Aku neste:lol: on hyvää ;) Kiiti ahe
Printable View
Onko tämä päivämäärä muuten lyöty lukkoon, jos vaikka käyttäis tota kalenteri-optiota täällä foorumilla ja merkitsisi päivän?
varmaan tarvii hetki odotella ennenkuin tuolta saadaan joku kiinni, mut pidetään tää kun ei paremmasta tiedä ;)
tonicin trololoo tuli postin mukana tänään ja jalippo lupas lähettää maistiaiset vanilla berryä (pori oli kuulemma taikasana ;)).
molemmille hepuille tässä vaiheessa suuri kiitos.
Jalippo pistänyt bensaa kummiskin "vanilla berryyn" kun kuullut sanan Pori :)
laitetaanko poriin kanssa vaihto kori ja arvonta kori ??? mulla olis jotakin vaijeria ja meshiä vaihtaa pois :D
Pitäisköhän sitä ilmestyä Poriin... :thinking:
Mahtaako rakas kotikaupunkini toipua tollasesta ukaasista
kaikki poriin vaan niin saada se pois kartalta :lol: itse asuin porissa 1 vuoden :whistle:
Mä asuin porissa 21 vuotta.. Sit luovutin ja muutiin oikeeseen (merenranta)kaupunkiin =D
Tilasta oon pistäny kyselyä, mut ei oo vastausta tullu vielä. Luottavaisin mielin oon kuitenkin, että eiköhän me tonne saikkuun päästä.
Js ehdottomasti nisca messiin, saadaan muutaman porilaisen kuppilan liikevaihto kondikseen siinä sivussa ;-)
kyllä tää mesta joskus vituttaa...
vedin ympäri poria fillarilla ja nippusidelukollani etsien yleismittaria. ei vittu missään. ei ees teräsharjoja.
eikä lidlissäkään luomu vehnäjauhoja.
rattikseen....
mulla oli vaijerilukko, mut ei se aukee kun satunnaisesti sateella ;)
toi nippuside on niin hyvä.
löysin yhden koo raudasta 75 euroa. motonettiin en pystynyt pyöräilee tossa sateessa
Iisi tilaa kouluelektroniikasta mittari. Siellä on hyviä ja halpoja molempia hyllyssä. Mun oma mittari tais maksaa kympin ja hyvin on pelannu.
Oikeestaa se mistään muusta sit enää oliskaa kiinni ku yöpaikasta. Tietty pitää keskustella lompakon kanssa myös et mitä se tuumaa...
Motonet ja prisma on melkein viereikkäin. Ei tällä sateella :(
Niscan kestävä? :D
mistä sä iisi ne patongit olet oikeen hommannut jostain kahvilasta vai ??? meinaan jos olen poriin tulossa niin vien muijan sinne patongille ja teelle :D
Petras cafesta hommasin. Siinä torin laidalla kävelykadulla.
vittu! mulle ei vissiin kohtalo suo tota yleismittaria... kummeihin ilmaa ja suuntana prisma. puolessa välissä matkaa (eli 5km ajettuna) takakumi puhki. perkele! u ja rattikseen
Juu no mä voisin alustavasti varata sitten yöpaikan iisiltä :) ilmottelen lähemäpänä pääsenkö tulemaan vai nou.
on mulla lakanatkin ;)
hei, mä sain kun sainkin yleismittarin. motormarket, näppärän pieni 10 euroa.
Paikka on nyt varmistunut, Eli opiskelijatalo Saikun saunatilat on meidän käytettävissä tuolloin 22.2.
Nyt kaikki varailemaan kyseinen viikonloppu vapaaksi, niin saadaan kunnon miitti kokoon!
Hyvä thomssi!
mukana tuolloin 22.2.2014 mutta kyydistä ei ole varmuutta eli ketkä lähtee raumalta sinne ????
Huudelkaa jos jotain romuja tarvii ottaa mukaan
PS:Vinkki kolmonen Ahe vääntää kaljalla kokoehtoon vastuksia :hatsoff: