-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Vituttaa valtavasti kun ei puolan paketti oo vieläkään tullu suomeen vaikka oli sunnuntaina postitettu. Perkeleen perkele. Saa vaan vierestä katella höyryttäjiä kun omat ekat vehkeet jumittaa jossain vitun lentikentällä. Vitun viikonloppukin välissä.
-
Ihan sama kuvio kuin edeltävässä kirjoituksessa. Koodit sun muut on, muttei paketti ainakaan äsken löytynyt mistään järjestelmästä. Siispä luultavasti makoilee Varsovan kentällä tuhansien muiden pakettien joukossa. Onneksi kuitenkin on noita entisiä vempeleitä ja litkuakin, mutta makuja olisi ollut kiva höyrytellä.
-
Elisa perkele! Yhteys oli vartin poikki, mutta häiriötiedotteissa ei näy mitään. Pitäiskö soittaa koko perheen voimin asiakaspalveluun ja tivata selitystä. Ei toi iptv oikein siedä tommosia katkoksia. Alkaa viihdearvo laskea pahasti.
-
kyl maar ny vaan ottaa hatuttaen mutta ei keksi että mikä :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
arska-76
kyl maar ny vaan ottaa hatuttaen mutta ei keksi että mikä :(
Vitutuksen määrä on vakio, syyt muuttuvat. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Ärsyttää todella rankasti! Vähän yli kuukauden vanhan eGo T Starter Kitin kaikki osat alkaa olla sippi. Ensin meni toinen ato, ja toisestakaan en saanut mitään tyydytystä pitkään.
Sitten vaihdoin eGo Mega Dual Coil Cartoihin, ja nyt sitten akut! Ne viimeinen oljenkorsi, mihin en ollut varautunut, että sippaa näin nopeasti, on loppu. Ja niillekin takuu 1kk...
Punasta Smarttia nyt häyrysavutellaan, kun akut yrittää latautua.
Akun latautuminen kestää ehkä 10 tuntia, ja höyryjä siitä saa vain 2-3 tuntia. 900mAh akut! Voi vittu.
Pari päivää ennenkuin rupesin ajattelemaan, että akutkin olisi hyvä varmistaa, tilasin Peleonista 2 x 1000mAh akkuja, mutta siellähän ne nyt seisoo Varsovassa, ja lentokenttä jumissa sen lisäksi että oli jotkut pyhimysten kunnioituspäivät että kauppa ja muut oli kiinni.
Vituttaa raskaasti. Röökistä ei saa mitään irti, ja jotain tarttis.
Vityttaa se, etteu ole oikenin mitään valitettavaa. Se ei sovi kanesallaiseeen identiteetttiin.
Kaikkeia sälää on vaikka lampaat söisi ja korjåotusvirheitä ei jaksa edes korkata.
-
Ei saatana, että oikolubun jäkeen voi kestää kirjoittaminen näin kaun ja että viinaasta voi tulla näin humalaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Josip Zugasvili
Ei saatana, että oikolubun jäkeen voi kestää kirjoittaminen näin kaun ja että viinaasta voi tulla näin humalaan.
Varmaan tarttis käyttää jotain miedompaa... mulla on tossa tota 36 vol% ja menee päähän, mutku ei viittis vedellä alkaa lanttaamaan kun menee maku pilalle. :D
-
Ärsyttää että joku perkeleen mainospelle on keksiny laittaa Battery+Koskenkorva lingonberryn nimeksi Tonttu Virtanen. Hyvä punsi ja nimellä pilattu -.-
-
Vituttaa ihan muutenvaan! :(
-
Aina, siis AINA, kun meinaa pelata vähän Gran Turismo vitosta niin se lataa gigatolkulla päivityksiä.
-
Ei kannata pelata sitä puolen vuoden välein.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Ei kannata pelata sitä puolen vuoden välein.
Tai koskaan. Varsinkin kun lempparit on rFactor ja RACE07.
-
AAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!!
Helpotti, kiitos! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
AAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHH!!!!!! :(
http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ
:antismoke:
-
On ihan kiva huomata, ettei ole ainoa, joka kypsyy...
Kuten joissakin postauksissa on jo käynyt ilmi, on täällä iso osa porukkaa ihan aikuisten oikeasti ihan aikuisia ihmisiä, jotka vuosia tai vuosikymmeniä poltettuuaan ja jokusen kerran lopettamista tuloksetta yritettyään ovat löytäneet vaikeasti dumpattavalle paheelleen nykytietämyksen valossa harmittomamman vaihtoehdon. Tuskin kukaan porukan tästä osasta haluaa kenenkään tupakoimattoman edes kokeilevan tätäkään vaihtoehtoa. Olihan se ihan cool silloin 15-16v nöösinä pössytellä syöpäkääryleitä kavereiden kanssa salaa ja sitten vetää puoli askia pastilleja hajun peittämiseksi, mutta vuodet ovat tuoneet hiukan lisää näkemystä. Se, mikä silloin oli cool, olikin oikeasti aika vitun tyhmää! Jos joku vitun nöösi haluaa kovasti olla cool, niin Jenkki huuleen ja tukka taakse! :P Nämä lelut saa jättää niille, joille näistä on oikeasti hyötyä.
