Spämmääminen on pimeän vuodenajan hommaa, odota vaan niin parin kuukauden päästä muistelet kaiholla kun olin kesän ja alkusyksyn hiljaa. :D
Printable View
Ai, tuleeko teille zkysin kanssa parin kuukauden päästä ero että sulla on taas enemmän aikaa olla foorumilla? :thinking:
Ääneen sanomaton oli:
http://verkkokauppa.valitutpalat.fi/..._toivotaan.jpg
:lol:
No ei tule, meinasin sitä että kun on kylmää ja pimeetä tulee enemmän harrastettua koneelle muumioitumista. :D
Paskan marjat, kylmällä ja pimeällä kaivaudutaan sohvalle saman peiton alle eikä nyhjötetä yksin tietokoneella. NAISET ON PILANNU MAAILMAN
Paksu vai ohutsuolia? :thinking:
Toimiiko kellään muulla Vapers?
Mulla autto kun kirjauduin ulos ja takaisin sisään.
Kuka jossain vapersilla haluaa pyöriä kun e-savuke on 100x parempi :thumbsup:
No sitä minä en ymmärrä että miksei zkys pyöri siellä enemmän kun Vapers on niin kloonivastainen :thinking:
Tosin siellä sille taitaa tulla tappouhkauksia, täällä ei (vielä) ole niin pitkälle menty :p
Tappouhkauksista tuli mieleen, Va:ssa menossa waparin wolffi yli 700:lla :blink:
Tulipas mieleen että maksetaanko tässä nyt modin nimestä/tekijästä vai itse laitteesta. Jos maksetaan laitteesta niin menis va sekaisin clz vastaavasta boxista imo :thinking:
Eiköhän noi hurjimmat ylilyönnit oo tullu tuolla Facen puolella?
Vaikka Wapari hienoja laitteita tekeekin, niin siitä huolimatta en muistaakseni ole kummallakaan kotimaisella foorumilla törmännyt sellaisiin isäm maam toivoihin, jotka olisi kirveillä kirjaimellista flippaajia jahtaamassa.
Monenlaista nenästä vetämistä on kyllä ollut tasapuolisesti, niin täällä, kuin vapersillakin.
En kyllä rehellisesti sanottuna näe foorumien käyttäjissä noin radikaalia henkistä eroa, puhumattakaan häiriintyneistä paskiaisista.
Täällä nyt kinastellaan klooneista ja vapers tuntuu olevan nykyään enemmänkin aidon tavaran kauppapaikka.
RIP AW 18650 ????-2014.:(
Oli sitten taskussa mennyt itsekseen pöhisemään tylsyyttään tyhjäksi. Ei ala ladaten, jos kaapeleilla yrittäis elvyttää?
Sori jasso kun sun akun tapoin näin julmasti.