World of tanksia tullu reilu vuosi tahkottua PC:llä
PS3 gta5 ja PS4 NHL15
Printable View
World of tanksia tullu reilu vuosi tahkottua PC:llä
PS3 gta5 ja PS4 NHL15
Sain kahlattua Dragon Age -sarjan tähän astiset osat läpi. Origins meni kahdesti eri hahmoilla ja oli kyllä ihan loistava. Kakkososaa pelatessa ymmärsin kyllä hyvin sen avautumismäärän minkä se sai ilmestyessään aikaan. Hyvä sekin, mutta kiinnostus alkoi hiipua huomattavasti loppua kohti. Inquisition pääsi hyvin lähelle ensimmäistä.
Tuohon roolipelaamisen käytetyn tuntimäärän jälkeen tekee jostain syystä mieli vääntää vain Battlefieldiä ja Payday 2:sta hetki.
Steamissa olis joku Ubisoft-viikonloppu. Josko tuonne 15 ekeä tyrkyttäisi Stick of Truthiin ja Child of Lightiin.
Saakeli, kun tekevät tuollaisia pelejä kuin Cities Skylines.
Muuten olen viimeaikoina ollut ihan tyytyväinen konsolipelaaja, mutta noita rakentelu ja muita strategiapelejä on ikävä.
Eli pakkohan se on taas hankkia PC jolla pelitkin pyörii.
Onhan tuo Cities: Skylines kyllä järkyttävän hyvä, hype oli suuri mutta täytti sen täysin.
Joo, ei tuo nyt ainoa syy ole miksi taas pistän PC:n, tuo oli vaan ns. viimeinen pisara ;)
Mulla jäi nuo saman firman CiM:itkin kesken aikoinaan, niitäkin kiva päästä taas pelaamaan.
Tänään tarkistin, että mulla on Steam accountilla 497 peliä... eli ehkä se PC jotain käyttöä saa?
Lisäksi on joitain pelejä Originissa, uplayssä, Stardockissa, Gamersgatessa yms... Varmaan sellaiset 550 peliä löytyy digitaalisessa formaatissa. Ei lopu heti kesken :D
Last of us:sia tullu jokunen tunti pelailtua, ihan jees peli vaan tuntuu että jotain jää kaipaamaan ja ohjailu on välilä peestä.
Näytti psn storessa olevan aikalailla tarjouksia meneillään kaikki Rockstar gamen peli 80% asti alessa esim: max payne ykkönen 2e max payne 3 8e gta5 25e red dead redemtion undead packin kanssa 8e (en ole varma muistinko nimen oikein tuli ekana mieleen red dead revolver mut se onkin hiukan vanhempi länkkäri peli:D) ja sit oli myös jotain random pelejä. Tällä hetkellä vaan vituttaa että omistaa tuon 80gt pleikan jolla on enää vajaa giga tilaa :facepalm:
Kaupasta vaan isomaa limppua tilalle. :D Dragon Age: Origins + mahdolliset DLC pelaamisen alla. Vajaa 30 tuntia kellossa ja ollu melko timanttista settiä.
Olikos bäfän uusimman tulokkaan julkaisu jo ihan ovella? Odotellaanko tätä jo kovasti?
Tiistainahan sen pitäis ilmestyä. En ole ostanut ennakkoon vaan aion katsoa arvostelut ovatko saaneet betan jälkeen särettyä. Beta toimi ainakin paremmin kun bf4 tosin bf4 toimi myös betana paremmin kuin nykyään.
19.3. näyttäis olevan tulosa. Osallistuin Hardlinen Betaan ja pelailin jokusen tunnin. Battlefieldisa pidän ite eniten isoisa mapeisa ajamisesta ja sitä kautta vapaammasta liikkumisesta, selustaan hiipimisestä ja vihollisen yllättämisestä. Ei jotenki innostanu sama meno ahtaisa mapeisa, niitä pelejä riittää muutenki.
Täytynee tsekata ainaki jokunen arvostelu ja pelivideo ennen hankintapäätöstä. Josko niiden betamappien tilalle ois tullu jotain isompaa ja mielenkiintosempaa.
Juu bf4 on kyllä ollu suuri pettymys, puoltoista vuotta vanha ja mitään eivät ole saaneet korjattua. Kaveri tykkäs betasta mutta lopetti melkein heti retail version pelaamisen, kun oli niin paska.
Betaa testasin itsekin ja ei ainakaan vielä ensimmäisillä päivillä vakuuttanut, oli bugeja vielä aika runsaasti tuolloin. Varmaan nekin korjattiin aika nopeesti mut en ehtiny koskaan enää pelata sitä.
Niitä bugeja on tullut vaan lisää
:facepalm:
Btw tulipa piiiiiiitkästä aikaa CSsää pelattu. Ei jumalauta minua ole luotu tietokone pelaamiseen, taikka CSssä on ihan jeesus paskat ohjaukset. :D Kaks matsia pelailin josta toisen loppu tulos oli 14 tappoa 16 assistia 33 kuolemaa :lol:
Maanantaina sain uuden koneen käyttöön ja kyllähän tällä nyt jotenkin pitäisi pelit pyöriä :D
NVIDIA GeForce GTX 980 video card benchmark result - Intel Core i7-4790K,ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-PRO GAMER
Näyttö mulla on nyt g-syncillä varustettu ja sellainen asia tuli opittua, että kannattaa muistaa vaihtaa sieltä windowsin näyttöasetuksista 60hz -> 144hz :D
Ihmettelin nimittäin alkuun, että miksi helkkarissa kaikki pelit joita testasin oli lukittu 60fps, vaikka ei ollut v-synciä käytössä. Tuohan siellä sitten syynä oli :D
hurahdin pitkästä aikaa pelaamiseen kun löysin tuommoiset pelit kuin Spelunky ja Binding of Isaac Rebirth. Spelunkyssa tuli just 1000 kuolemaan täyteen ja Helvetti on vieläkin saavuttamatta! Mutta vielä jaksaa yrittää. Upeita pelejä molemmat.
Noiden jälkeen pelattavana olisi vielä ainakin Rogue Legacy ja Vagante jotka vaikuttavat myös todella mielenkiintoisilta.
Battlefield Hardline ostettu ja pari tuntia pelaamista takana. Varsin asiallinen peli jos tykkää tuosta genrestä.
En malttanut, kävin kanssa äsken hakemassa gigantista Hardlinen. Pääsee vasta 20.00 jälkeen tosin rökittämään. :(
Cities: Skylines :thumbsup:
Aivan mahtava. Ei tuosta muuta oikein voi sanoa. Pitää varoa ettei tuohon jää koukkuun. :D
TB:n WTF is videota odotellessa, kiinnostaa kuulla mikä hänen mielipiteensä on. quill18 tekemiä videoita on myös tullut katsottua Youtubesta, ja niitäkin on vain "muutama".
Koukuttaa ihan perkeleesti tuo Cities. Liikenteestä pitäis vaan saada fiksumpi tuossa. Tunneleita kovasti odottelen.
Tämä vuosi on pelijulkaisujen kannalta varsin mainio. Itse odottelen vielä ainakin Tom Clancy's The Division, Just Cause 3, Fallout 4, Red Dead Redemption 2, Metal Gear Solid V, Batman Arkham Knight, ja Uncharted 4. Varmaan muitakin tulossa esim. seuraava CoD. Hankintoja on paljon siis :)
Seuraava iso odottelun aihe on Pillars of Eternity (26.3.) ja sen jälkeen GTA5 ellei sitä taas lykätä X-(
Ite tuumasin että vois tuota Project Carsia jos se on hyvä. Hardlineki täytyy varmaan , betaa kerkesin vähä makustella ja oli jees.
Jep, liikenteen optimoiminen vaatii kyllä paljon. Tykkään erittäin paljon tuosta miten se on toteutettu. En nyt tiedä kuinka realistinen se on mutta väittäisin että aika helvetin lähellä.
Yksisuuntaisia teitä kannattaa harrastaa sopivan riittävästi sekä välttää risteyksien tekemistä liikaa. Risteykset kun hidastaa liikennettä niin maan perkeleesti.
Raskaalle liikenteelle, lue industrial alue/et, kannattaa tehdä erillinen reitti industrial<>outside world. Ja sitten siihen alkuperäisen outside world yhteyden paikkeille maalailla district ja laittaa policies kohdasta heavy traffic ban.
Tunneleita minäkin odotan. "Tavalliseen" pelaamiseen itse hieman jo kyllästyin. Rupesin leikkimään niillä kahdella modilla, mukanahan tulee kolme. "Unlimited money and everything unlocked -> go nuts" tapa ainakin tässä vaiheessa kiinnostaa enemmän mutta tod näk. palaan siihen "tavalliseen" kun on tullut tarpeeksi leikittyä ja opeteltua vähän lisää miten saisi mahdollisimman hyvin optimoitua sen liikenteen.
Ei kait kukaa forkalla pelaa Osu!:a? Noh, jos joku sitä jostain syystä mun lisäksi pelaa nii mut löytää sieltä nickillä TriiD :_D
Edit: Laitetaans tähän joku oma vanha biisi tuosta minkä oon pelannu: https://www.youtube.com/watch?v=oyJj6SVvLzc
Ei. Ensin piti tulla syksyllä, sitten siirrettiin tammikuuhun, sitten maaliskuuhun, ja vielä kerran huhtikuuhun. Peruin jo ennakkotilauksen ja waretan koko paskan.
On muuten tuo g-sync aivan loistava ominaisuus näytössä.
Mä kuulun itse siihen ryhmään, joka havaitsee screen tearingin ja muut ikävät efektit näytöllä aika helposti, joten ne on aina häirinneet.
Perinteisellä v-syncillä ja muilla kikoilla on saanut vähän apua, mutta niissäkin on omat ongelmansa.
Nyt olen tällä viikolla testaillut useampaa eri peliä tuon g-sync näytön kanssa ja mitään häiriöitä en ole ruudulle saanut aikaiseksi, vaikka Frapsin mukaan FPS vaihtelua on kuitenkin ollut.
Tuolla on vähän juttua g-syncistä noin yleisesti:
Review: Nvidia G-Sync Makes Your PC Games Look Amazing - GameSpot
Tuohan on siis nvidian tekniikkaa, ATI:lta on tullut Freesync, niitäkin näyttöjä taitaa olla jo ainakin yksi markkinoilla. Pitäisi olla ihan vastaava kuin g-sync.
Ei siitä oo mitään tietoja annettu joten saa nähdä tuleeko ikinä.:(Lainaus:
Uuuuuuuu fallout 4. Tuota oonkin oottanu tulevaksi.
Rockstar väittää että korjaavat bugeja ja muutenkin optimoivat PC:tä varten, mutta mä veikkaan että lykkäävät sen takia että konsoliversiot myy enemmän tällä välin. Onhan niillä ollu monta vuotta aikaa optimoida PC-versioo...
Ja miksei sitä voitu julkaista jo tammikuussa ja sitten pätsätä paremmaksi? Sillon ois tullu huomattavasti vähemmän itkua :D