Jos joku vetää muutaman röökin viikossa, voisin antaa pienen neuvon: lopeta, kun se vielä onnistuu kivuttomasti! Jos menee aski viikossa tai
päivässä, vaihda höyryttelyyn! Jos menee enemmän kuin aski päivässä, vaihda nyt jo helvetissä höyryttelyyn! Jos et polta ollenkaan, jatka matkaa; täällä ei ole mitään nähtävää! :police:
Helpotti taas vähän.
...täältä tähän.
ps. don't feed the troll
-
Äkkiä luettuna vaikuttaa että edellistä postaajaa ottaa päähän tämä uus kiva ville 5v joka viikonloppuna eksy tänne...
Totta turiset kuomaseni.. Mutta huvittavinta on ku ite joskus kärkky siwan kulmalla porukkaa jotka hakee tupakkia ja kaljaa on muuttunu sillee että ny siellä porukka haluaa energia juomia.. Onneks murto-osa tahtoo enää tupakkia sieltä kaupasta haettavan :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Äkkiä luettuna vaikuttaa että edellistä postaajaa ottaa päähän tämä uus kiva ville 5v joka viikonloppuna eksy tänne...
Älä yritä! En, vittu, vahingossakaan mainitse mitään nimiä tms, ettei joku mielensäpahoittaja raportoi :police: lle! Jonkin natsin maineen varmaan olen jo hankkinut... :D
Lainaus:
Totta turiset kuomaseni.. Mutta huvittavinta on ku ite joskus kärkky siwan kulmalla porukkaa jotka hakee tupakkia ja kaljaa on muuttunu sillee että ny siellä porukka haluaa energia juomia.. Onneks murto-osa tahtoo enää tupakkia sieltä kaupasta haettavan :)
Tuossa asiassa olen sen verran natsi, että kehotan hakemaan ihan ite, kun ikä riittää.
Edit: tämän viestin järjestysnumero olikin sitten sopivasti puolikas peto :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Älä yritä! En, vittu, vahingossakaan mainitse mitään nimiä tms, ettei joku mielensäpahoittaja raportoi :police: lle! Jonkin natsin maineen varmaan olen jo hankkinut... :D
Lainaus:
Tuossa asiassa olen sen verran natsi, että kehotan hakemaan ihan ite, kun ikä riittää.
Samantien skouden suora numero että käräytän jos meet nimiä paljastaan :D mutta tuo oli jotenki selvää jo :)
Ja ite tuumaan ettei ole ikää ja kävelen pois :D On muksuilla ihmettelemistä
-
Onko energiajuomissakin joku ikäraja? Tuo oli mulle uutinen, jos se on totta!
Mutta ei, en ole trokannut Red Bullia, ei ole kukaan koskaan kysynyt ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Onko energiajuomissakin joku ikäraja? Tuo oli mulle uutinen, jos se on totta!
Mutta ei, en ole trokannut Red Bullia, ei ole kukaan koskaan kysynyt ;)
Jotku kaupat ei myy alle 15 vuotiaille energiajuomia... :D
-
aamusta oltu tyttöjen kanssa sairaalassa 6v ja 8v mulla ja tytöillä särkeny pää niin saatanasti 2päivää ja niskat kipeet ja jäykät nyt selvis syy virusperäinen aivokalvon tulehdus...ei oo kivaa ku pienet tytöt on niin kipeitä.itellä niin väliä :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
On ihan kiva huomata, ettei ole ainoa, joka kypsyy...
Kuten joissakin postauksissa on jo käynyt ilmi, on täällä iso osa porukkaa ihan aikuisten oikeasti ihan aikuisia ihmisiä, jotka vuosia tai vuosikymmeniä poltettuuaan ja jokusen kerran lopettamista tuloksetta yritettyään ovat löytäneet vaikeasti dumpattavalle paheelleen nykytietämyksen valossa harmittomamman vaihtoehdon. Tuskin kukaan porukan tästä osasta haluaa kenenkään tupakoimattoman edes kokeilevan tätäkään vaihtoehtoa. Olihan se ihan cool silloin 15-16v nöösinä pössytellä syöpäkääryleitä kavereiden kanssa salaa ja sitten vetää puoli askia pastilleja hajun peittämiseksi, mutta vuodet ovat tuoneet hiukan lisää näkemystä. Se, mikä silloin oli cool, olikin oikeasti aika vitun tyhmää! Jos joku vitun nöösi haluaa kovasti olla cool, niin Jenkki huuleen ja tukka taakse! :P Nämä lelut saa jättää niille, joille näistä on oikeasti hyötyä.
Jos joku vetää muutaman röökin viikossa, voisin antaa pienen neuvon: lopeta, kun se vielä onnistuu kivuttomasti! Jos menee aski viikossa tai
päivässä, vaihda höyryttelyyn! Jos menee enemmän kuin aski päivässä, vaihda nyt jo helvetissä höyryttelyyn! Jos et polta ollenkaan, jatka matkaa; täällä ei ole mitään nähtävää! :police:
Helpotti taas vähän.
...täältä tähän.
ps. don't feed the troll
ei vois paremmin asiaa ilmaista :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darwin 1
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
ps. don't feed the troll
ei vois paremmin asiaa ilmaista :D
Jep... näinhän se on ... :-X
-
vittu ku pisti tänään vihaks. olin työkaverille myymässä tollasta ego kittii ni eikö vittu siihen ampuu paikalle tää yks apina viljelee näitä mediassa hehkutettuja paskajuttujaan.voi jeesus että sieltä tuli "faktoja"joka asiaan, mainittiin nikotiinin aiheuttavan syöpää ja PG on sitä ja tätä VG:stä ei oltu edes kuultu,sitten alko jo olee että tutkimuksissa on löytyny tappavia aines osia ja myrkkyjä kammo määriä ....
noh tuttuun rauhalliseen tapaani ehdotin että hän kun nyt tuntuu tietävän kaikesta aivan kaiken "ASIANTUNTIJA"kun on niin hän voi alottaa valistamiseni.
luoja mitä paskaa herralta alko suusta tulee ,noh 2h opastavaa valistamista myöhemmin setä halus 2 egoo itsekkin.
eihän tossa taas"kaan"päässy tunti palkoille mut 3 settii köyhempi oon kuitenkin.
(älä yhtään ala käy alkaa mulle olee)
-
Taas ne tuolla yhdessä ketjussa hehkuttelee kolmen päivän toimitusaikoja, prkl! Laitanko tilauksen sisään, niin kukaan ei saa mitään pariin viikkoon, nih! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Taas ne tuolla yhdessä ketjussa hehkuttelee kolmen päivän toimitusaikoja, prkl! Laitanko tilauksen sisään, niin kukaan ei saa mitään pariin viikkoon, nih! :(
:D melkeen kiusallasi voisit täräyttää tilauksen
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
....tu! tulis edes kotomaan posti kolmessa päivässä, ei näy ei kuulu :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Peleonilta ei nyt kannata tilata, mulla on tilaus sisällä. :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Asia kunnossa :D Kartan siis peleonia ku ruttoa seuraavan kuukauden :D
-
kivistää..libertyn paketti lähtenyt aikoja sitten sumujen saarilta mutta itellapa ei tunnusta saaneensa sitä....mahtaako finland=thailand osua nyt meikäläisen kohdalle
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
kivistää..libertyn paketti lähtenyt aikoja sitten sumujen saarilta mutta itellapa ei tunnusta saaneensa sitä....mahtaako finland=thailand osua nyt meikäläisen kohdalle
Itelle kävi samanlai toisen paketin kans.. Royal mail eikä postikaan löytänee koko pakettia mutta tuli silti luukusta ihan ajallaan :) Ei kannata vielä stressata...
-
rojali o pidemmä aikaa jo väitelly että reached destination country..... eip vaan näy itellassa..kait ne tutkii epowerin runkoo pommiryhmässä on se sen verran epäilyttävän näkönen läpivalasussa....
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Myös Liberty torpattu. Missähän kävis seuraavaks? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Myös Liberty torpattu. Missähän kävis seuraavaks? :D
Onneks kaikki tarvittava on jo tai on tulossa :D Tilaa siis ihan mistä tahansa... :D
-
Vituttaa rankasti, että joku urpo on tulostanut työpaikan seinälle tälläisen.
http://www.suomenash.fi/sitenews/view/-/nid/696/ngid/5/
Suomen ASS
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Tämä herra joka tuon tulostuksen tehnyt on varmaan joku vieläkin analogista pössyttelevä verta yskivä kaikkensa maailmalle jo antanut ja työpaikalla kaikkien rakastama... :D
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tulosta ite sinne taululle tuon viereen nuita tutkimus tuloksia :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Tämä herra joka tuon tulostuksen tehnyt on varmaan joku vieläkin analogista pössyttelevä verta yskivä kaikkensa maailmalle jo antanut ja työpaikalla kaikkien rakastama... :D
Parasta tässä tietenkin se, että kohdat missä mainitaan/sivutaan vaarallisuutta/myrkyllisyyttä on tietenkin eroteltu muusta sisällöstä huomiokynällä!
http://cdn1.knowyourmeme.com/i/000/0..._FUUU_Face.jpg
-
ei helvetti, missä saatanan Valiolla se TrippyG on oikein töissä? margariinitehtaalla?
vois myös sopia joku kiva valoisa avokonttori ;)
mua vituttaa pakkanen ja lähestyvä talvi. fu! :antismoke: