-
Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)
Nyt tärkeä kyssäri, eli kuinka usein tätä Mega Dual Coil Cartomizeria nyt sitten pitää kastella, että pysyy hyvänä. Maanantaina otin ensimmäisen käyttöön ja nyt sen tuottama höyry maistuu jo niin pahalle, että oli pakko avata uusi. Olisi kiva saada pari viikkoa kestämään kipale. Nesteenä 50/50 PG/VG 18mg Coffee.
-
Minä heitän käryttelyn lopuksi yöksi puhdasta PG nestettä muutaman tipan.Hyvin on kestänyt viikon tai oikeastaan avasin 2 viikkoa sitten ton ekan.Aamulla puhallan kunnolla cartoon ja tankkaan makuja.1 maku yhteen Cartoon on motto.Yhdellä menen toistaiseksi tällä hetkellä kunnes kurkku tottuu ja kroppa pelkkiin höyryihin.Oma sekoitus alusta saakka.Säilytän pystyasennossa yöt irti akusta.
-
Njaa.. Itellä tuolla DCC:llä mitää jippoja ole ollut. Nesteet sisään ja höyrytellä.. sitten ku en käytä samat nesteet pysynee siellä sisällä.. taas kun käyttöön niin lisään jotain ja siitä lähtee... Maut sekottuu jonki verran mutta eipä tuo ole haitannu kun yleensä on hedelmät putkessa :)
-
Mullekin kävi niin että carton "oikeaoppisesti" alakautta täytettyäni pariinkin otteeseen ja vielä yläkautta torvet täyteen niin silti imut otettuani saman tien palaneen maku kärähti suuhun. En tiedä sitten onko jotain hulluutta mutta meinaan kokeilla toista cartoa samalla maulla ( jotain applewood juttua :D )
-
Juuri ylläolevan takia luovuin itse mega dual coileista. Niiden piti antaa olla muutaman hetken, että carto kostuu oikeasti pohjaan asti.
-
Mulla ei oo koskaan maistunut Dual Coilit palaneelta. Ei oo mitään mega dualeita ollu, mut noita 1,5/2,5 on ollu ja iha hyvin on maut tullut sieltä vaikka täytän ne aina yläpäästä. Tänään täytin yhden 1,5:n DC:n Peleonilta, Peleonin 11mg kirsikalla niin, että tuli läpi alhaalta. Ja ai että mitkä höyryt ja kurkkuhitit! :smoke:
-
Onko tässä ketjussa tai muualla jo tullut ilmi kuinka megadualcoil karto putsataan kun haluaa vaihtaa makua, riittääkö vedenlorottaminen läpi?
-
Tuo maun vaihtaminen ei ole ihan niin helppoa, tähän pätee oikeastaan se suuri viisaus mikä aina välillä täällä vilahtaa: Yksi maku, yksi karto :)
Maku ei meinaa lähteä oikeastaan millään. Ja veden lorottaminen lupaa päivien kuivausoperaatiota.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sidni
Tuo maun vaihtaminen ei ole ihan niin helppoa, tähän pätee oikeastaan se suuri viisaus mikä aina välillä täällä vilahtaa: Yksi maku, yksi karto :)
Maku ei meinaa lähteä oikeastaan millään. Ja veden lorottaminen lupaa päivien kuivausoperaatiota.
No kiirus ei ole tuon kuivumisen kanssa, toisaaltaan nyt on edessä ensimmäinen maun vaihto, kun olen peleonin kirsikkaa kohta tuosta yhden 30ml höyrytellyt läpi, mikä lieneekään tuollaisen MDC:n ikä yleensä, niin voisihan sitä vaikka laittaa tuohon jotain voimakkaamman makuista pesemättä seuraavaksi tai sitten voisin koettaa pestä tuon ja laittaa jonossa viimeiseksi nuissa kartoissa.
-
Egon mega dual coil on vain niin hillittömän iso, etten sitä kehtaa imeä julkisilla paikoilla. :-)
Bogen lr dual coilit "tökkivät" ja tukkiintuvat mielestäni nopeammin kuin Kangerin vastaavat. Kangerin lr dual coileja olen käyttänyt viikon verran ja sitten pesuun. Toiset heräävät pesun jälkeen henkiin, toisia joutuu imemään kuin viimeistä päivää. Onneksi ovat halpoja.
Smokin 3.5ml XXXL clear dual coils cartomizer 1.5ohm kuuluvat suosikkeihini, mutta hajoavat taskussa. Eli kotikäyttöön.
OT: Clearomizereista en tunnu saavan "mitään irti" ja niitä on hankala täyttää (olen käyttänyt neulalla täytettäviä malleja).
-
Mistäs löysit Bogen LR Dual Coileja?
-
Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)
Ettei nyt kuitenkin olisi ollut Boge LR tai Smokin DCC LR?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Onko tässä ketjussa tai muualla jo tullut ilmi kuinka megadualcoil karto putsataan kun haluaa vaihtaa makua, riittääkö vedenlorottaminen läpi?
onnistuu ihan hyvin sillä konstilla, ja sitten naru toiseen päähän kiinni ja pyörität pirun moista vauhtia ja keskois(keskus) pakovoima heittää vedet nopeaa pois. Ei tarvi odottaa koko päivää että kuivaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
onnistuu ihan hyvin sillä konstilla, ja sitten naru toiseen päähän kiinni ja pyörität pirun moista vauhtia ja keskois(keskus) pakovoima heittää vedet nopeaa pois. Ei tarvi odottaa koko päivää että kuivaa.
Tässä on ajatusta, pitää testata.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Tässä on ajatusta, pitää testata.
Toimii kyllä, törmäsin jossain videossa tuohon, en enää nimeä muista. Itse käytin ihan vain pitkää kuminauhaa minkä sai suht tiukaan sidottua putken napa päähän ja sitten vain spinnaamaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Greymaniac
Mistäs löysit Bogen LR Dual Coileja?
http://www.pink-mule.com/510_LR_20_OHM_11_ML_(BOGE)/cat839364_917141.aspx
Tanskalainen kauppa = ei saa nikotiininesteitä, muuten tosi hyvä kauppa!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Ettei nyt kuitenkin olisi ollut Boge LR ?
Kappas vain. Näin taitaa olla.
-
Tää mega dual coil on hyvä, varsinkin uutena. Höyryn tuotto ja maku aivan mahtavia. Muttamutta... Parin täytön jälkeen maku muuttuu ja imuvastus kovenee. Jälkimmäiseen auttaa vähäsen, että löysää karttoa akusta. Mitä olen tutkinut asiaa, niin täyte ns. turpoaa ja tukkii tuon keskireiän. Ja on yhdelle kartolle käynnyt niinkin, että heti ensimmäisellä täytöllä meni keskireikä niin tukkoon, ettei sitä saanut hajomatta auki. Mitenkähän nyt noitten käyttöikää saisi petrattua. Pakastus vai keittäminen? Vai pitääkö se vaan uskoa, että parin kolmen täytön jälkeen kartto roskiin... :(
Oliskohan seuraavat parempia, koska niissä ehkä täytteen määrä on pienempi?
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7906
-
Ei minulla ongelmia.VG liuoksia vain käytän nyt ja ne paksumpiakin.Tietysti varmaan vaikuttaa mitä makuja vetelee tuohon tukkosuuteen.Itse tupakanmakuisia vain.Nyt 2 viikkoa eikä mitään vikaa vielä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lifestyle
Tää mega dual coil on hyvä, varsinkin uutena. Höyryn tuotto ja maku aivan mahtavia. Muttamutta... Parin täytön jälkeen maku muuttuu ja imuvastus kovenee. Jälkimmäiseen auttaa vähäsen, että löysää karttoa akusta. Mitä olen tutkinut asiaa, niin täyte ns. turpoaa ja tukkii tuon keskireiän. Ja on yhdelle kartolle käynnyt niinkin, että heti ensimmäisellä täytöllä meni keskireikä niin tukkoon, ettei sitä saanut hajomatta auki. Mitenkähän nyt noitten käyttöikää saisi petrattua. Pakastus vai keittäminen? Vai pitääkö se vaan uskoa, että parin kolmen täytön jälkeen kartto roskiin... :(
Oliskohan seuraavat parempia, koska niissä ehkä täytteen määrä on pienempi?
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7906
Tuo on uutena yksi parhaista: niinkuin sanoit, antaa paljon makua! Mutta "väsyy" nopeasti.
-
Parasta mitä löytyy halvalla.hyvin toimii ja hyvät savut eikä tarvita mitään erityis laitteita kuten muilla.Itsellä riittää koko höyryttelyyn 200€ laitteet koko elämään.Tupakan poltto loppu ja hemmetin hyvät maku ja sauhut saa ilman mitään turhia laitteita.Omat maksanut pari sataa euroa ja niillä menään loppuun saakka tupankan lopetuksessa.Vain hullut innostuu tuhansia laittamaan turhakkeisiin tosi mies ei niitä kaipaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Parasta mitä löytyy halvalla.hyvin toimii ja hyvät savut eikä tarvita mitään erityis laitteita kuten muilla.Itsellä riittää koko höyryttelyyn 200€ laitteet koko elämään.Tupakan poltto loppu ja hemmetin hyvät maku ja sauhut saa ilman mitään turhia laitteita.Omat maksanut pari sataa euroa ja niillä menään loppuun saakka tupankan lopetuksessa.Vain hullut innostuu tuhansia laittamaan turhakkeisiin tosi mies ei niitä kaipaa.
Ja halvallahan saa tosi hyviä vehkeitä :D(salli mun nauraa) tai saa bogen cartoja,Lyhyt on elämä jos 200€ meinaat tappiin asti mennä :DMinä tunnustan olevani v##n hullu kun olen jo saanut menemään 1500€ ja uskon että saan tuhlattu vielä toisenkin mokoman :D Ja mitä tupakan lopetukseen tulee niin sehän on loppunut jo mutta itselläni höyryttely ei tule loppumaan koskaan. :antismoke:
-
Hyvin toimii ja kartot kestää 2-3 viikkoa hyvin.Kaikki muu on idioottien hommia sillä höyryttely on luotu lopettamaan tupakoinnin ei lisukkeeksi tai korvikkeeksi.Vain pikku vauvat jatkaa höyryttelyä kun päässyt irti röökistä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Hyvin toimii ja kartot kestää 2-3 viikkoa hyvin.Kaikki muu on idioottien hommia sillä höyryttely on luotu lopettamaan tupakoinnin ei lisukkeeksi tai korvikkeeksi.Vain pikku vauvat jatkaa höyryttelyä kun päässyt irti röökistä.
Ehkä olisi siinä tapauksessa kannattanut valita ketjupolttajan tilalle joku muu :laugh:
Itse olin ketjupolttaja ei aina se kaksi askia päivässä riittänyt, ja jos 35v röökannu niin ottaa oman aikansa.
-
Ei todellakaan moni ole polttanut kuten minä.Kaveritkin jäänyt ihan kakkosluokkaan ja jos kuukaudessa röökiä mennyt 8-10 toppaa 50g sätkää ilman filsua niin pidän ainakin itseäni ketjupolttajana.Jos joku polttanut enemmän nostan hattua sille vaan nyt loppu ja 2ml 32mg nikkistä päivä riittää höyryttelyssä ja rööki loppu kerta heitolla.Ja aion olla vielä kovempi jätkä vanhoilla päivillä ja lopetan myös höyryttelynkin vuoden sisällä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Ei todellakaan moni ole polttanut kuten minä.Kaveritkin jäänyt ihan kakkosluokkaan ja jos kuukaudessa röökiä mennyt 8-10 toppaa 50g sätkää ilman filsua niin pidän ainakin itseäni ketjupolttajana.Jos joku polttanut enemmän nostan hattua sille vaan nyt loppu ja 2ml 32mg nikkistä päivä riittää höyryttelyssä ja rööki loppu kerta heitolla.Ja aion olla vielä kovempi jätkä vanhoilla päivillä ja lopetan myös höyryttelynkin vuoden sisällä.
500g puruja saa noin 700-800 sätkää.
Jos tuon jakaa kuukaudelle, niin joku 26 / päivä, eli reilu aski.
Paljonhan tuo on, mutta täältä todellakin löytyy enemmän polttaneita, joten turha alkaa ketään "vauvaksi" nimittämään.
Kaikilla meillä on menneisyytensä ja eri tavat sekä tottumukset millä röökiä on tottunut vetämään, ja toivottavasti myös tulevaisuutensa.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, ilman "vauvoitteluja".
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Imho puhut paskaa.
Se on tarkoitettu terveemmäksi korvikkeeksi ja jos joku pääsee eroon, niin kiva, mutta yleistyksesi on kyllä syvältä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Imho puhut paskaa.
Se on tarkoitettu terveemmäksi korvikkeeksi ja jos joku pääsee eroon, niin kiva, mutta yleistyksesi on kyllä syvältä.
Yhdyn pyhään mielipiteeseesi. En kyllä ajatellut tätä lopettaa öö.. ikinä? :D Eipä ollut tarkoitus tupakointiakaan lopettaa mutta nyt kävi näin ja olen erittäin tyytyväinen :)
-
Perhana kun menee hermot Smokin eGo dual coiliin.
En tiedä miten kädetän niiden kanssa mutta samase täytänkö varomatta keskireikää ruittaamaalla kunnolla taikka tiputtelemalla varovasti on molemmissa kartoissa lopputuloksena kurlaus. Eli keskireikä tukossa ja kun koitan puhaltaa sitten rauhallisesti taikka voimakkaasti ylimääräset veke sieltä, niin kurlaa vaan ja suihkuaa hirvee määrä nestettä menemään. Tuota voisi jatkaa vaikka koko karton loppuun asti ennenkuin loppuu tuo kurlaus ääni/tukkosen kuulonen härveli. Monissa muissa kartoissa kun riittä että puhaltaa nopsaa ylijäävät veke ja alkaa höyryttää. Olen myös koittanut sitä etten pahemmin puhaltele täytön jälkeen vaan pyyhin vain ja alan imeskelee, mutta silloin kurlaa taas imettäessä! :)
-
Vieläkin sama käytössä kolmatta viikkoa eikä maistu villalle vaan maku ihan sama kuin uudessa.Toisessa toinen maku ja sekin 2 viikkoa ollut käytössä eikä mitään vikaa.Tilasin 50kpl lisää juuri.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
En tiedä miten kädetän niiden kanssa mutta samase täytänkö varomatta keskireikää ruittaamaalla kunnolla taikka tiputtelemalla varovasti on molemmissa kartoissa lopputuloksena kurlaus. Eli keskireikä tukossa ja kun koitan puhaltaa sitten rauhallisesti taikka voimakkaasti ylimääräset veke sieltä, niin kurlaa vaan ja suihkuaa hirvee määrä nestettä menemään. Tuota voisi jatkaa vaikka koko karton loppuun asti ennenkuin loppuu tuo kurlaus ääni/tukkosen kuulonen härveli. Monissa muissa kartoissa kun riittä että puhaltaa nopsaa ylijäävät veke ja alkaa höyryttää. Olen myös koittanut sitä etten pahemmin puhaltele täytön jälkeen vaan pyyhin vain ja alan imeskelee, mutta silloin kurlaa taas imettäessä! :)
Tuota kun minulla menee carto keskireijästä tukkoon niin kairaan sen auki suoristetullaa hakaneulalla ikäänkuin akun veiviä pyörittäen aina se ei onnistu kerralla vaan menee taas tukkoon mut toisto auttaa siinä .Älä väännnä sitä cartoa ihan kireelle siihen akkuun jos vaikka ilmareijät menee liian ahtaalle .Koitappa noita kikkoja 8) jaa niin carton keskiputkeen hammastikku täyttäessä niin ei neste mene sinne sitten.
-
Voisko joku kertoa DCC:n anatomiasta hiukan. Missä ne vastukset ovat, keskiputkessako? Onko vastus sanotaan vaikka pistemäinen vai lankamainen? Kun niitä on kaksi, miten käy jos se imupään puoleinen eli ylempi kuivahtaa, palaako vanu ja carto on pilalla? Olisko halkileikkauskuvaa?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
8) jaa niin carton keskiputkeen hammastikku täyttäessä niin ei neste mene sinne sitten.
Olet nero! :)
Kiitos
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Voisko joku kertoa DCC:n anatomiasta hiukan. Missä ne vastukset ovat, keskiputkessako? Onko vastus sanotaan vaikka pistemäinen vai lankamainen? Kun niitä on kaksi, miten käy jos se imupään puoleinen eli ylempi kuivahtaa, palaako vanu ja carto on pilalla? Olisko halkileikkauskuvaa?
Tuossa kuvaketjussa on jotain purkukuvia, mutta halkileikkauskuva olisi aika paljon vaadittu ;).
Normaalisti ylävastus toimii ihan ok, mutta jos on nestevajausta niin kyllähän se vanut polttaa ja se on lopullista. Vaikka täytteen pinta imupuolelta näyttää kuivalta, ylävastuksellakin silti on riittävästi nestettä. Tankatessa ei olisi haitaksi kostuttaa myös täyte, mutta ei se välttämätöntä ole. Mitään cartoa ei kuitenkaan tulisi vetää aivan kuivaksi asti.
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Smokefree
Toki sopii! Just kourassa höyryää täytettynä fsusa nallekarkilla :) Itse otin näitä, kun ne sopii useampiin laitteisiin, kuin eGolle tarkoitetut helmalliset!
-
Kiitos tiedosta, ei sitten tullutkaan tilattua väärää tavaraa!!
-
Tykkään SMOKin Mega DCC-cartoista. Mutta ison carton hyöty tuntuu olevan kyseenalainen. Useinhan näitä saa olla täytämässä, kun niitä ei voi kovin kuivaksi höyryttää. Ylävastus alkaa polttaa vanua vaikka cartossa on lientä vaikka kuinka.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Moro,
taidat täyttää liian nopeasti tuon carton. Itelle käynyt sama monen monta kertaa, nykyään kun korkkaa uuden carton niin laitan vaan 2-3 ml nestettä. Sauhuttelen sillä tovin ja lisäilen n. 1 ml kerrallaan eikä kurlaile.
Ja jos kurlailee niin ei muuta kuin hirvee imu ja pidempi poltto niin kyllä ne nesteet sieltä katoaa :)
-
Hei!
Liittyykö tämä kysymys tänne? Olen aloittelija ja termit hiukan hakusessa...
Tilasin Totally Wickediltä tällaisen: http://www.totallywicked-eliquid.co....k-product.html
Joko en ymmärrä miten se toimii tai sitten se on rikki. Haravoin nettiä pari tuntia, mutta ei onnistunut... Laitoin myös sähköpostia myyjälle, joka kehotti soittamaan jotta voisimme käydä vianmäärityksen läpi puhelimitse, mutta päätin olla soittamatta, koska puhelu olisi maksanut enemmän kuin uuden tilaaminen. Nyt (kuukausi myöhemmin) tuntuu tyhmältä, etten soittanut, sillä olen nyt tilaamassa uutta laitetta, mutten edelleenkään ymmärrä miten se toimii. Vanut pihalle pinseteillä, nesteet sisälle ja menoksi - näin käsitin, muttakun ei toimi.