-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Ärsyttää suunnattomasti sellaset postaajat jotka laittaa viesteihinsä pelkkää +1 tai kommenttia mikä ei merkkaa tuon taivaallista...Jos omaa statustaan ei muuten saa nostettua niin olkaa hiljaa....
http://assets.sbnation.com/assets/44..._up_medium.png
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tahvo
+1
http://assets.sbnation.com/assets/44..._up_medium.png
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
+2
Minua taasen ärsyttää että THE Mustalista-ketju poistettiin...
Ärrpäärrhhh
-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Minua vituttaa kun kaupunki säästää noista katuvaloista..saa perkele pimeässä lenkillä/ koirankusetuskeikalla ym...kompuroida!..ei ole perkele sitä luntakaan..pimeää kuin persereijässä :(
Kunnallisverot, kiinteistöverot, jätemaksut, vesi, päivähoitomaksut kyllä nousee mutta ois nyt saatana edes valot kun on lamput ja pylväätkin..
-
Mulla on sukassa reikä :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Mulla on sukassa reikä :antismoke:
Tunnen tuskasi. Luovuin äskettäin pitkäaikaisista ystävistä jotka olivat riennoissa muuttuneet valkoisista harmaiksi ja reikiintyneet :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Tunnen tuskasi. Luovuin äskettäin pitkäaikaisista ystävistä jotka olivat riennoissa muuttuneet valkoisista harmaiksi ja reikiintyneet :-\
Lemppari kotisukat, kulahtaneiden verkkareiden uskolliset seuralaiset.
Nalle puh pörrösukat :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Sait sitten hammasproteesin? :P :-X
-
Hieman haikeat fiilikset täälläkin. Vuosikausia palvellu kotikäytössä ollut fleecetakin vetoketju veti viimeisen kerran... Kummaa miten joihinkin vaatekappaleihin kiintyy, tuokin takki ruma:todellakin, likainen:tottakai, ehyt:ei todellakaan, mutta tuo vetoketju on sen viimeinen särö komeassa :'(
Ja itella nyt vituttaa muuten vaan.
-
Kahta en vaihda!..sukkia!
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Isänpäivänä lähtö 2viikon työreissuun ja 2 päivää lentokoneessa punaviinissä
-
Nyt raivostuttaa nuo helvetin hiiret tahi muut jyrskät tuolla "vintillä", jotka ovat narskutelleet ja rapistelleet jo viikkotolkulla.Kohta ne perkeleet syö ittensä varmaan katosta läpi meidän olkkariin.Ja piru vie kun meillä on metrin liian lyhyet tikkaat, ei yletä ihan vinnin luukulle kunnolla tsekkaamaan tilannetta, suunnitelmissa oli nakata kissa sinne teurastushommiin.Toisaalta olis ihan hyväkin veto jos ne perkeleet söisivät ittensä läpi tänne huusholliin niin saisi kissat ottaa ne hengiltä.Prkl.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Harmi
Kohta ne perkeleet syö ittensä varmaan katosta läpi meidän olkkariin.
Saan vielä perkele paskahalvauksen ku selailen foorumia kaikessa rauhassa ja seuraavaks katosta tippuu karvasia möykkyjä niskaan, ja seuraavaks 7 kattia.. Just pään yläpuolella nakertelevat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Harmi
Nyt raivostuttaa nuo helvetin hiiret tahi muut jyrskät tuolla "vintillä", jotka ovat narskutelleet ja rapistelleet jo viikkotolkulla.Kohta ne perkeleet syö ittensä varmaan katosta läpi meidän olkkariin.Ja piru vie kun meillä on metrin liian lyhyet tikkaat, ei yletä ihan vinnin luukulle kunnolla tsekkaamaan tilannetta, suunnitelmissa oli nakata kissa sinne teurastushommiin.Toisaalta olis ihan hyväkin veto jos ne perkeleet söisivät ittensä läpi tänne huusholliin niin saisi kissat ottaa ne hengiltä.Prkl.
Tää on jokavuotinen ropleema meillä. Aina kun pakkaset alkaa, helvetin moinen rapina ja nurkat täynnä hiiren kusta ja paskaa.
-
Ei ole meillä ennen ollut ongelmia jyrsijöistä. Paitsi tekivät pesän bemarin takapenkkiin pari talvea sitten.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Saan vielä perkele paskahalvauksen ku selailen foorumia kaikessa rauhassa ja seuraavaks katosta tippuu karvasia möykkyjä niskaan, ja seuraavaks 7 kattia.. Just pään yläpuolella nakertelevat.
Sitten saisin seurata aikamoista teatteria :D.Toivottavasti eivät pure, kun sulla ei tainnu sitä tetanusrokotusta olla voimassa.
Meillä ei aiemmin ole ollu riesaa noista, mutta nyt ovat sitten päättäneet majoittua tuonne katon väliin.Sisälle eivät tunge tai jos tunkevat niin todennäköisesti eivät kauaa hengissä säily, kiitos meidän kissojen (joista todistettavasti ainakin yksi on hyvä saalistaja).
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
x3, ja ongelmat loppu. Säästää samalla kissanruuassa...
-
Tällähetkellä huushollissa tuo X7 mutta 4 on vielä boot campilla. 3 on jo valmiissa tappokunnossa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Tällähetkellä huushollissa tuo X7 mutta 4 on vielä boot campilla. 3 on jo valmiissa tappokunnossa.
Tosin noista kolmesta yksi on kyllä niin daiju ettei varmaan tajuaisi hiiristä mitään vaikka kovasti tuota kattoa tuijottaakin kun siellä rapisee. Onneksi on edes yksi tappokone (ja varmaan läskipullakin osaa hiiren pyydystää jos niikseen tulee).
-
Tilasin ikuisen vision ennenkuin luin kyseisestä kikottimesta kertovan ketjun loppuun... :'(
-
Vein viimevuonna näihin aikoihin vintille puolisenkymmentä rautian hiiribaaria(pahvilaatikko jossa on reikä ja sisus täynnä hiirenmyrkkyä) Otti raskaasti kaaliin se yöllinen rapina katossa.
Kävin jossain vaiheessa tarkastamassa kyseiset keksinnöt ja prkl jokainen oli täynnä sahajauhoa ja villoja,olivat perkeleen tehneet niistä pesän,ainuttakaan raatoa en löytänyt,kyllähän se kyrsi :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vihtis
tää sibin veto mustasta listasta
Mistä ihmeestä on kyse? ???
-nimim. ei millään kerkeä seuraamaan foorumia 24/7
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Mistä ihmeestä on kyse? ???
-nimim. ei millään kerkeä seuraamaan foorumia 24/7
Kyse oli pienestä "näpäytyksestä" EAmodin jälleenmyyjille (hinnoitteluun liittyen), ja olipa se sitten tarpeellista tai korrektia, usko että aiheesta tarvitsee jauhaa sen enempää. Käsittääkseni threadi on poistettu ja olkoon niin. Myöskään sen puiminen muissa ketjuissa sen enempää ja niin sanotusti paskan kaataminen niskaan ei ole kovin kypsää eikä tarpeellista.
Foorumia ei tosiaankaan pysty 24/7 seuraamaan ja kaikkea huomaamaan, ja sekös (vaihteeksi asiaan liittyen) vituttaa. :esmoke:
-
Heräät karseassa krapulassa. Sähkötupakkia ei näy missään. Hukkasinkohan sen kännissä. Haet varavehkeen. 15min imeskelyn jälkeen tajuat että ei sitä höyryä tuu ennen ku lataat akun. Liekkö tuo kartokin paskana. Pitänee hakea nuuska huuleen.
-
Niin ja vitommoinen nälkä. Pari nakkia ei auta yhtään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Tilasin ikuisen vision ennenkuin luin kyseisestä kikottimesta kertovan ketjun loppuun... :'(
Pienellä modaamisella ja oikealla käytöllä ikuisuus on hyvä. Paremmin sen saa rokkaamaan kuin monen muun saman hintaluokan laitteen.
-
Povitaskussahan se minilava olikin. Perkels.
-
Unohdin yöksi fillarin auki pyöräkellarin eteen, nyt pyörä lukittu ja avain tiessään.. saatana.
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja popilo
Unohdin yöksi fillarin auki pyöräkellarin eteen, nyt pyörä lukittu ja avain tiessään.. saatana.
Kohta saat kirjeen: "jata sata ero rskisen takse ja löytää avan".
-
Ja toisiin aiheisiin: Eilen kaverin kanssa leikkisästi painittiin, jonka seurauksena otsassa vekki kun löin pääni vaatekaapin reunaan, silmäkulma hiukan tummunut ja vasen puoli otsasta vereslihalla. Kaikki tietysti luulee että olen saanut dunkkuun. Saatana.
