Tuohan kuulostaa mielenkiintoiselta. Nice!
Printable View
Juu, ja se oli ihan nätin näköinen "koktail" jopa.
Iltapäivästä omatekoista Irish Creamia jonka jälkeen muutama lasillinen Pina coladaa ja nyt vodka limeä. Pitäisi itse asiassa imaista parit konjakit,että saisi koneen kunnolla käyntiin.
Vodkatonic. Hiiohoi!
Lasissa Stadin Panimon American Session IPA, maitokauppavahvuinen ölppönen. Enempää ei passaa ottaa, kun pitäis olla töissä klo. 6:00.
Kuulkaas pojat..vodka juodaan raakana IMO [emoji8]
Tiedä sitä. Tää mun 80vol saarenmaa on aavistuksen verran liian tiukkaa paljaaltaan vetää. Jos sokeria laittas niin ehkä sitten pienellä varauksella.
Vecchia Romagnaa pitkästä aikaa kun oli tullut Alkon hyllyyn takas. Normisti se ois Torresin 10.
Menetettyjen alueiden ohrapirtelö....
...Karjala
Ja taas vecchiaa. Vodkalla putsaan vapovehkeet ja tarvittaessa laimennan VG:n.
Finkbräu... Ei helkkari mitä kuraa, mausta tulee mieleen lähinnä Lappari.
Menettyjen alueiden ohrapirtelöä.
Olut, kotimainen.
Limonchello ja Karjala
Karhua vaihteeksi :cheers:
Lasissa jotain ranskalaista luomuvalkkaria. Toimii hyvin. Höyrynä sitten itse sekoitettua TPAn citrus punchia, jossa mukana capellan applesiini ja mandariini. Aika hyvä.
Red Label ja pepsi, toimiva combo näin maanantaina.
Red label on tarkoitettu sekoitettavaksi esim pepsuun. Kai joku juo sitä raakanakin, mutta siihen on parempi black ja green labelit.
Jotkut on kuulemma sekoittanu pepsiä jaffaankin... :)
Slots Classic
Jalluu ja colaa.
Lonkeroa
Teininä luulin tietäväni viskisät jotain ja join red labelia ihan lerssi solmussa, mutta näin vanhempana tuo ei todellakaan mene raakana. Todellakin kaipaa kolaa kaverikseen. Ja minun tapauksessani coca-colaa.
Juuri nyt lasissa: puhdasta hookaksoota ;-'D
Kaffee kuraa maidolla, ilman sokeria
Jallua pommacilla... Mihis tää jallu pitikään blandata?
Tölkissä kunnon kesäjuoma a. le coq bitter lemon.
Päärynäpaukku,kruskovac+vodka+päärynälimu+våda.
Kuemmerling, kräuter likör.
Ei hassumpaa, mutta liian pieni pullo;)
Leijona viinaa ja Ginger alea.
Guinness aka. Pelastaja
vodkaa, hedemlä juissia ja puol teelusikallista omenahappoo