Esauhut.fi tilattua 0mg VR;än Applewoodia & Mapplewoodia, Lavalla Io6 ja Provari tankilla.
Ei kyllä Apple maistu miltään kummassakaan, Mapple Io6 häivähdys makua ja tankissa ei mitään?
Printable View
Esauhut.fi tilattua 0mg VR;än Applewoodia & Mapplewoodia, Lavalla Io6 ja Provari tankilla.
Ei kyllä Apple maistu miltään kummassakaan, Mapple Io6 häivähdys makua ja tankissa ei mitään?
Itsesekoitettuna LF:n VG 18mg Cherry & Menthol Blend, 50 /50 suhteessa. Menthol peittää sopivasti itselleni epämiellyttävän Cherryn maun. :-\
Tribecaa pitkästä aikaa.. aijaih!
IKV Cannon 2.5ohm 4.1V
Ensikokeilussa ecigwizardilta 12mg Jägerbomb, vaikuttaa lupaavalta :)
Salmiakkia med IKV Cannon 2.5ohm @ 4.7v kyllä maistuu!
Itse sekotettua Absinthia vedellään, DV:n makuneste. 100 tippaa 30 ml:aan ja toimii! Ehkä hitusen alkuperäistä makeampi mutta sitäkin parempi. :esmoke:
DV:n Strawberry sen sijaan jäi vähän auki. Tuoksuu hyvältä mansikkajäätelöltä mutta maku ei muistuta mansikkaa niin yhtään! Ainoa mitä vähän irtoo on epämääräinen tunkkaisuus, kuin tukkoisen atomisaattorin maku. Koitin välillä tippa/3ml - 20tippaa/ml aina yhden tipan lisäten. Kellään kokemuksia tästä samasta? ???
Washington red apple, nous heti tän hetken suosikiksi, nam :-*
@37 lemon, yllättävän hyvää!
Liberty flightsin energy kick caffeinated vähän kyllä ihmetyttää kun cartoa täyttää niin jää valkoista möhnää siihen vanun päälle joka pitää kaapia pois että saa nestettä menemään mutta muuten ihan oivallisen makuista
Nallekarkin vuoro, tankista bogeen (sr), sähkö ProVari V2:sta :esmoke:
Vajaaseen jekkutankkiin tilkkanen Florida Citrusta, tuli aika namia... kumpikin ovat erikseen jotenkin raa'an makuisia, tämä selvästi pehmeämpää. Matalammilla niksoilla varmaan vielä parempi - nyt taitaa olla jekku 24mg ja citrus 18mg.
Juicy Vaporin Angry Birdsiä, toimii muuten pirun hyvin bissen kanssa! Normaalisti mun makuun vähän turhankin hedelmäinen. :D
http://www.juicyvapor.com/
Ainoa huono puoli tuossa on se, että ko. lafka sijaitsee jenkeissä, joten nikotiinipitoisia nesteitä ei lain puitteissa passaa tilailla. Itse kävin paikanpäällä hakemassa. :D
No hö :( Kuulosti vaan niin hyvältä :)
On se! :D Kävin Juicyllä käydessä kuvan osoittaman läjän nesteitä läpi, eikä käytännössä ainoatakaan oikeasti pahan makuista löytynyt. Harmi vaan, kun ei voi nikotiinillisena tilailla tänne perähikiälle. :-\
Kertoivat tosin etsivänsä franchising-yrittäjiä eri puolilta maailmaa(nyt olivat ilmeisesti levittäytymässä Afrikkaan), joten jonkinlaista toivoa kuitenkin on. ;)
http://i8.aijaa.com/b/00063/10210595.jpg
Siis häh? :D mistä sä sen sivumaun kaivoit? piti itse oikein makustella nyt tuossa pöydällä pari päivää maannutta arctic tankkia ja kyllähän tuossa M-Typessä El Toron Cigarrillos naturalesin jälkeen jotain makua on, laitan se kuumuuden piikkiin :P
Jostain syystä VIVINovalla (2.4oHm) maistuu turhankin 'pehmeältä', haluun lisää 'karheutta' makuun :P
Sekotin Finnvapen menttooliin 50/50 FSUSA appleWoodia ja on muuten hyvä seos. Tää olikin sitte viimenen höyry minkä päästin. Notta hyvästi iäks.