-
Laita turbaani töihin ja kerro uudesta uskonnostasi.. menee samalla kolhut piiloon. :)
-
Exä, joka myös lasteni äiti, aiheuttaa agressioita ja ennenaikaista harmaantumista
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zapster
Exä, joka myös lasteni äiti, aiheuttaa agressioita ja ennenaikaista harmaantumista
Tsemppiä. Onkos tuorekin ero?
-
Popilon viikonloppu mennyt putkeen. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zapster
Itsellä on hyvinkin saman tyyppisiä fiiliksiä ajoittain. Mulla ei ole kuin yksi muksu hänen kanssaan, mutta silti.. :(
No, onneksi tuo nykyinen eukko on helmi, vaikka joskus sekin aiheuttaa samoja oireita. :D
-
Tutkijalautakunnan loppupäätelmä on, että Gripper AW IMR akkuineen ja SS Ming tippeineen tippui lauantaiaamuna tielle urheilukassin reiästä. Perkele. Koskaan enää lähe mihkään niin aikasin. Ei se mitään jos olis kännissä ollu mutta selvinpäin :(
-
Osuuspankin virkailija sitten soitti että sulkevat mun kortin koska on epäilys että tiedot saattavat olla väärissä käsissä. Jotain käyttörajoja pitää kuulemma aina säätää kun tekee verkko-oston ja oston jälkeen laittaa raja takasin nollaks. Onko jollain kokemusta? Sopivasti tuli tämäkin ku piti zen mini maksaa :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Osuuspankin virkailija sitten soitti että sulkevat mun kortin koska on epäilys että tiedot saattavat olla väärissä käsissä. Jotain käyttörajoja pitää kuulemma aina säätää kun tekee verkko-oston ja oston jälkeen laittaa raja takasin nollaks. Onko jollain kokemusta? Sopivasti tuli tämäkin ku piti zen mini maksaa :'(
Oletko käynyt katsomassa kortin tapahtumat verkkopankista? Tuo käyttöraja hässäkkä kuulosta aika omituiselta...eli virkailija haluaa, että säädät niitä vai mitä tässä nyt haettiin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Oletko käynyt katsomassa kortin tapahtumat verkkopankista? Tuo käyttöraja hässäkkä kuulosta aika omituiselta...eli virkailija haluaa, että säädät niitä vai mitä tässä nyt haettiin?
Kävin katsomassa, ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Virkailija laitto kortin jäihin ja sanoi että PITÄÄ ottaa uusi kortti koska on mahdollista että tiedot on väärissä käsissä. Tällä käyttörajahommalla mun pitää sitten säädellä sitä mukaan kun ostan netistä ni nostaa rajaa ja muuten pitää se nollassa. (vitunmoinen säätäminen) Tällä sitten pysyy tili paremmin turvattuna. Eipä tässä nyt enää suurempaa hämminkiä ole kun löysin kyseisen asetuksen verkkopankista. Ainut vaa et korttia ei ole viikkoon ja paypalli ei toimi. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Kävin katsomassa, ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Virkailija laitto kortin jäihin ja sanoi että PITÄÄ ottaa uusi kortti koska on mahdollista että tiedot on väärissä käsissä. Tällä käyttörajahommalla mun pitää sitten säädellä sitä mukaan kun ostan netistä ni nostaa rajaa ja muuten pitää se nollassa. (vitunmoinen säätäminen) Tällä sitten pysyy tili paremmin turvattuna. Eipä tässä nyt enää suurempaa hämminkiä ole kun löysin kyseisen asetuksen verkkopankista. Ainut vaa et korttia ei ole viikkoon ja paypalli ei toimi. :(
Aika outo juttu...jos kortilla ei ole ostettu mitään niin mistä homma oikein kiikastaa. Käy ihmeessä konttorilla kysymässä tämän jutun perään. Jos kortin tiedot on väärissä käsissä niin miks ei sulla näy mitään...lisäksi onko heillä tietoa, missä päin korttia on yritetty käyttää jne. Outoa on myös se, että sieltä soitti OP:n virkailija...eikös noi korttien ongelmat ole enemmän luottokunnan asia...ellei OP:lla olla mokattu ja sun tiedot on vuotanut...
Vaadi selvitystä tilanteesta!