Camoon, ja se iso pehmeä nestepullo taskussa ei oo vielä isompi pommi? Nyt vähän paremmat trollit että sun juttujas jaksaa edes lukea..
Printable View
Kerroppa sitten miten se nestepullo alkaa siellä taskussa vuotamaan?
Yritätkö sä edes perustella argumenttejasi?
No ei ne pullot taskuun vuoda jos viittii korkin laittaa kiinni, jos vuotaa kandee miettiä pullomerkin vaihtoa, itsellä tässä ongelma ei ole pieni tankki vaan tuo paskamainen jos ato pääsee käymään hetkenkään "kuivana" (joo puhdas VG neste käytössä) niin maku ihan helvetistä sen jälkeen. Tuon täyttä tosiaan kestää muutaman vaivasen sekunnin. PG:tä tilattu puhvilta niin saa blandaa noita omia liisteretä sen verran et josko alkais pelittään paremmin.
Tätä venatessa ;) Liite 19355
ja ps: dripperin kaa kannetaa pulloja,.Tankin kanssa ei ;)
mä en
mä joo
mää kans
Mä oon nyt 4 eri atopäätä höyrytelly. Laitteen mukana tulleita sekä erikseen myytyjä vaihtoatoja ja kaikissa on näyttäny vastusarvon 0.59 - 0.64 ohmin välillä. Yksikään ei ole tuon lähemmäs 0.5ohmia päässyt toistaiseksi. Onkos muilla vastaavia havaintoja asiasta?
Täälläkin ollu 0.59-0.67 kaikki neljä mitä mitannut.
Moro! mitä boxi modia suosittelette aspire atlantiksen kanssa varmaankin tehot oltava vähintään se 30w :thinking:
Joo kyllä heitän omani roskiin ja odotan mallia, jossa on vähintään 30ml tankki niin ei tarvitse viikolla tankata ollenkaan. kädethän siinä väsyy :o
Multa löytyis Aku #62 joka olis ehken myytävänä
Liite 19363
perkkale tääl kesti orkkis atopää about vajaan pari päivää mana potionia ja palanutta pukkaa nyt kokoajan... ja joku kuites kysyy niin ei oo käyny kuivana.
Snake oil teki mulle saman parin päivän jälkeen. Sitten huilutin vastusta kuuman veden alla, puhaltelin suurimmat vedet pois ja laitoin toista mehua tankkiin. Hetken annoin muhia ja vastus pelasi vielä monta päivää moitteettomasti ilman käryjä.
pitääpäs koklata
Vittu mä tein sen kuitenki !!! lähti puffilta tulee atlantis ja pari coilii :)
Nyt vaa venataa science of vapen tankkii ;)
Onko tätä käsitelty vielä?
Jotkut on huolissaan atlantiksen atopäiden silicatäytteestä.
Vapor Joes - Daily Vaping Deals: VAPORJOES.CA: ASPIRE ATLANTIS HEADS DANGEROUS?
VaporJoes Canada ? IN THE NEWS: Aspire?s Atlantis Heads, Silica Wicking, & Silicosis.
Jonkun arvostelun satuin katsomaan aiheesta tässä joku päivä ja siinä kaveri kertoi aiheesta, yritän kaivaa pätkän jossain vaiheessa. Hän itse ainakin suositteli uudelleenwickaamaan normijapskilla :)
7ml tankki atlantiksee!!!
Liite 19540
Mistäs tommonen?
Voi paska. Mitä tähän nyt sanois...
googletin :) ja ensimmäinen jonkun foorumin kautta löyty kauppa "evolution vaping" kohta varmaan muuallakin.
7ml tankki ja näyttäis olevan uusi yläcapikin Aspire Atlantis 7ml Extension Kit (Pre Order)
hm, preorder :thinking:
http://www.evolutionvaping.co.uk/med...tis_tank-2.jpg
Ei oo ihme että ei oo kokonaan kasattuna kuvaa missään 7ml tankista, voi nimittäin olla aika älykkään näköinen kun tankki pitenee tuplat pitemmäksi. :D Alkaa jo mittaa olla atlantiksella tuon kitin kanssa, kun ei se mikään lyhyt ole vakionakaan.
Päivän höyryttelyn perusteella hyvä ostos. 30 watilla sama fiilis maussa ja höyryntuotossa kuin singlecoil dripperillä. :thumbup:
Uskaltaakos Atlantista viilata sen koristerenkaan (?) kohdalta kapeammaksi? Vj-modsin stickkeriin tulisi kiinni ja aika ahtaalta näyttää..
^ jos se "koristerengas" on vaan kupru niin saattaa mennä poikki, jos se on kokometallia (en ole omaani aukonut) niin saattaa onnistuakkin mutta tutki nyt ensin onko? saattaa olla kupru joka pitääsilicaasilikonia paikallaan? Mulla tuo silica pursuilee aika paljon tuolta lasin alta renkaan päälle
Aspirelta tulossa omakin maxitankki (5ml)
http://forum.aspirecig.com/viewtopic.php?f=15&t=18081
Mullekkin tälläsen taas sama onnistu kauppaan, harmi vaan että oottelee luukussa tovin kun olen 300km päässä siitä " sukuloimassa".. No hyvää kantsii oottaa. Just meinasin kysyä noista tankeista mutta joku kerkeski eka ja itelläki varmaa tuo 5ml tulee heilahtamaan ostoskoriin. Pitää vaan varoa että ei liiaksi jumiudu g:n nokalle että quasarkin saa osansa. Tai sit on vaan ostettava toinen modi.... :lol:
Vastaten itselleni: kyllä voi. "koristerengas" on kokometallia ja tosiaan leveämpi kuin 22mm. Vähän kun näytti viilaa, niin hyvä tuli. Erittäin toimiva combo muuten.Liite 19628
Mistä tollasen kapistuksen saa ostaa? Mulle nyt heti!