Ilmeisesti juuri noin, koska täälläkään ei erillistä tiivaria keskitolpan juuressa. Kyseessä siis puffin yksilö, jossa oli vielä kaupanpäälle se kierrevika.
Printable View
Sama juttu itsellä ja kyseessä on kierrevikainen puffilta ostettu. Sain uuden kierreosan pari viikkoa sitten, mutta alunperinkään yläpäässä ei ollut missään o-rengasta. Korjasin vuodon laittamalla AGA-T+:san keskitolpan yläpään tiivisteen RSST:sään ja sen jälkeen ei oo enää vuotanut.
Laitoin 3mm vaijerin rsst:hen. Taitaa olla tiivein mesh-vehje kun ei vuoda vaikka käänsin ympäri.
Imuvastus aika kova eli tästä tuli oikein hyvä.
Vastus 4 kiekkaa .32 lankaa ja Provari näyttää 1.1 ohmia.
Vikkaa hyvin eli noin kymmenen sekuntia tulittelin uudella akulla eikä merkkiäkään kuivumisesta.
Ei myöskään ylivikkaa.
Jaa tiiviste keskiputken ympärillä?? oisko jollain kuvaa missä ja minkälainen??
Just nyt en viitsi alkaa purkamaan atoa kun jo boxmodin purin oikosen takia. Nestettä valunut navoille reilusti ja ilmeiseti siitä oikaria niin että Puffin Horn-switch kärähti. Vikaa etsiessä tuli pistettyä modi alku tekijöihinsä.
Toivottavasti piiri tai muut komponentit ottanu siipeensä.
Tutkitaan kun keritään, viitsitään.
Ei nyt oo RSST tässä lähettyvillä, mutta ei ainakaan omaan korvaan kuulosta yhtään tutulta tommonen tiiviste keskireiässä? Viime viikolla puffila ostettuja myös. Kuva tiivisteestä ois kyl hyvä.
Se tiiviste on ihan perus musta o-rengas ja tulee muovitankin keskiputken yläpäähän, metallisen yläcäpin alle.. En nyt rupea taas koko laitosta purkamaan, koska otan sen mökille juhannuksen viettoon..
Täytyy imailla tankki tyhjäksi ja pistää ato osiksi. Eipä taida täsä juhannuksena oikein muutakaan tekemistä olla :D
Vaihdoin setupin. 2mm vaijeri jonka ympärillä pari kiekkaa meshiä. On silti vielä vähän ohut eli heiluu tossa aukossa.
Ohmeja Provari ei pysty mittaamaan mutta kolme kierrosta .32 lankaa eli ehkä 0.8 hujakoilla.
Taitaa olla ihan sama laittaako koko vaijerin ympärille meshiä vai ainoastaan langan alle, aina toimii.
Löylyt on nyt vähän liiankin tujut, 20 mg neste nousee huppuun aika kivasti.
Vaijeria voi kyllä suositella varauksitta tähän ja miksei muihinkin mesh-vermeisiin.
Mistä tuota 3mm vaijeria saa helpoiten? Hinnalla ei väliä.
www.zivipf.com
Saksanmaalla, halvat postit ja nopea toimitus;)
kiitän
Mitenkäs nuo meshireiä eristeet muuten suhtautuvat vaijeriin? Eikös se kuumene aika kivasti?
Ei ole mulla ainakaan haitannut. siinä on kuitenkin metalli - eriste - runko rakenne eli se vaijeri ei suoraan ota rei'än eristeeseen kiinni.
Onhan tuo kuitennii nestejäähdytetty kuten meshikin. ;)
Eipä kai tuo rosteriwicki kuumene sen enempää kuin normaali mesh wicki. Teeppä umpitukki meshistä niin se varaa yhtälailla lämpöä perhanasti, eli jos on suoraa muovinen eriste wickreiässä, niin ainahan siinä sulamisen mahdollisuus on. RSST tosin on toteutettu se eristys niin että on tuplaeristys, rosterirengas wickiin päite, välissä muovi, sitten vasta runko.
Tuosta näkee miten se eristys on tehty: http://tasteyourjuice.com/wordpress/...t/img_2443.jpg
Perhanan näppärältä vaikuttaa pirkka, mutta hitusen tämän kanssa edelleen tökkii se "kopiota ei tueta".
Luulisi, että siinä vaijerissa on enempikin massaa kuin meshissä, vaikka kuinka umpitukin tekis. Massaa siis, joten lämpenee hitaammin kuin mesh. Toki sitten pitää sen lämmön kans, jos on lämmennyt, mutta en usko että niin pal lämpiää että eristeet kärsii.
Ei tietoa, mutta mutuilua.
Kumpi varastoi enemmän energiaa; puu vai paperi? Siinä vastaus.
Kyllä noin syvällisten vastausten edessä jää hiljaiseksi ja mietteliääksi.
Kumpi näistä nyt sitten wickkaa paremmin, puutikku vai tiukka paperirulla?
Voisitteko lopettaa ton p*skan jauhamisen, pysyä aiheessa, keskustella vaijerista sen omassa aiheessaan. V*ituttaa tulla lukemaan tätä aihetta, mikä itseä kiinnostaa, kun pikkupojat ovatkin valinneet tämän leikkikentäkseen.
On se hyvä, että porukasta löytyy se isoveli, joka tuntee velvollisuudekseen tulla ojentamaan pikku suistioista, MUTTA on samalla niin helvetin tymä, ettei huomaa itse kaatavansa bensaa liekkeihin.
Poliisi siivoaa, kun katsoo tarpeelliseksi, näin pienen suistion suhteen powertripperit ja huomionatsit vaietkoot.
Saa myös Puffilta huokeammalla,ja ulkomailta vielä huokeammalla.
AGA-T REBUILDABLE ATOMIZER*
Alta 12e tuolta. Ja on ihan se kierre-aga.
No olen kyllä onnistunut koko aga-t skippaamaan kierteistä tankkia etsiessä joten kiitos infosta. Ei kyllä tosin oikein silmää hivele tuo malli... Mites nämä "paremmat" laitteet 22mm kokoluokassa, eli kuinka hyvin pysyy hattu matkassa mukana kanniskellessa? Rsst laitoin toki jo alkuun hammaslanka virityksen o-renkaan alle mutta aika helposti silti liikkuu autossakin huitoessa. Kotona kyllä rsst ahkerassa käytössä.
edit.Tuli tuossa jo kokeilemisen ilosta muun sälän seassa tuo puffin mini did testattua ja on se kyllä hiukan hankala tuo ilmareiän asettelu. Ja hankala tuo oli muutenkin saada toimiin edes jotenkuten, eikä siltikään lähelläkään rsst. Pirkkaa järisyttävillä dry hiteillä. ;)
Nyt mä olen ihan vitun pihalla. Siis puhehan oli kierrekiinnityksellä olevasta hatusta jota juuri tuo AGA-T (jota aikaisemmin Puffilla oli) mitä tässä haettiin? Tiedän kyllä nuo versioerot, mutta useimmat jälleenmyyjät ei. Noita myydään usein ihan millä kaksplusyks peräliitteellä tahansa, ja noista on nyt sitten jossain vielä u-wickille optimoitu versiokin.
Onpahan tämäkin nyt saatu toimimaan kohtuullisen hyvin. Tuo kammio on todella jäykkä ja vaikeahko irroittaa/laittaa takaisin paikoilleen, mutta jospa se siitä ajan kanssa löystyis. Miinusmutteri oli jostain syystä väännetty niin tiukalle, että olin sitä vääntäessäni tuhota koko ruuvin kannan. Tankki näyttäis myös vuotavan jostain syystä tuolta alaosasta, pitää tutkia tarkemmin mistä se johtuu.
Porasin ilmareiän 1,5 millimetriin, nyt on todella ilmava imu ja maku muuttu totaalisesti. Ehkä ois voinut kokeilla alkuunsa vähän pienempää reikää, esim 1,3 tai 1,4 -millistä. Noh, turha sitä tässä vaiheessa on itkeä, hyvin se noinkin toimii.
Kaikin puolin tää on tuhat kertaa parempi laite kuin AGA-T2 eristetyn meshireiän ja tankin pohjan sekä helpon setupoinnin vuoksi.
Ainoa mikä minua tuossa RSST:ssä häiritsee on tuo PP tankki. Sumea tankki häiritsee jotenki, ja moni neste mitä käytän paljon jää käyttämättä tuossa, mikä suuresti vituttaa.
Muutoin kyllä loistava hinta/laatu suhde, harvoin saa näinki hyvää tällä hinnalla. Vielä ku ois se lasitankki nii avot.
Juuri kirosin kuinka nämäkin osaavat olla kierrevammasia paskoja. Laatua saat perseestä tolla hintaa, nimittäin tuhdin ripulipaskan.
Pari viikkoa miettinyt tän ostoa ja tässä tämä tais tullakin selväksi että sääsätn hiukan että saa jonkun mikä oikeesti toimii
Paljon näyttää olevan kalliita modeja ja atoja myytävänä. Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen "halppis" vehkeisiin. Esim. Lava tube v4 kiinasta hankittu maksoi 20€ ja on toiminut jo useamman kuukauden täysin moitteettomasti. Mukana tuli vielä hienosti toimiva laturi ja kaksi 18650 suojattua patteria jotka myös ovat toimineet hyvin.
Huomenna pitäisi itselle tulla tämä paljon kohuttu RSST. Toivottavasti on hyvä.