Ja vielä kivasti kuusen alle nasahtaa [emoji39]
Printable View
Hyi minua, nyt sen tilasin
Nyt voisi lähes osallistua tilauksettomaan tammikuuhun.. :lol:
Voisin kanssa osallistua ainakin laitteiden puolesta tilauksettomaan tammikuuhun :) mutta omalla kohdalla muutama sääntö:
- Nesteitä ja setuppitarvikkeita saa tilata.
- Laitteita saa myydä/vaihtaa kunhan niihin ei kuluta rahaa
Voi jumalauta!!! :D
Mukaan vaan hei :D
Jätkä rupes ampumaan kovilla ja hakemaan jo lievennyksiä
Perhana nyt on kyllä hyvää kamaa tulossa, kun toi inaxi ja sen alle rdna40. Huomenna saapuukin Mister XL :love:
Pitäisköhän sitä.. toisaalta sitä tuli sen verran venytettyä jouluostoslistaa turhan pitkäksi et vois melkeen rankasta itteään "TT" :llä :D
koko KUUKAUSI!
Ja pelkkä boge ilman tankkia. Älärrää saa käyttää ;)
Lets gooooo!
Huomenna tukin joka tapauksessa tän triidin xl - misterin humutuksesta :lol:
http://i7.aijaa.com/t/00286/13620405.t.jpg
Nyt toiminnassa :love:
Vasta muutamat höyryt takana, mutta ensimietteitä:
+Todella nätti ato
+Maku, vaikka ilma-aukot täysin auki
+"Lunghitit" onnistuu
+Ilmansäätö tosi smoothi
+Osat istuvat hyvin toisiinsa, laadukas
+Helpohko setupoida
+-Ei säädettävää plusnapaa
Miinuksia en näin nopeasti keksi ja katiskat alkavat toimimaan mulla yleensä paremmin tokasta käyttöpäivästä alkaen (syytä en tiedä)
Huh, onneks en voikkaan osallistua siis [emoji28] mullon tasan 0 toimivaa egoakkua. Aspiren subohm akku on tulossa et jos se lasketaan mukaan? Paskaklearoja löytyy jos jonkin näköstä kyllä. Mut pakkohan sitä on saada tehdä setuppeja uusiin tuleviin atoihin ja koehöyrytä niitä?! Sama koskee uusia tuloillaan olevia laitteita, koitappa sinäkin hanski ihastella vaikka fulgorista kuukauden päivät ilman höyryjä vaikkapa sitten kf4:sta. Not gonna happen![emoji3]
0.25 tai 0.28 o hyvä ;)
Ihan tehdastekoista Shire Malttia tankissa, aika VG pitoista. 0,2 langasta tekaisin 1,9 ohmisen setupin. Täytyy myöhemmin tehdä 0,3 langasta matalampi, että voi tarvittaessa laittaa mekaaniseen kiinni.
Edit: In'ax nanossa mulla on 0,3 langasta tehty setup ja sain mukisematta kasaan.
Edit2: Menin laittamaan 12mg nestettä, kun muistelin, että katiskat tarttisivat hieman vahvempaa...On hiukan liian vaffaa nestettä :lol:
Äläs ala kiusimaan :) Muutenkin vaikea odottaa huomista klo 15 jotta saa misterin noutaa :D
Viettelen just nostalgisia aikoja ja ikävöin jo rdnata...Mitenhän se postin mukana viihtyy [emoji33]
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...3e73bd71c9.jpg
Ei joudu laittaa myynti osioon voi laittaa heti mulle yv:tä
Saattas tulla hurja huutokauppa, jos tommonen XL semmoiseen ilmestyis :D..kelpais siis mullekkin :D..
[emoji4] lauvvantaina, mamma teatteriin -> vois ottaa muutaman naukun ja pistää lepakkohiiren vikisemään ;)
Tuo on kyllä aika uskomaton neste, poonuksena vielä jotta vaatii vaan sen 10 pinnaa tiivaria [emoji39] Aivan pakko tilata lisää vaikka sitten rajojen takaa [emoji12]
Heti suoraan tuoreena huiviin vaan. Ensimmäiset sata milliä ei kerenny viikkoa näkemään [emoji36]
Huutoa en ole vielä kokeillutkaan [emoji102]
No viikosta en alkaisi vielä puhumaan :D Viikonlopun lupaan koska posti ei kulje :laugh: