Minäki tahdon tuommosen miehen.. :-[
Printable View
Minäki tahdon tuommosen miehen.. :-[
:D :D :D Ei muuta kun sinkku ketjuun kyseleen! :D
Wow, onneksi olkoon Anaalitunkki!
[size=7pt](En mahda mitään, mutta pelkän nikin kirjoittaminenkin naurattaa.) [/size] :D
Kiitos Pol! :D
Heippa taas!
Vanha foorumilainen löysi vihdoin takaisin. Ehdinhän mä hukassa ollakin jo kolmisen kuukautta. Selityksiä löytyy joka lähtöön.
Tasan 8 kuukautta ilman säännöllistä tupakointia tuli täyteen tänään. Mitäpä tästä höyryttelystä on sitten käteen jäänyt?
Egolla mennään päivittäisenä välineenä edelleen, vaikka kaapissa on modikin. Se vaan on niin sievä, ettei sitä kehtaa käyttää kuin kotona, menee vielä pilalle.
Tankit ovat edelleen in, tällä hetkellä vakikäytössä Arctic ja isompi DCT lr-bogeilla. Enempää testailuja en ole tehdyt, joten Visionit ovat kokeilematta kuten kaikki kesän aikana tulleet uutuudetkin. Ei vaan jaksa kiinnostaa, kun toimiva peruspaketti on nyt kasassa.
Nesteinä edelleen Joyetechin mansikka ja banaani, tosin aika hyvin olen saanut pudotettua niksat 24 mg:sta 6 mg:an. Tarkoitus on päästä irti kokonaan, joten niksapitoisuutta on tarkoitus taas parin kuukauden päästä laskea tilaamalla puolet nollanesteitä ja tekemällä 3 mg sekoitusta.
Tervan yskiminen on loppunut kokonaan.
Kunto ei muuten ole parantunut, mutta se tuskin on sähköröökin syytä. Omaa laiskaa takapuoltaan siitä saa syyttää.
Siinäpä sitä. :esmoke:
http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=4668.0
ei kukaan halunnut huutaa. Siinä olisi siro sähköhöyrytin naiselle ;)
Tartteepa hehkuttaa tälleen reilu kuukaus jälkikäteen että sainpa minäkin puoliskolta synttärilahjaksi lavatube 2.1 T:n.En olis varmaan ikinä itse ostanu, kun aina rahat menee johonkin tärkeämpään (elukat ja lapsi).On kyllä ollu kaikin puolin hyvä, akkuja kun jaksaa vaihtaa pari kertaa päivässä.Nyt odotellessa vapefestiä, viikonloppu Helsingissä hotellissa, ilman lasta ja yhtään ainoota elukkaa <3.
Naiset tänne jatkamaan ihmettelyä! :)
Ja sitä ihmettelyä on riittänyt! Mulla on tapana innostua uusista asioista (ja vehkeistä), nyt on höyryämisen aika. :cool:
Voi nenä. Täällä ollaan. Vitsit, että ihan driptippailusta menin puhumaan tuolla aloittelijoiden esittelyt-palstalla. Noh, nyt on kestovirne naamalla taas. :D
ai tääl on tämmöinkii!:D
kiva ku löyty!
Juu itse olen tämän paikan bongannut jo aikaisemmin mutta keskustelu on näköjään lopahtanut tuossa viime kesänä tykkänään. Elvytysyritys käyntiin. Tänne varmaankin saa kirjoitella kaikkea maan ja taivaan väliltä sekä aihe saanee rönsyillä mielin määrin?
joo ni mie katoin et aika menneisyydes alko olee noi viime kirjotukset.
sitä mie just meinasin kysästä et mikäs tääl on ollu polttava puheenaihe, vai saaks tääl tosiaa jutustella mitä mielee juolahtaa? :p
Ja näköjään selailin niin intensiivisesti foorumia, että poltin huuleni. Pääsi clearo vähän kuumiamaan, hups.
Jaa tähän ketjuun vai tänne foorumille? Mä en ole nirso. :p
Aika nopeasti tuntuu tulevan ohjeistusta ainakin uusille, jos erehtyy kirjoittamaan jotain "väärin". Mikä ei tietysti ole yksinomaan huono asia, mutta useamman foorumin käyttäjänä ja parin ylläpitäjänä täytyy todeta, että kova vahtiminen tahtoo yleensä tappaa keskustelun.
Ehkä tänne vois perustaa kokonaisen naisten osaston, missä vois kysellä tyhmiä niin monta kertaa kun haluaa ja niin monessa eri paikassa, että viimeisinkin blondi löytäis vastauksen, vaikka se olis otsikoitu kuinka päin persettä hyvänsä ja vaikka siinä olis koko suvun kissanpennut samassa keskustelussa? :D
mut jos iha tähä harrastukseen liittyvää asiata,
onko sinul tai kellää tääl kurkkival minkää valtakunnan kokemust näist
eGo Q Batteries - pimp up your Ecig! | Ecigwizard.com
ko miuta himottas vähä hommata tommoin 900mAh akku ja miehä tyttöön vähä tykkään kaikest mikä kiiltää :D
joku tuommoin ois aikasta söpö et jos jollai on näppituntumaa tai tietoo et mikä ehottomast ja ni otan mieluusti vinkkei vastaan :rolleyes:
Mä joltakin sivulta katselin tollasta LADY-nimettyä mallia, kovasti kirjava oli. Mulla kyllä on eGon 900 mA akku, mutta ihan tylsästi vaan musta. Aika pitkään se lussuttelua kestää. Toinen päivittäiskäyttövehjes on tollanen 510-T ja se on vaaleenpunanen. Väri on itseasiassa aika öklö, mutta ihan sama, kun höyryt irtoaa.
Mutta noh, koska keskusteluissa on ollut näin pitkä tauko ja paikalla on nyt ainakin jonkin verran naisia niin aloitetaanpa alusta. Minkälaisiin laitteisiin olette mieltynyt, mitä suosikkinesteitä ja onko mitään erikoista päässyt sattumaan höyryttelyyn liittyen?
Itse tilasin toissapäivänä Innokin iTaste MVP -modiboxin ja oon aivan onnessani tämän kanssa. Mukana tuli mahtavia clearojakin, yleensä pidän enemmän BUDista (koska hyvä höyry ja varma, ei vuoda), cartoista (hyvät höyryt ja kortsutäytön opittua täyttö helppoa) ja tietenkin aloitussettinäni olleista C-tankeista.
Akut on olleet tähän asti kaikki EGOja, paras EGO C-2 Upgrade passtrought.
Tää foorumi on muuten siinä mielessä hankala paikka keskustella koska kirjoittaessa ei näe viestejä jotka on kirjoitettu kirjoittamisen aikana. Jos nyt tästä lausehirviöstä selvää kukaan saa...
Jos liian pitkään kirjoittaa niin foorumi heittää pihalle. Tai sitten en vaan osaa.
no se on ainaki semmost kommunikointii mitä mie ymmärrän hirveen hyvin! :D
ja onhan se virkistävää lukaskella juttui laijast laitaa niiku esimerkiksi. miten hassusti se meidän Eino-Leino kissa leikki tänään ja kiipesi hyllyn päälle tai et miten ukko jätti taas wc-renkaan ylös ja tilasi jonku uuven turbo-XL-kromi lavatubemodi hässäkän mikä laulaa ja välkkyy ja höyryää sen verran et olohuonees olo on ku ala-asteen savudiscos :D
Joo mulla on!
Ostin kiinasta Health Cabinista pari 1100mAh K- mallista.
Engraved eGo K 1100mAh Passthrough (USB Battery) [B-A7 eGo K 1100 PT] - $16.50 : Healthcabin Electronic Cigarettes - Wholesale and Retail
Toinen toimii hyvin, toinen sekosi viikon jälkeen ja makaa nyt hävitystä odottaen. Foorumin ensimmäinen viesti minkä laitoinkin koski juurikin tätä kyseistä murhekryyniä. Toinen toimii hyvin ja tykkään!
Löytyy siis myös noita http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8100 1100 mAh ja 650 mAh kokoja.
Edit: ja näähän on siis nyt passtrought mallia eli ladataan pohjasta ilman että tarvii ottaa päässä olevaa "juttua" pois. On mielestäni myös ihan tavallisina tuolla myynnissä.
Mä olen tehnyt KAIKKI mahdolliset munaukset, mitä höyryttelyn aloituksessa voi vaan tehdä. Tilasin ensiks aivan paskaa aivan paskasta kaupasta ja meinasin lannistua höyrypolulla ihan alkuunsa. Ostin tarjoustalostakin epätoivoissani varavehkeeksi pari Phoenixia, että sai höyryttyä edes jotenkuten.
Sitten päädyin tänne, luin sivutolkulla arvosteluja, latasin (printtasinkin, perkele) Höyrypään käsikirjan ja silti kysymyksiä jäi paljon. Heittäydyin tuntemattomaan ja tilasin laitteet Finnvapelta eGo K aloituspaketin ja samalla 510 T aloituspaketin. Stalkkasin Itellan duunaria raivokkaasti ja heti puolentoista viikon odottelun jälkeen sain laitteet käpälään ja siitä pitäen olen onnellisesti höyrynnyt. Nyt olen päättänyt pysyä Finnvapen asiakkaana ja toivoa, että varastosaldot pysyis plussalla sen aikaa, että ehdin liemikokeiluja tilailla.
Tykkään suosia nettikauppoja, josta saan laitteet ja liemet tilattua samalla, en halua rekisteröityä sen sataan paikkaan.
Mun puolesta täällä saa keskustella ihan mistä vaan :)
Ite aloitin joillain imupilleillä joilla ei tehny yhtään mitään. Sitten hankin eGo-T:n (28.1.2012) ja sen jälkeen en oo tarvinnu tupakkaa. Tällä hetkellä on minilambo ja bogetankki, niihin oon ollu niin tyytyväinen että puoli vuotta oon niitä käyttäny. Nesteenä on oma sekoitus banaania ja mansikkaa, sitäkin jo puoli vuotta höyrytelty :)
Ai muuten, toi passtrhough kiinnostaa kovasti, saakohan noihin mun nykyisiin vermeisiin sellaista?
Mulla menee vähän samaa rataa muuten mutta tunnukset löytyy varmaankin kymmeneen eri paikkaan jo. Tekee vaan mieli testailla kaikkea jännää ja halpaa. Ja halpa harvoin on se paras vaihtoehto, on tullut huomattua. Suosin kyllä mieluiten Suomalaisia liikkeitä, kuten eSmokea, FinnVapea (Espanjassa tosin) ja Puff.fi:tä.
meil ol itteasias viimeks sama ongelma ku ei meinannu löytyy samast paikkaa kilkkeitä ja nesteit,tilattii ne sit kummiskii eri paikast
=lopputulos kilkkeet tul päiväs mut nesteit saatii ootella 5päivää (nähtii ero matkahuollon ja tavan 1.lk postin toimitusajois :D)
meinas tulla tippalinssii mut selvittii...
nyt tilas toi Kalle ego2:sesta mehut sekä töryt ja niitä ootellaan nyt kiltisti viel ens viikkoo.
meil kävi alus ka,ku otettii puffilta nää eo-c:t 2kpl 30eskoo
mut ne silikoonitankit...herranperkele ku ne kusta luirus pitkin sormii ja rinnuksii (anteeksi ronski kielenkäyttöni) mut meinas usko loppuu kans siihe paikkaa.
onneks älyttii sit,ja miekii älysin et näit voi kasailla osist iha mielenmukaa ja nyt oon tähä ego-akku-clearo yhistelmää erittäin tyytyväin.
täl hetkel höyryää pääs kanger T3 siis :)
Passtrough akku on ihan "kiinteä" ominaisuus eli pitäisi tilata uusi akku. Itsellä on kaikki EGOn akut noita, aloitussettiä lukuunottamatta.
