille.. Sitten kun pomo anto lopputilin niin virolainen sano että "Mitä minulla ei töitä?". Ilmeisesti ei ollu tienny yhtään mitä sille on sanottu ja se oli vaan aina lyöny oikeeseen kohtaan että "asia selvä"
Firmassa oli töissä yksi virolainen hitsari, otti lopputilin ja sitten pari päivää tilin oton jälkeen olikin vailla paikkaansa takaisin. Halli pomo kertoi, että aikuisen miehen pitää tietää mitä tekee. Kaveri oli hyvä hommassaan, mutta keskittyi enemmän omiin hommiinsa kuin firman hommiin.
Kunnolla viinaan menevät työntekijät on parhaita. Joskus aikanaan meillä oli työpaikalla yks isäntä millä hirtti "vähän" juominen kiinni pikkujouluissa. Pääsiäiseen asti vissiin otti ja tuli sen jälkeen takaisin. Juhannuksena sitten häipyi taas johonkin omille reissuilleen eikä sitä enää näkyny :lol:
Mitä itse oon törmänny myyntihommissa virolaisiin niin kovia työmiehiä ovat. Samoin sanovat niitä keikkamiehiks palkkaavat. Kovempia työmiehiä kun suomalaiset🤔 Tietty nää firmat maksaa osaaville/ammattilaisille samaa palkkaa kuin suomalaisille. Työt lähinnä liikkuvaa keikkatyötä mut osaavat ukot tienaa helvetin hyvin👍