-
Ite oon tähän mennessä käännyttänyt 7 joista 2 on lopettanut jo kaiken, koska heillä tarkoituksena oli irtautua tupakasta ja lopetta tämäkin. Sitten on muutama kaveri todella kiinnostuneita ja selailee jo laitteita. Suurin osa vetelee Vamoilla ja pari on jo innostunut niiinkin palon, että RBA tulossa jo.
-
Yksi luokkalainen on alkanut kiinnostua kyllä, ei ehkä mun ansiosta vaan, mut ainakin olen tietoja jakanut :) Tampereen Tupakkakaupassa näin Pate Mustajärven yks päivä, oliskohan pitäny koittaa käännyttää? Alkais varmaan näyttään raittiimmalta :D
-
neljä käännytetty ja monia kiinnostuneita on.
-
Exän sain hankkimaan alotuspakkauksen jota se kai jonkunverran oston jälkeen käytti, ei hajua onko vielä käytössä. Kaverille möin mun Vamon ja hän on ollut nyt 2 viikkoa ilman analogista ja nuuskaa :)
-
Nolla. Ei muut oikein lämpene vaikka itse pari vuotta höyrytellyt.
-
Kolmelle kaverille noita mun alotus härpättimiä jaellu.Kaikilla vähän hakusessa vielä tää höyrähtäminen mutta eiköhän se siitä ajallaan;)
-
1 lisää listalle :) CE5 aloituspaketti meni sinne testiin.
-
Heh, tänään möin anopille mun aloituskamat. Siitä on hyvä aloittaa käännytys.
-
Itse sain lankomiehen ylipuhuttua, nyt samallainen höyrypää kun ittekkin, ellei pahempi :) Parempi näin, siskolla kanssa oma evod tikkunsa. Lankomiehellä tulee piakoin kuukaus täyteen ilman röökiä. Kiitos minulle, pelastin heidät :love:
-
Tänään istutin höyrytyskipinän työterveyslääkäriin.:D Aika paha. Muuten vain yksi kaveri on ohjattu pois analogisten maailmasta.
-
Yksi kaveri, muut on "sekakäyttäjiä" eli kehuskellaan kuinka tehokas uusin lavatube on ja käydää röökillä.
-
Neljälle oon myyny mun vanhoja ego-akkuja ja tilannu uuet clearotkin niille :D
Hyvinhän sekin tekee bisnesvoittoa kun myy omia DIY tuotoksia heille. Tulee niillekkin halvemmaksi kuin valmisnesteiden ostaminen. Tyytyväisiä ovat olleet:laugh:
-
-
Yhden.
Kaverille annoin vanhan egotikun raadon ja tais siinä joku dct tankkikin olla, ei polttele tupakkia enää ollenkaan.
-
Yhden työkaverin sain innostumaan :)
-
-
Tyttöystävän ja yhden työkaverin ja toinen työkaveri työn alla. :)
-
Kolme ihmistä on vaihtanu sähköröökiin kiitos minun:)
-
En enään koita käännyttää ihmisiä. Yhdestä tuli niin iso vaiva et ei tosikaan. Ei osannu käyttää nettiä ja tilata mitään itse, soitteli joka päivä esim jos ego meni näppäinlukkoon.
Oma mielenterveys tärkeämpi ku jonkun tupakoimsttomuus.
Neuvoja voin antaa mut siihen se sit jää.
-
Ja et voinu sanoa että et koko ajan jaksa auttaa? Mulla meni jossain vaiheessa hermot toimia tuttujen ja puolituttujen ATK-apuna, niin rupesin sitten veloittamaan avusta 30 euroa tunti. Puhelut kummasti loppu aika pian...
-
Kaksi kokopäiväistä polttajaa plus meitin emäntä, joka juhlapoltteli.
-
For now, vaimo vaihtoi höyryyn viikko jälkeeni, äidin sain nyt juuri innostumaan. Kaverit vaan vittuilevat (sekä tupakoivat että ei tupakoivat) :D
-
Kaverin sain kerralla innostumaan, ekaks vehkeeks viel hommas t8 + foggerin ja miulta dogen jossai välis
-
Nykypäivän saldo on 5 kyllä se on rasittava prosessi jos ei oo täysin mukana käännytettävä.
-
1 henkilö vasta ottanut alottelijan ohjeet ja vielä toistaiseksi ollut tyytyväisempi mun hommaamaan istickiin ja nautilus miniin. Tästä se lähtee, muutama on ollut kyllä kovin kiinnostuneita lähiaikoina. Oikeestaan monella ystävällä on käsitys höyryttimistä edelleen vuoden 2009-2011 tasolla eli ihmettelee et "eiks ne ookkaa sellasii tupakan näkösii?" Tää varmaan monia on pidätelly tähän asti. Pitäis saada enemmän esille tätä?
-
Enpä oikein tiedä onko mun ansiota, mutta yks kaveri alkoi höyryttelemään ja nyt pikkusisko hommasi vehkeet. Nesteitä ollaan yhdessä tilailtu :)
-
Moi kaikille, oon uus täällä. Alkusyksystä asti höyrytelty ekalla paketilla ja tähän mennessä kaksi (2) kaveria käännytetty :D
-
En ole pitänyt kirjaa, mutta todennäköisesti kymmenissä mennään :B
-
koulussa käännytin 4 ja nyt 2 muutakin on kiinnostunut eli kummenen suurinpiirtein :)
-
Tyttöystäväni yrittää paraikaa kun sille lahjaksi laitteen hommasin. Äippä innostu kanssa, ja tilaili parit alotustupruttimet. Eiköhän näitä lisää tule kuhan itekkin pääsee pidemmälle tän homman kanssa! :laugh:
-
-
En tiedä käännytinkö mutta eilen työpaikan tupakka paikalla eräs minulle tuntematon kysäisi että "auttaako tuo". Viiden minuutin jutustelun jälkeen kerroin jo nettikauppoja ja aikoi pistää tilausta menemään jo ennen puolta päivää.
-
En koskaan käännytä ketään, koska höyryttely ei ole uskonto.
-
-
6 hankki vehkeet, joista 2 käyttää vielä säännöllisesti. 2 muuta on lähinnä sekakäyttäjiä ja 2 siirtyi takaisin röökiin.
-
6 kappaletta noita on tästä touhusta kiinnostunut. Kaikki tapaukset ovat sattuman kauppaan, kun olen ollut höyryllä niin ovat halunneet kokeilla ja todenneet että ei perkele täähän on hyvä. :laugh:
-
-
Noni nyt on kymmenen täynnä ja bisnekset kukoistaa :laugh:
-
Kaksi työpaikalta, toinen tosin todennäköisesti siirtyy takaisin analogiseen: Kyseli suosituksia helpoksi laitekomboksi ja ehdotin EVOD-EMOE-akselia. Meni sitten hankkimaan Kangerin esmartin ja nyt manailee sitä kun akku on jatkuvasti tyhjänä ja ei vaan skulaa.
-
Wuhuuu ensmäinen kaveri käännytetty kiitokset patrikin pirille :D