Esim Puolasta peleonilta saa tilattua aitoja Joyetechejä. Kannattaa kokeilla sieltä tuota EGO-C2:sta passtroughtina, suosittelen. Saa säädellä voltteja ja voi ladata ja höyrytellä samaan aikaan. Koko on tosin aika iso, 1000 mAh, mutta kotona oon pitänyt sohvahöyryttimenä.
Ja tässä vielä linkki: USB Bateria JoyeTech eGo-C2 Upgrade 1000mAh - Peleon Tarvii vaan google translaten ja valuuttalaskurin niin homma pelittää. :D
Ok, kiitti. Toi jännitteensäätö on kans vielä jotain sellaista hienoutta, johon en ole päässyt sisälle. En mä ymmärrä sitäkään, mitä eroa on sillä, onko 2 vai 3 ohmia parempi. Mä olen tässä harrastuksessa monen asian suhteen aivan kahvilla.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Höyryneiti;203277Saa säädellä voltteja ja voi ladata ja höyrytellä samaan aikaan. Koko on tosin aika iso, 1000 mAh, mutta kotona oon pitänyt sohvahöyryttimenä.
Ja tässä vielä linkki: [URL="http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1655"
Juu ei mullakaan ole kunnon käsitystä ohmeista, volteista ja wateista. Perus nyrkkisääntö ilmeisesti on ohmi +2 on käytettävä maksimivolttimäärä. Ja EGOn akuissa on kai vakiona jotain 3,7V eli voi huoletta höyrytellä mitä vaan perusjuttuja. Korjatkaa ihmeessä jos höpisen puuta heinää täällä. :D
Mutta hjoo, puhutaanko vaikka niistä kissanpennuista välillä? :D
no sen verran kissoist ni ei noi mein mirrikät oo milläsäkkään täst sisäilma höyryttelyst.
mie muistan et tavan nortil ku kävi ni naama oli iha sykkyrällä ku hais pahalle...
tosin poikkeuksena ol toi ukon joku ranskalainen piippu mehu mikä hais nii järkylle jo omaa nenää et hyh hyh :D
ja toinen hauska juttu tuost "tuoksust" ni käytii yhil mein tutuil joilla ol joku ilmankopuhistaja mööpeli keittiös,
se siis reagoi mm.siihen kun koira kävelee ohi tai siihe et siihen menee ja pierasee,alkaa siis piippaamaa pienistäkii hajuista
MUTTA myö kokeiltii ja puhkuttii suoraa höyryt siihe ni eipä virkannukkaa enää mitää.
Joten se siitä "kämppä haisee,eikä voi tehä tuota sisällä ku käryää"-kommenteista.
No siis meillähän tää homma men nii päi et mie tän homman vähä niiku hokasin ja aloin ehottelemaa :D
Meil ku ei se seinää lopettamiin onnistunu ni mie sanoin et hää voi jatkaa tätä kärvistelyy et mie hommaan ihellein jonkulaisen höyryttimen,
mut sit alettiiki katteleen yhes ja täs sitä ollaa :)
kyllä tosissaa nyt ku haistelee kaverei ketkä tulee käymää tai polttaa ni aattelee et miten mie oon itte voinu kärytä noi kauheelle iha pokkana.
aika hyvin ne on antanu kahveepöyväs tumutella,mut viel löytyy näit keitten mielestä tää on iha Pelle Hermanni hommaa eikä tuu onnistumaa ja iha ufoa koko touhu.
Jännä nähä nyt ku oon ens viikost menos perheen luo lappii lomailee et mitä äiti tuuma nyt ku pääsee sivusta seuraamaa,sillä ei oo meinaa mitää käsitystä koko vehkeestä ja hänel on tämmöin n.about 20vuuen tupakointi taustalla.
Mites siult löytyy kaveriporukasta höyryttelijöit,vai onks sul ollu siit jossai jotai puhetta?Voi olla et on minul jääny lukematta :rolleyes: